Amsterdam - Bert Klerk, předseda představenstva správce nizozemské železniční infrastruktury společnosti ProRail, představil v interview s redaktory deníku „Volkskrant“ nový koncept provozování dálkové železniční dopravy. Od roku 2010 by vlaky InterCity mezi Amsterdamem, Utrechtem a Eindhovenem měly jezdit bez pevných jízdních řádů. Počet spojů by se měl navýšit na 12 za hodinu, interval mezi spoji by tedy neměl přesáhnout 10 minut. Vlaky též ztratí své pevné odjezdové koleje a cestující svůj spoj najdou díky „dynamickému informačnímu systému“. Nizozemské dráhy (NS) tento návrh principálně vítají a potvrzují, že tento systém je v současné době na několika tratích možný. Pokud by se systém osvědčil chtěl by ho ProRail rozšířit i na další tratě (Amsterdam – Haarlem – Rotterdam nebo Utrecht – Arnhem). Vláda počítá s nárustem cestujících okolo 5% ročně.
zdroj: LOK-Report
Čas do příjezdu další soupravy by se hodil.
Zrušení projektorů, kde se čas do odjezdu zobrazoval s odůvodněním finanční nezajímavostí je pro mě taky nepochopitelné - já si snad nedovedu představit lepší (a dražší) reklamní plochu v centru města. :(
Ale zas se mi líbilo, že příměstský vlak z Charing Cross Station do Greenwiche odjel na vteřinu přesně - dle nádražních hodin.
PS: Jestli to tam nekde je, tak je sice spatne, ze to neni jasne videt, ale i tak dopredu pisu - sorry:-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.