..: Nizozemsko uvažuje o revoluci v dálkové železniční dopravě :..

Ilustrační obrázek Amsterdam - Bert Klerk, předseda představenstva správce nizozemské železniční infrastruktury společnosti ProRail, představil v interview s redaktory deníku „Volkskrant“ nový koncept provozování dálkové železniční dopravy. Od roku 2010 by vlaky InterCity mezi Amsterdamem, Utrechtem a Eindhovenem měly jezdit bez pevných jízdních řádů. Počet spojů by se měl navýšit na 12 za hodinu, interval mezi spoji by tedy neměl přesáhnout 10 minut. Vlaky též ztratí své pevné odjezdové koleje a cestující svůj spoj najdou díky „dynamickému informačnímu systému“. Nizozemské dráhy (NS) tento návrh principálně vítají a potvrzují, že tento systém je v současné době na několika tratích možný. Pokud by se systém osvědčil chtěl by ho ProRail rozšířit i na další tratě (Amsterdam – Haarlem – Rotterdam nebo Utrecht – Arnhem). Vláda počítá s nárustem cestujících okolo 5% ročně.

zdroj: LOK-Report


ANKU | 2.6.2008 (12:22)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Nizozemsko


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel pekař 
02.06.2008 (14:30)  
M: z pohledu drah. Pokud tam nějaká čísla budou, je vše v pořádku. Jinak jsem docela zvědavý, vo to bude tahat. 11-i vozové soupravy bych nečekal...
registrovaný uživatel M 
02.06.2008 (14:28)  
Z jakeho pohledu se ptas? Z pohledu drah tam urcite nejaka "evidencni" cisla budou. Z pohledu cestujiciho? Kdyz jedes metrem Ceckem, tak taky prece neresis, jaka je to souprava
registrovaný uživatel pekař 
02.06.2008 (14:20)  
M: no, ale jak chceš odišit jednotlivé vlaky od sebe když nebudou mít číslo?
registrovaný uživatel Mato 
02.06.2008 (13:52)  
Quido: díky za podporu

DjTěsto: vycházím www.dpp.cz, tam jsou intrvaly jak kráva
02.06.2008 (13:51)  
ekoter: ale už jsme u toho,že bude mít dán "pevný" jízdní řád na papíře,který se třeba v praxi nebude dodržovat,ale bude.A pokud bude mít člověk dobrého kamaráda,tak si i zjistí kdy má jezdit alespoň podle papíru :-)
registrovaný uživatel M 
02.06.2008 (13:50)  
presne tak - je jasny, ze to nebude tak, ze v celou vyjede 12 vlaku soucasne. Pokud mam "papirovy" interval 5 minut a jede to vic jak hodinu, tak stejnak neni sance to udrzet. A bud muzu mit JR pro dobrej pocit (ale nemit sanci podle nej jet) nebo ho muzu zrusit uplne a pouze garantovat neco jako hustotu spoju...
Jak jsem rekl - Hungaria (a s ni dlasich 20 "premiovych" vlaku) ma JR na minutu pres celou republiku. Ale ten papir jaksi nezajisti, ze to tak bude
registrovaný uživatel Kóřa 
02.06.2008 (13:47)  
Z Nizozemska do Česka aneb od rychlodráhy k metru :-)
02.06.2008 (13:46)  
On u metra jízdní řád může být na SEKUNDY přesně napsán, ale prostě v praxi jezdím tak, abych udělal interval třeba 160 s.
V Nizozemsku to bude stejné. Grafikon bude udělaný, ale prostě ve výsledku bude 12 spojů do hodiny. A podle toho, jak se to bude hodit, tak vyjedu, třeba i jeden vypustím. Mnohem operativnější.
Jak říká M, u nás je to taky, avšak s tím rozdílem, že máme 5 vlaků za den.
registrovaný uživatel M 
02.06.2008 (13:46)  
12-30 je husty:-)
Nicmene, porad tady jaksi nekteri pomiji to dulezite - ten jizdni rad muze byt treba i na milisekundy, to neni problem udelat. Problem je v tom, ze se to nedodrzuje...
Nevim jak v Praze, ale v Brne odpoledne 44/84 ma jizdni rad uplne zbytecny - proste az prijede, tak prijede a bez na to, jestli to ma ridic "urcene" na vteriny
02.06.2008 (13:43)  
DJTiësto) No, ale to není zcela pravda. Během špičkových výkonů jsou skutečně v JŘ intervaly.
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko