..: Byla zahájena optimalizace trati z Českých Budějovic do Horního Dvořiště :..

Ilustrační obrázekČeské Budějovice - V sobotu 17.5.2008 byla započata nepřetržitá výluka mezi Českými Budějovicemi a Rybníkem, kvůli níž až do 26. června pojedou místo vlaků náhradní autobusy. Důvodem je optimalizace příhraničního úseku IV. koridoru, zahrnující opravu kolejiště, přejezdů a propustků, organizovaná Správou dopravní cesty. NAD vyjede ve stejném období také na trati z Českých Budějovic do Boršova nad Vltavou.

Výluka mezi Českými Budějovicemi a Rybníkem začala v sobotu 17. května v 10:05 a skončí ve čtvrtek 26. června v 17:30 hodin. Odjezdy autobusů NAD byly upraveny, aby cestující stihli přípojné vlaky. Místo vybraných vlaků vyjedou dvě skupiny autobusů. První je určena cestujícím do stanic Rybník, Horní Dvořiště, Summerau a dále do Rakouska a většinu zastávek po cestě projede. Přípoje ve stanici Summerau budou zajištěny. V zastávkách, kterými první skupina projede, zastaví druhá skupina autobusů, která přípoje do Rakouska mít nebude. Osobní vlaky se nahrazují v úseku České Budějovice – Rybník, cestující z rychlíků pojedou autobusy až do Horního Dvořiště.

Ve stejném období bude Správa dopravní cesty opravovat kolejiště ve stanici České Budějovice, odkud odjíždějí vlaky také do Českého Krumlova a Volar. NAD proto vyjede i do Boršova nad Vltavou.

Výluky částečně ovlivní také trať z Rybníka do Lipna nad Vltavou. Kvůli zachování přípojů pojedou na této trati místo dvou osobních vlaků náhradní autobusy. Jedná se o spoje, které odjíždějí v 16:02 z Horního Dvořiště do Lipna a v 17:15 z Lipna do Rybníku.

Náhradní autobusy budou zajíždět ke stanicím a zastávkám ČD, v jiných místech zastaví jen v následujících případech:

původní stanice/zastávkazastávka náhradní autobusové dopravy
Kamenný Újezd u Č.B. zast.v zastávce autobusů u zastávky ČD
Kamenný Újezd u Č. Budějovicna náměstí na autobusové zastávce
Chlumec u Č. Budějovicv autobusové zastávce „Kosov“
Velešín městysu silnice E55
Výheňv zastávce v obci Výheň
Omleniceu železničního přejezdu
Bujanovv zastávce autobusů „Bujanov“
Pšenicev zastávce autobusů „Pšenice“ na E55
Jenínv zastávce autobusů „Jenín, Sejfy“ na E55
Rožmberk nad Vltavouu silnice Český Krumlov – Vyšší Brod
Vyšší Brodu silnice Český Krumlov – Vyšší Brod
Vyšší Brod klášteru silnice Český Krumlov – Vyšší Brod
Loučovicena parkovišti u zastávky
Lipno nad VltavouNa příjezdové silnici ke stanici

zdroj: ceskenoviny.cz

Ilustrační foto: Špáňa


NIcKON Poslat mail autorovi | 26.5.2008 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Jihočeský Rakousko


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
26.05.2008 (13:40)  
waszyn - no to je jedna vec. Potom tady je ale jeste to sluvko optimalizace:-)
registrovaný uživatel waszyn 
26.05.2008 (13:37)  
M: to samé mne napadlo u všech koridorů taky. Opravit zanedbanou a neudržovanou trať na úroveň Evropa rok 1960 a nazývat to modernizací.. no nevim :))
26.05.2008 (13:07)  
Co vůbec na této nedávno dokončené trati opět rekonstruují?
26.05.2008 (13:04)  
Další, měsíc trvající, nepřetržitá výluka bude v září.
registrovaný uživatel M 
26.05.2008 (12:51)  
Je nejaky rozdil mezi slovy rekonstrukce, modernizace a optimalizace, pripadne proste oprava?
26.05.2008 (12:33)  
Optimalizace bude pak pokračovat dalšími výlukami, ne? Nemá smysl komentovat, že po dlouhých výlukách spojených s elektrifikací tratě nastává po pěti letech další rozsáhlá výluková činnost (se značnými dopady na provoz), po níž se na jedné z našich nejvýznamnějších tranzitních tratí rychlost místy zvýší na závratných 100 km/h (ale asi jen pro naklápěcí jednotky, které tam nikdy jezdit nebudou), a trať samotná zůstane nadále jednokolejná a převážně ve stopě, kterou jí vdechl před 180 lety její tatíček Franz Anton Ritter von Gerstner... vstříc rozvoji a konkurenceschopnosti našich železnic.
PS: Ilustrační obrázek sedí, dokonale vystihuje způsob optimalizace našich tratí :o)
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko