Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Berlín - Slibovaná exkurze na veletrh Innotrans je tu, zatím alespoň formou série snímků od kolegů Josefa Petráka a Juraje Kováče. Těšit se můžete třeba na první záběry druhého z prototypů české lokomotivy řady 380 nebo skutečně detailní dokumentaci nové chlouby slovenské ZSSK - vozu řady Ampeer.
Článek bude průběžně aktualizován.
Ruské Velaro, česká 380
Vůz řady Ampeer ZSSK
Foto: Josef Petrák, Juraj Kováč.
Josef Petrák | 25.9.2008 (18:44)
Související zprávy
26.09.2008 (14:56)
jaka 1 třída je lepší ČD nebo slovaku????a ja taurusa taky nevidim a myslim si že tam není
26.09.2008 (14:38)
Lidi, na které fotce vidíte loko "Taurus"? Taky bych se rád podíval... Já vidím jen vedle škodovky (380 ČD) jednotku Talgo (alespoň to tak čtu z nápisu na čele)
26.09.2008 (13:25)
Hoši nenapínejte mě, chci vidět Talgo -:) a to i zevnitř, pak Railjet a pokud se Vám povedlo tak i Ansaldo Breda. Těším se na obrázky Sergeje atd. atd.
26.09.2008 (11:58)
Ta slovenská jednička je pěkná. Ale ty sedačky mohly být od jíného výrobce, než od Borcadu. Už vidím, jak to bude tvrdé, včetně tvrdých loketních opěrek a posunout to půjde tak o 10 cm dopředu.
26.09.2008 (10:29)
2 Heřman: já píšu , že to je škoda. To jste asi nepostřehnul. A o zvířatech není jediná zmínka :-) A dodávám názor o prodeji těchto strojů.
26.09.2008 (10:18)
2 Rohlick:
Ac mam kladny vztah k Taurusum, urcite bych ze "zpozdeni" nevinil Skodovku. Ta byla schopna reagovat i o par petiletek drive. Jeze zakaznik C(S)D (ve vsech podobach od r. 1990) jaksi nemel zajem a resil jine veci.
2 vjta00
jak jsem uz psal, z Hbf S-Bahn smer Spandau. Jizdne 2.10 EUR.
Ac mam kladny vztah k Taurusum, urcite bych ze "zpozdeni" nevinil Skodovku. Ta byla schopna reagovat i o par petiletek drive. Jeze zakaznik C(S)D (ve vsech podobach od r. 1990) jaksi nemel zajem a resil jine veci.
2 vjta00
jak jsem uz psal, z Hbf S-Bahn smer Spandau. Jizdne 2.10 EUR.
26.09.2008 (8:19)
Ampeer vypadá celkově docela dobře. Jen bych očekával malinko více elegance (něco jako německé ICE) a vzhledem k tomu, že je to 1.tř, tak i pohodlnější sedačky. Není to náhodou produkt české firmy Borcad CZ?
26.09.2008 (0:18)
Twix: PKP objednalo tuším 12 ks ES64U4 ...
25.09.2008 (22:57)
mattto: RŽD původně objednalo 60 jednotek Velaro, ovšem po změně generálního ředitele a slétnutí z oblak se počet změnil na pouhých 8 jednotek.
Rohlick: Jaké Taurusy má podle Vás PKP, a vůbec jaké PKP? (Intercity, PR, Cargo) To mi asi uniklo, vím jen že PKP Cargo si pronajímá 6 elektrických Traxxů a PKP IC si teprve teď něco objednává, ale Taurus?
Rohlick: Jaké Taurusy má podle Vás PKP, a vůbec jaké PKP? (Intercity, PR, Cargo) To mi asi uniklo, vím jen že PKP Cargo si pronajímá 6 elektrických Traxxů a PKP IC si teprve teď něco objednává, ale Taurus?
25.09.2008 (22:37)
Rohlick: vážený pane, v souladu s Vaší logikou bychom měli dodnes animální pohon. No a co že nejprve budou jezdit Taurusy? Kde je napsáno, že 380 je jakožto novější HV nemůže postupně zase vytěsnit a nahradit? Když byla vynalezena první parní lokomotiva, taky už byly vozy tahány koňmi... přesto byla zvířata nahrazena. A takhle analogicky to bylo, je a bude.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko