..: Ukončení nostalgických jízd na muzejní železnici Č. Kamenice – K. Šenov :..

Ilustrační obrázekKamenický Šenov - Klub přátel lokálky (KPL) s politováním oznamuje, že Velikonoční jízdy na trati 901 Česká Kamenice – Kamenický Šenov jsou zrušeny. Důvodem zrušení je nejasná situace, vzniklá po prodeji dráhy v závěru loňského roku. Protože nedošlo k dohodě mezi KPL a současným majitelem trati, předpokládáme, že k obnovení jízd pod hlavičkou KPL na muzejní železnici již nedojde.

Z téhož důvodu se uzavírá Muzeum místních drah v Kamenickém Šenově, které bude možné naposledy shlédnout o velikonočním víkendu a v pondělí, tj. 22. - 24.3. 2008.

KPL děkuje všem svým příznivcům za podporu. Naše jedenáct let trvající úsilí získat trať do vlastnictví a vybudovat zde plnohodnotné železniční muzeum končí nezdarem - přesto na dobu strávenou na této krásné lokálce nikdy nezapomeneme. S příznivci železniční nostalgie se těšíme na shledanou při dalších historických jízdách na některé z českých železničních tratí.

Miroslav Fogl - KPL

Foto: K muzejní železnici neodmyslitelně patřil motorový vůz M 131.1441 „Hurvínek“. Na snímku je zachycen 28. 10. 2007 při jedné ze svých posledních jízd do České Kamenice.

Zdroj a foto: KPL


JRtrain Poslat mail autorovi | 14.3.2008 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Legislativa

Další z regionu ČR Liberecký ČR Ústecký


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
30.03.2008 (23:37)  
ad Ešusofilius Pardubicensis :

dlouho jsem tu nebyl, proto opožděně :

K dohodě o provozování vlaků v roce 2008 nedošlo proto, že pan Augusta podmínil spolupráci KPL - KŽC účastí Pavla Kříže...

VY SPOLUPRACUJETE S NĚKÝM, KDO VÁS OKRADL???

K Augustovu překvapení KPL neprojevil o takovou spolupráci zájem; v podstatě mělo vše probíhat tak, že KPL bude mít trať nadále pronajatou, bude platit KŽC nájem, "za svoje" trať opraví a bude provozovat prodělečné pravidelné vlaky.
Vše bude potom zastřešovat pan Augusta, který po opravené trati bude provozovat například výdělečně zajímavé jízdy na objednávku ...



Nemáte pocit, že je tu někdo "mimo mísu"?
28.03.2008 (22:10)  
Vazby mezi KŽC xxx jsou takové KŽC doprava jednatel p. Augusta(ročník 1972) podíl 10% a KŽC s.r.o má podíl 45%.
KŽC s.r.o jednatelka pí. Augustová (roč 1944) p. Augusta podíl 60% KŽC o.s. má podíl 20%.Z toho plyne že o.s. má velmi omezené možnosti ovlivňovat s.r.o a nulový vliv na dopravu.
Čili p. Augusta přímo ovládá s.r.o (má 60% podíl a přes o.s. dalších 20%) a prakticky i dopravu a přes svůj 10% podíl a 45% podíl s.r.o. ktereou ovládá viy výše.
Zajímavý je i předmět podnikání
s.r.o -zprostředkování obchodu a služeb
- činnost technických poradců v oblasti železniční dopravy
- provozování cestovní agentury

doprava -pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor bez poskytování jiných než základních služeb zajišťujících řádný provoz nemovitostí, bytů a nebytových prostor
- provozování drážní dopravy
- provozování dráhy
registrovaný uživatel gzy 
18.03.2008 (15:15)  
Ono se to propojení o.s. se s.r.o. má asi takto: každý koncesovaný dopravce musí být m.j. zapsán do obchodního rejstříku a jistá paní z krajského soudu v Praze si umanula, že občanská sdružení nemohou být zapsána v obchodním rejstříku, ač je její počínání nezákonné. Takže spolky z okolí to vyřešili založením s.r.o., která se dá zapsat bez problémů. Zajímavostí je bezesporu, že třeba KPL v OR je. Hold nepatří pod Prahu, tam museli mít vždy něco jinak...
Dalším argumentem proti tvrzení, že KŽC se s.r.o. nesouvisí je na oficiálním webu KŽC: KŽC, KŽC s.r.o. a KŽC doprava tvoří jedinečný celek ...
Všechny společnosti i spolek sídlí u p. Augusty doma, ale o propojení nemůže být řeč!
Někdo tady nejspíš pěkně lže!
Vozidla se koupila na úvěr a u banky se ručí domem Augustových, ještě něco tajného?
Samozřejmě největší komedií je že pan Kříž, který, nebojím se použít přesnou terminologii, rozkradl KPL, dělá v KŽC doprava technického ředitele...
Takže se dá říci, že členové KPL splácející dluhy vlastně svému bývalému šéfovi ze svých úspor zaplatili lokálku do Šenova… více než smutné. A p. Kříž? Jistě se za rohem směje jak s nimi vyběhl….
registrovaný uživatel Kóřa 
18.03.2008 (14:01)  
Maverick: Tak tohle opravdu mluví samo za sebe.
Někdo zde tvrdí že tyto dva subjekty nemají nic společného. Tak proč jsou registrovány na stejné osoby i adresy??
Podle mne je zde střet zájmu zcela evidentní. Pan a paní Augustovy jsou mimořádně vyvedený páreček, klobouk dolu.
17.03.2008 (20:06)  
Co mají společného KŽC* se dá zjistit třeba tady:

http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/index
Bavte se ;-)
dopisovatel nebo člen ŽP Railfort  mail  
17.03.2008 (13:06)  
kóřa: Tak, prosím, podejte raport.
registrovaný uživatel Kóřa 
17.03.2008 (10:36)  
Třeba se tam o víkendu dozvíme víc.
16.03.2008 (22:56)  
Ať mi trvdí kdo chce co chce, že KŽC Doprava a KŽC o.s., spolu nemají nic společného, v každém případě je škoda že lokálka takto padla. Nevěřím totiž že KŽC se podaří ji opravit a udržet při životě. Bohužel.

Zajímavé je ale že KŽC Doprava se staví do role konkurenta Českých drah. Zajímalo by mne však zda ČD a.s. mají alespoň tušení, že se ve vysokých funkcích KŽC Doprava a KŽC o.s. objevují jejich zaměstnanci.

Tak a teď mi někdo říkejte že tyto dva subjekty spolu nemají společného vubec nic. Právně možná ne, ale fyzicky je to celkem jednoznačné.


Zajímavé rovněž je proč nedošlo k dohodě. KPL snad neměla nasmlouvané vlkm pro rok 2008? Mohl by mi to prosím někdo vysvětlit?
dopisovatel nebo člen ŽP Railfort  mail  
16.03.2008 (17:02)  
Miroslav Zikmund: S Vašimi slovy musím tentokráte naprosto souhlasit. Sám jsem psal, že spolky tohoto typu fungují o několika akčních jedincích a šedé spotřebitelské většině. Sám jsem jí do jisté míry byl, dělal jsem si svoje a v ostatní věřil, takže nesu také zodpovědnost za to, co jsem kdy odmávl. Otázka ovšem je, zda kdybych šel proti proudu, tak jestli bych nebyl rychle zameten, ale to jsem též tehdá neřešil. Ovšem stejně byl dán jen mandát k úkonu a za jeho přesnou realizaci se výbor zodpovídá na příští VČS. Takže je to zase na Vás, šedá většino.
16.03.2008 (16:11)  
Railfort : Teoreticky máte pravdu, věcně je to nereálné.
Změnu stanov schvaluje "výroční členská" schůze, která se schází jednou za rok ... zpravidla leden / únor.

Je docela dost dobře možné, že pan Augusta coby předseda na VČS v roce 2004 informoval ve svém vystoupení (zpráva o činnosti za rok 2003) a plánech do budoucna o tom, že se podal návrh na registraci loga KŽC jako ochranné známky.

Domníváte se však, že někoho z přítomných napadlo, že přihláška nebyla podána "právnickou osobou" KŽC, ale pan Augusta ji podal jako fyzická osoba ?

Hrajme s otevřenými kartami - myslíte si, že běžné členské základně záleží na tom, zda je logo registrováno nebo není. Přesněji řečeno, že něco se musí upravovat stanovami ?
Pro většinu běžných členů jsou stanovy celkem zbytečná záležitost a na VČS je při nějakém hlasování celkem zajímá to, jaký bude roční členský příspěvek a co za to.
Při dobrém "vládnutí" většinou účastníci VČS odhlasují všechno, co výbor navrhne ke schválení.
Příspěvek "Kykina" je toho prostým důkazem. Metoda "chléb a hry" byla vynalezena ve starověkém Římě ... a spolehlivě funguje ve všech systémech ...

Dokonce je možné, že postup pana Augusty byl schválen tehdejším výborem.

I kdybyste dnes stanovy změnil, tak se nic nedá dělat, protože změněné stanovy mají platnost ode dne schválení příslušným orgánem (VČS) a nemohou být uplatněny retroaktivně (zpětně).

Neuspěl byste ani právní cestou.

Na druhou stranu nákup vozidel, zejména ze Slovenska, která by skončily na šrotišti, financoval pan Augusta z úvěru, který musel odpovídajícím způsobem bance zajistit. Pochopitelně tou jistinou nebyla kupovaná vozidla ...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko