..: Pendolino míří na Ukrajinu :..

Ilustrační obrázekKyjev - Ukrajinská státní železniční správa ("Ukrzaliznyitsya") hodlá v letech 2010 až 2011 pořídit sedm vlakových souprav typu pendolino. Celý kontrakt, odhadovaný na 180 milionů eur, by měl být pokryt z úvěru. Podle dotazní­ku z webu investičních projektů umístěných na oficiálních stránkách Ministerstva dopravy a komunikací na Ukrajině, se počítá se splacením celého projektu do deseti let.

Analýza návratnosti investice do jednotek s naklápěním zpracovala italská společnost MBProgetti a francouzská Systra. Z ní vyplývá, že použití jednotek s nuceným naklápěním povede k výraznému snížení cestovních dob z nynějších 10 - 11 hodin o 3 až 5 hodin, což zvýší konkurenceschopnost železnice. Což může například během fotbalového šampionátu EURO 2012 pořádaném Ukrajinou spolu s Polskem vést ke značnému snížení ekologické zátěže. Navíc se sníží potřeba investic do zastaralého vozového parku až na 4 miliardy GrN (zhruba 13,6 miliardy Korun).

Na realizaci studie spolupracoval Alstom (dodavatel vozidel), Vossloh (trať), Alcatel (komunikace), CSEE (signalizace) a Cegelec (zásobování energií). Pendolina jsou uvažována pro nasazení na trasu z Kyjeva do Lvova a z Kyjeva do Oděsy.

zdroj: Fin-forex.com


JiříK. | 2.6.2008 (14:00)
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Polsko Ukrajina


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
Registered user Luxian  mail  
02.06.2008 (17:36)  
IDeeSák: Myslím, že Ukrajinci koupí nejnovější typ jako na cisalpinu
viz http://www.transport.alstom.com/_eLibrary/brochure/upload_55552.pdf
Registered user M 
02.06.2008 (17:32)  
Co se clovek jeste nedozvi dneska, uz mne napada jen Pobrezi slonoviny, to je taky poradny orisek. No ale dekuji. S tou Moldovou jsem si to aji myslel, ale uz jsem to videl takto napsane aji v "cestine"

A pokud jde o to vrtnuti, tak viz nize - u nas je ta sit hrozne husta
Registered user Luxian  mail  
02.06.2008 (17:31)  
Jinak souhlasím s Bestem. Ať jsem se vrtnul v Evropě komkoliv, tak podle mého subjektivního pocitu všude byly dráhy v lepším stavu. ČD jsou opravdu ostudou tohohle státu.
Registered user Luxian  mail  
02.06.2008 (17:29)  
Podle jistého jazykového úzu se ta země nazývala Moldávie, když byla ještě svazovou republikou SSSR, coby samostatný stát je to Moldavsko. Moldova je to pokud se nepletu Moldavsky, tedy víceméně Rumunsky.
Registered user M 
02.06.2008 (17:20)  
Ja uznavam, ze mam mozna predsudky a uz vychodni Slovensko je pro mne lehce orient, ale nemuzu se nezeptat, kolik ma to Moldavsko (mimochodem - Moldavsko, Moldova nebo Moldavie?:) kilometru zeleznice..?
Registered user Best  mail  
02.06.2008 (16:44)  
IdeeSák: Na Ukrajině jsou v osobní dopravě ŠKODOVKY jako u nás, ale akorát vyšší hmotnost a Vmax 140-180 (ČS2,4,5,6,7,8)a tento stroj jsem ještě nikdy neviděl porouchaný a ani jet se zpožděním větším než 10-15 minut. To ČD jsou společnost jak v rozvojové zemi. I Moldavsko(CFM) mi připadalo na vyšší úrovni než my.
02.06.2008 (15:55)  
Ať Ukrajinci koupí ty vehikly, nejlépe jeté od nás.
Registered user M 
02.06.2008 (15:54)  
Luxian - Rusaci urcite. ale co Ukrajinci?:-))
02.06.2008 (15:33)  
Luxian: To bez pochyby. Jen pro takovou rychlost zbývá vyměnit kolejnice (přecijen se jezdí na původních kolejích upravených svařením dilatačních spár) a jistou úpravou TV.
Registered user Luxian  mail  
02.06.2008 (15:29)  
Trainman: Osobně si myslím, že Rusové mají na to, aby v těchhle rovinách jezdili i 350.
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko