..: Byla zahájena optimalizace trati z Českých Budějovic do Horního Dvořiště :..

Ilustrační obrázekČeské Budějovice - V sobotu 17.5.2008 byla započata nepřetržitá výluka mezi Českými Budějovicemi a Rybníkem, kvůli níž až do 26. června pojedou místo vlaků náhradní autobusy. Důvodem je optimalizace příhraničního úseku IV. koridoru, zahrnující opravu kolejiště, přejezdů a propustků, organizovaná Správou dopravní cesty. NAD vyjede ve stejném období také na trati z Českých Budějovic do Boršova nad Vltavou.

Výluka mezi Českými Budějovicemi a Rybníkem začala v sobotu 17. května v 10:05 a skončí ve čtvrtek 26. června v 17:30 hodin. Odjezdy autobusů NAD byly upraveny, aby cestující stihli přípojné vlaky. Místo vybraných vlaků vyjedou dvě skupiny autobusů. První je určena cestujícím do stanic Rybník, Horní Dvořiště, Summerau a dále do Rakouska a většinu zastávek po cestě projede. Přípoje ve stanici Summerau budou zajištěny. V zastávkách, kterými první skupina projede, zastaví druhá skupina autobusů, která přípoje do Rakouska mít nebude. Osobní vlaky se nahrazují v úseku České Budějovice – Rybník, cestující z rychlíků pojedou autobusy až do Horního Dvořiště.

Ve stejném období bude Správa dopravní cesty opravovat kolejiště ve stanici České Budějovice, odkud odjíždějí vlaky také do Českého Krumlova a Volar. NAD proto vyjede i do Boršova nad Vltavou.

Výluky částečně ovlivní také trať z Rybníka do Lipna nad Vltavou. Kvůli zachování přípojů pojedou na této trati místo dvou osobních vlaků náhradní autobusy. Jedná se o spoje, které odjíždějí v 16:02 z Horního Dvořiště do Lipna a v 17:15 z Lipna do Rybníku.

Náhradní autobusy budou zajíždět ke stanicím a zastávkám ČD, v jiných místech zastaví jen v následujících případech:

původní stanice/zastávkazastávka náhradní autobusové dopravy
Kamenný Újezd u Č.B. zast.v zastávce autobusů u zastávky ČD
Kamenný Újezd u Č. Budějovicna náměstí na autobusové zastávce
Chlumec u Č. Budějovicv autobusové zastávce „Kosov“
Velešín městysu silnice E55
Výheňv zastávce v obci Výheň
Omleniceu železničního přejezdu
Bujanovv zastávce autobusů „Bujanov“
Pšenicev zastávce autobusů „Pšenice“ na E55
Jenínv zastávce autobusů „Jenín, Sejfy“ na E55
Rožmberk nad Vltavouu silnice Český Krumlov – Vyšší Brod
Vyšší Brodu silnice Český Krumlov – Vyšší Brod
Vyšší Brod klášteru silnice Český Krumlov – Vyšší Brod
Loučovicena parkovišti u zastávky
Lipno nad VltavouNa příjezdové silnici ke stanici

zdroj: ceskenoviny.cz

Ilustrační foto: Špáňa


NIcKON Poslat mail autorovi | 26.5.2008 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Jihočeský Rakousko


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
26.05.2008 (18:17)  
No mě by zajímalo, jak to tam bude vypadat s cyklistama a s vodákama. Kdo jim tam odveze výbavu. Je normální, aby se tyhle věci dělaly v téměř rozjeté sezóně?
registrovaný uživatel M 
26.05.2008 (17:11)  
Pendozabak, pekar - aby za tri roky po optimalizaci mohla prijit na radu i modernizace:-)
registrovaný uživatel pekař 
26.05.2008 (16:46)  
Pendebožák: na co?
26.05.2008 (16:44)  
To je hnus zase jenom vyhozené peníze - Proč tu trať na Dvořiště nenarovnaji kompletně a alespoň na 160km/h
registrovaný uživatel wen 
26.05.2008 (16:05)  
Rozumím tomu správně tak, že kdo pojede lehátkem z Curychu nebo Benátek, přesedne si v Horním Dvoříšti do Karosy MHD ČB? To budou tůristí koukat :-)
26.05.2008 (15:49)  
tez mi prijde, ze sždc pod pojmem optimalizace proklamuje vesmes orpaveni trati ve stavajici stope, kdezto pri modernizaci dochazi k vyraznejsim prelozkam a vyraznejsimu zvyseni tratove rychlosti....Zvyseni rychlosti vsak nastava i u optimalizace..napr 4.koridor, pomoci mensich prelozek a modernizace zabezpecovaciho zarizeni
registrovaný uživatel jezdec 
26.05.2008 (15:12)  
Trať bude nově podbitá a na rovných kusech kde bylo 70 bude 90 - 100. Takže jen běžná oprava :) .
26.05.2008 (14:57)  
Zdeněk J. : Plečnik 100/101 v úseku Horní Dvořiště - ČB náhradní autobusová doprava zajišťovaná autobusy MHD České Budějovice, stejně tak i R 206/207. Lůžkové a lehátkové vozy z Zürichu, Benátek končí (a začínají) v Horním Dvořišti). Plečnika v Rakousku zajišťují 2 náhradní soupravy. Jedna ve složení 3x Bmz ÖBB + 1x Bmpz ÖBB, druhá ve složení 2x Bmz ÖBB a 1x slovinské B a občas ještě slovinské AB. Jen by mne zajímalo, kam se poděly české vozy na obvyklých soupravách Plečnika, tedy 2xAmpz,2x WRmz a 4x Bmz.
26.05.2008 (14:56)  
Zdeněk J) I pro EC 100 platí NAD, u nás soupravu vozí hnusná rychlíková souprava, v Rakousku dvě méně hnusné rakouské (na té jedné i se slovinskými vozy). Jídelní vůz a vůz pro kola bys našel marně. A spací vozy končí svou jízdu v Horním Dvořišti. ;)
26.05.2008 (14:45)  
A na jakou rychlost se ta trať optimalizuje ? (doufám že to není něco jako ze 75 km/h na 80 km/h a tak ;-) ). A kudy jezdí po dobu výluky Pepa Plečníků a Salzburák se spacími vozy ke Švýcarům a Taliánům ?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko