..: Jednotka 575 pro Litvu bude přepravena do Plzně :..

Ilustrační obrázekOstrava - Kvůli nutným prototypovým zkouškám přepraví ve dnech 11. až 12. června tohoto roku dopravce ČD Cargo prototyp jednotky řady 575, tedy nového "ešusu" pro Litevské železnice, z areálu Škody Vagonka Ostrava do prostor Škody Transportation v Plzni. Přinášíme orientační jízdní řád zvláštního vlaku, podle něhož bude jednotka do Plzně přepravena.

Orientační jízdní řad pro přepravu jednotky do Plzně

Dopravnapříj.odj.
Ostrava-Vítkovice13:04
Výh Polanka n.O.13:1113:14
Jistebník13:21
Studénka13:3113:40
Suchdol nad Odrou13:55
Polom14:0914:18
Hranice na Moravě14:3114:40
Drahotuše14:46
Lipník nad Bečvou14:5615:04
Prosenice15:13
Výh Dluhonice15:24
Brodek u Přerova15:31
Grygov15:39
Olomouc hl.n.15:4816:09
Štěpánov16:22
Červenka16:3616:54
Moravičany17:06
Mohelnice17:0917:37
Lukavice na Moravě17:44
Zábřeh na Moravě17:51
Krasíkov18:12
Rudoltice v Čechách18:25
Třebovice v Čechách18:34
Česká Třebová18:4219:17
Dlouhá Třebová19:23
Ústí nad Orlicí19:3120:04
Brandýs nad Orlicí20:1620:39
Choceň20:48
Zámrsk20:59
Uhersko21:07
Moravany21:14
Pardubice hl.n.21:32
Přelouč21:49
Řečany nad Labem21:5822:15
Záboří nad Labem22:28
Kolín22:4322:58
Velim23:0823:18
Pečky23:2723:34
Poříčany23:44
Český Brod23:52
Úvaly00:05
Praha-Běchovice00:17
Praha-Malešice00:2600:46
Praha-Krč00:58
Praha-Radotín01:13
Dobřichovice01:26
Karlštejn01:42
Beroun os.n.01:5402:24
Zdice02:36
Hořovice02:51
Zbiroh03:03
Kařízek03:08
Holoubkov03:20
Rokycany03:31
Plzeň hl.n.os.n.04:00

Jednotka bude tažena jako nečinná lokomotivou a zařazena bude mezi spojovací vozy ŽSR se spřáhly OSŽD.

Již v létě by se měl první "střídavý ešus" podrobit zkouškám na okruhu v Cerhenicích. Dvě objednané jednotky by měly k zákazníkovi dorazit na počátku roku 2009. Jedná se přitom o další generaci patrových jednotek z dílny někdejší ČKD Vagonky; na rozdíl od jednotek 471 ČD je však primárně určena pro dálkovou dopravu s maximální provozní rychlostí 160 km/h. Jednotka přizpůsobená pro provoz na střídavém trakčním systému již částečně předznamenává plánovanou objednávku dvousystémových jednotek řady 671 pro ČD, jež by měla být realizována od roku 2010.

Zdroj: spolupracovník ŽelPage


Ondřej Rous | 11.6.2008 (12:22)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
11.06.2008 (23:05)  
čunče: No však tak jsem to myslel. Jela na něčem, co zůstane v Česku, na "erárech". Svoje vyfasuje až na širokém rozchodu.
registrovaný uživatel čunče  mail  
11.06.2008 (22:36)  
Nikoli, Adame, jela po normálněrozchodných nápravách, které jsou buď vyrobeny pro přepravu všech širokorozchodných ešusů na normálněrozchodných tratích, anebo ty nápravy možná budou později patřit nějakému budoucímu ešusu pro ČD.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
11.06.2008 (22:05)  
Ajemgud: Pokud máme být detailisté, tak nejela ani po vlastní ose, ale po nějaké ose vypůjčené. Své vlastní osy dostane až později, o pár desítek milimetrů delší než ty, na kterých se valí do Plzně, ne? :-)
11.06.2008 (21:46)  
Josef Petrák - jisté je, že po vlastní ose samozřejmě jela. :) Aby se dalo říci, že nejela, pak by musela být naložena na nějaký vůz, což by asi nějak neprošlo na výšku. :)

Takže to shrňme - jela po vlastní ose, ale nejela vlastní silou. xD
11.06.2008 (18:14)  
11.06.2008 (16:49)  
Zkuste tu soupravu někdo vyfotit, hlavně vy z Moravy a východních Čech.
11.06.2008 (15:55)  
Myslím, že jsem ji dneska viděl v Ostravě Vítkovicíh ale podle tohoto JŘ měla asi 50 minut zpoždění, ale zlekl jsem se co je to za vlak - hned mě napadlo jestli to náhodou taky nebude jezdit i u nás lae asi ne!
11.06.2008 (14:49)  
kamery by měli bejt i u nás v ešusech
11.06.2008 (14:36)  
Možná by bylo užitečné dělat každou zprávu ve 2 verzích: pro chápavé na jedné straně a méně chápavé, neznalé či čtoucí jen první větu v každém odstavci na straně druhé. Jako síto bych zvolil diskuzi u fotky 754.012 + ešus u Zlína, kdy každý, kdo se blbě zeptal, co a proč a jak tam dělá ten ešus, by spadal do skupiny druhé a po přihlášení by se mu automaticky zobrazila pouze druhá (jednodušší a polopatická) varianta zprávy.
11.06.2008 (14:18)  
Alane Řepko, věz, že nemáte. ;) Stejně tak lze s jistotou říct, že po vlastní ose nepojede, protože tento typ není DÚ ČR schválen pro provoz.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko