..: Obrazem - InnoTrans 2008 :..

Ilustrační obrázekBerlín - Slibovaná exkurze na veletrh Innotrans je tu, zatím alespoň formou série snímků od kolegů Josefa Petráka a Juraje Kováče. Těšit se můžete třeba na první záběry druhého z prototypů české lokomotivy řady 380 nebo skutečně detailní dokumentaci nové chlouby slovenské ZSSK - vozu řady Ampeer.

Článek bude průběžně aktualizován.

Ruské Velaro, česká 380

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Vůz řady Ampeer ZSSK

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Foto: Josef Petrák, Juraj Kováč.


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 25.9.2008 (18:44)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Reportáže

Další z regionu Německo


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Olouch  mail  
26.09.2008 (14:56)  
jaka 1 třída je lepší ČD nebo slovaku????a ja taurusa taky nevidim a myslim si že tam není
26.09.2008 (14:38)  
Lidi, na které fotce vidíte loko "Taurus"? Taky bych se rád podíval... Já vidím jen vedle škodovky (380 ČD) jednotku Talgo (alespoň to tak čtu z nápisu na čele)
26.09.2008 (13:25)  
Hoši nenapínejte mě, chci vidět Talgo -:) a to i zevnitř, pak Railjet a pokud se Vám povedlo tak i Ansaldo Breda. Těším se na obrázky Sergeje atd. atd.
registrovaný uživatel 471.015  mail  
26.09.2008 (11:58)  
Ta slovenská jednička je pěkná. Ale ty sedačky mohly být od jíného výrobce, než od Borcadu. Už vidím, jak to bude tvrdé, včetně tvrdých loketních opěrek a posunout to půjde tak o 10 cm dopředu.
registrovaný uživatel Rohlick  mail  
26.09.2008 (10:29)  
2 Heřman: já píšu , že to je škoda. To jste asi nepostřehnul. A o zvířatech není jediná zmínka :-) A dodávám názor o prodeji těchto strojů.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
26.09.2008 (10:18)  
2 Rohlick:

Ac mam kladny vztah k Taurusum, urcite bych ze "zpozdeni" nevinil Skodovku. Ta byla schopna reagovat i o par petiletek drive. Jeze zakaznik C(S)D (ve vsech podobach od r. 1990) jaksi nemel zajem a resil jine veci.

2 vjta00

jak jsem uz psal, z Hbf S-Bahn smer Spandau. Jizdne 2.10 EUR.
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
26.09.2008 (8:19)  
Ampeer vypadá celkově docela dobře. Jen bych očekával malinko více elegance (něco jako německé ICE) a vzhledem k tomu, že je to 1.tř, tak i pohodlnější sedačky. Není to náhodou produkt české firmy Borcad CZ?
registrovaný uživatel JOHNZ 
26.09.2008 (0:18)  
Twix: PKP objednalo tuším 12 ks ES64U4 ...
25.09.2008 (22:57)  
mattto: RŽD původně objednalo 60 jednotek Velaro, ovšem po změně generálního ředitele a slétnutí z oblak se počet změnil na pouhých 8 jednotek.
Rohlick: Jaké Taurusy má podle Vás PKP, a vůbec jaké PKP? (Intercity, PR, Cargo) To mi asi uniklo, vím jen že PKP Cargo si pronajímá 6 elektrických Traxxů a PKP IC si teprve teď něco objednává, ale Taurus?
25.09.2008 (22:37)  
Rohlick: vážený pane, v souladu s Vaší logikou bychom měli dodnes animální pohon. No a co že nejprve budou jezdit Taurusy? Kde je napsáno, že 380 je jakožto novější HV nemůže postupně zase vytěsnit a nahradit? Když byla vynalezena první parní lokomotiva, taky už byly vozy tahány koňmi... přesto byla zvířata nahrazena. A takhle analogicky to bylo, je a bude.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko