Ostrava - Kvůli nutným prototypovým zkouškám přepraví ve dnech 11. až 12. června tohoto roku dopravce ČD Cargo prototyp jednotky řady 575, tedy nového "ešusu" pro Litevské železnice, z areálu Škody Vagonka Ostrava do prostor Škody Transportation v Plzni. Přinášíme orientační jízdní řád zvláštního vlaku, podle něhož bude jednotka do Plzně přepravena.
Orientační jízdní řad pro přepravu jednotky do Plzně
Dopravna | příj. | odj. |
---|---|---|
Ostrava-Vítkovice | 13:04 | |
Výh Polanka n.O. | 13:11 | 13:14 |
Jistebník | 13:21 | |
Studénka | 13:31 | 13:40 |
Suchdol nad Odrou | 13:55 | |
Polom | 14:09 | 14:18 |
Hranice na Moravě | 14:31 | 14:40 |
Drahotuše | 14:46 | |
Lipník nad Bečvou | 14:56 | 15:04 |
Prosenice | 15:13 | |
Výh Dluhonice | 15:24 | |
Brodek u Přerova | 15:31 | |
Grygov | 15:39 | |
Olomouc hl.n. | 15:48 | 16:09 |
Štěpánov | 16:22 | |
Červenka | 16:36 | 16:54 |
Moravičany | 17:06 | |
Mohelnice | 17:09 | 17:37 |
Lukavice na Moravě | 17:44 | |
Zábřeh na Moravě | 17:51 | |
Krasíkov | 18:12 | |
Rudoltice v Čechách | 18:25 | |
Třebovice v Čechách | 18:34 | |
Česká Třebová | 18:42 | 19:17 |
Dlouhá Třebová | 19:23 | |
Ústí nad Orlicí | 19:31 | 20:04 |
Brandýs nad Orlicí | 20:16 | 20:39 |
Choceň | 20:48 | |
Zámrsk | 20:59 | |
Uhersko | 21:07 | |
Moravany | 21:14 | |
Pardubice hl.n. | 21:32 | |
Přelouč | 21:49 | |
Řečany nad Labem | 21:58 | 22:15 |
Záboří nad Labem | 22:28 | |
Kolín | 22:43 | 22:58 |
Velim | 23:08 | 23:18 |
Pečky | 23:27 | 23:34 |
Poříčany | 23:44 | |
Český Brod | 23:52 | |
Úvaly | 00:05 | |
Praha-Běchovice | 00:17 | |
Praha-Malešice | 00:26 | 00:46 |
Praha-Krč | 00:58 | |
Praha-Radotín | 01:13 | |
Dobřichovice | 01:26 | |
Karlštejn | 01:42 | |
Beroun os.n. | 01:54 | 02:24 |
Zdice | 02:36 | |
Hořovice | 02:51 | |
Zbiroh | 03:03 | |
Kařízek | 03:08 | |
Holoubkov | 03:20 | |
Rokycany | 03:31 | |
Plzeň hl.n.os.n. | 04:00 |
Jednotka bude tažena jako nečinná lokomotivou a zařazena bude mezi spojovací vozy ŽSR se spřáhly OSŽD.
Již v létě by se měl první "střídavý ešus" podrobit zkouškám na okruhu v Cerhenicích. Dvě objednané jednotky by měly k zákazníkovi dorazit na počátku roku 2009. Jedná se přitom o další generaci patrových jednotek z dílny někdejší ČKD Vagonky; na rozdíl od jednotek 471 ČD je však primárně určena pro dálkovou dopravu s maximální provozní rychlostí 160 km/h. Jednotka přizpůsobená pro provoz na střídavém trakčním systému již částečně předznamenává plánovanou objednávku dvousystémových jednotek řady 671 pro ČD, jež by měla být realizována od roku 2010.
Zdroj: spolupracovník ŽelPage
Takže to shrňme - jela po vlastní ose, ale nejela vlastní silou. xD
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.