..: Nizozemsko uvažuje o revoluci v dálkové železniční dopravě :..

Ilustrační obrázek Amsterdam - Bert Klerk, předseda představenstva správce nizozemské železniční infrastruktury společnosti ProRail, představil v interview s redaktory deníku „Volkskrant“ nový koncept provozování dálkové železniční dopravy. Od roku 2010 by vlaky InterCity mezi Amsterdamem, Utrechtem a Eindhovenem měly jezdit bez pevných jízdních řádů. Počet spojů by se měl navýšit na 12 za hodinu, interval mezi spoji by tedy neměl přesáhnout 10 minut. Vlaky též ztratí své pevné odjezdové koleje a cestující svůj spoj najdou díky „dynamickému informačnímu systému“. Nizozemské dráhy (NS) tento návrh principálně vítají a potvrzují, že tento systém je v současné době na několika tratích možný. Pokud by se systém osvědčil chtěl by ho ProRail rozšířit i na další tratě (Amsterdam – Haarlem – Rotterdam nebo Utrecht – Arnhem). Vláda počítá s nárustem cestujících okolo 5% ročně.

zdroj: LOK-Report


ANKU | 2.6.2008 (12:22)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Nizozemsko


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
02.06.2008 (13:42)  
Mato: Je to spojení obou důvodů.Nebudou přeci psát,že interval je 2 minuty a 55 sekund nebo 175 sekund. A vypisovat po dvou minutách každý spoj je zbytečný:-) V metru je to ještě celkem fuk,protože jezdí každou chvíli,ale viděl jsem už i napsaný interval u autobusu int. 12-30 minut a teď si vyberte kdy jede :-D
DJTiësto: je vidět,že ty tu taky nebydlíš :-) Už je tam zase napsáno interval místo časů,ale nedávno byly vypsány opravdu všechny spoje.
02.06.2008 (13:39)  
ad Mato:Je vidět,že jsi v Praze dlouho nebyl neboť v každé stanici je JŘ napsanej na minuty a žádný intervaly jako dřív
registrovaný uživatel Kóřa 
02.06.2008 (13:38)  
Na dráze musí být řád a pořádek proto že bordel a reorganizovanost vede pouze k neštěstí.
registrovaný uživatel Kóřa 
02.06.2008 (13:36)  
MATO: Jízdní řád je pro cestující napsán třeba s intervalem ale to je z důvodu že by se tam všechny časy nevešly a pro cestující by byly nepřehledné.
registrovaný uživatel Mato 
02.06.2008 (13:31)  
Qvído: a proto si v pražském JŘ trasy A, B, C můžeme přečíst v intervalu 2-3,1-6, 1-5, 2-4, 3-4 minut viď. To je opravdu na vteřiny :D
02.06.2008 (13:30)  
My už to máme vlastně i tady...nikdo přesně neví kdy vlak odjede a kdy do cíle přijede.. Těžko potom bude někdo uplatňovat slevu za zpoždění, když to pojede takto "lážo-plážo":-)
02.06.2008 (13:28)  
Qvído, dobrá poznámka. A proto nemají strojvůdci metra rádi, když někdo naskakuje do zavírajících se dveří a zdržuje odjezd!
02.06.2008 (13:26)  
Pro informaci.Pražské metro má postavené jízdní řády na vteřiny.Příklad odjezdů z Radlické: 15:50:35, 15:53:30, 15:56:25 atd...
registrovaný uživatel M 
02.06.2008 (13:14)  
kora - a dodrzuji se ty presne stanovene casu odjezdu a tak? Jako ono je tam casto napsane, ze to jede v "intervalu". A vazne pochybuji, ze vsechny spoje za den jedou presne v vterinu presne, takze veskere to krizovani a tak vychazi. Jestli ne, tak jsou tyhle veci pouze na papire a v Nizozemi asi chteji setrit papirem. jinej rozdil tam neni
registrovaný uživatel M 
02.06.2008 (13:12)  
Pokud je dane, ze vsechny odjezdy musi byt jasne dane, tak jak vysvetlit to nase "odjezd az vsichni vystoupi", jak to maji vlaky ze Svinova?
A svoje cislo? Heh, k cemu? Aby se z amplionu mohlo ozvat EC cislo 170 Hungaria misto "vlak do Berlina"?:-))

No jako nevim, at si to Holandani udelaji jak chcou. U nas tohle uz ale mame davno. Akorat vlaku mezi Brnem a Prahou nejezdi 12 do hodiny, takze je jedno, kdy clovek prijde, ale jenom jeden a cekat na Hungarii je hit-or-miss. V kazdym pripadem se jeji odjezdy neridi jizdni radem, ale tim, jak to vyjde. Polonia, Sobieski, Kosican, Vindobona, Hasek - tohle vsechno jsou dalsi vlaky, ktere bez jizdniho radu jezdi uz davno...
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko