Kamenický Šenov - Klub přátel lokálky (KPL) s politováním oznamuje, že Velikonoční jízdy na trati 901 Česká Kamenice – Kamenický Šenov jsou zrušeny. Důvodem zrušení je nejasná situace, vzniklá po prodeji dráhy v závěru loňského roku. Protože nedošlo k dohodě mezi KPL a současným majitelem trati, předpokládáme, že k obnovení jízd pod hlavičkou KPL na muzejní železnici již nedojde.
Z téhož důvodu se uzavírá Muzeum místních drah v Kamenickém Šenově, které bude možné naposledy shlédnout o velikonočním víkendu a v pondělí, tj. 22. - 24.3. 2008.
KPL děkuje všem svým příznivcům za podporu. Naše jedenáct let trvající úsilí získat trať do vlastnictví a vybudovat zde plnohodnotné železniční muzeum končí nezdarem - přesto na dobu strávenou na této krásné lokálce nikdy nezapomeneme. S příznivci železniční nostalgie se těšíme na shledanou při dalších historických jízdách na některé z českých železničních tratí.
Miroslav Fogl - KPL
Foto: K muzejní železnici neodmyslitelně patřil motorový vůz M 131.1441 „Hurvínek“. Na snímku je zachycen 28. 10. 2007 při jedné ze svých posledních jízd do České Kamenice.
Zdroj a foto: KPL
dlouho jsem tu nebyl, proto opožděně :
K dohodě o provozování vlaků v roce 2008 nedošlo proto, že pan Augusta podmínil spolupráci KPL - KŽC účastí Pavla Kříže...
VY SPOLUPRACUJETE S NĚKÝM, KDO VÁS OKRADL???
K Augustovu překvapení KPL neprojevil o takovou spolupráci zájem; v podstatě mělo vše probíhat tak, že KPL bude mít trať nadále pronajatou, bude platit KŽC nájem, "za svoje" trať opraví a bude provozovat prodělečné pravidelné vlaky.
Vše bude potom zastřešovat pan Augusta, který po opravené trati bude provozovat například výdělečně zajímavé jízdy na objednávku ...
Nemáte pocit, že je tu někdo "mimo mísu"?
KŽC s.r.o jednatelka pí. Augustová (roč 1944) p. Augusta podíl 60% KŽC o.s. má podíl 20%.Z toho plyne že o.s. má velmi omezené možnosti ovlivňovat s.r.o a nulový vliv na dopravu.
Čili p. Augusta přímo ovládá s.r.o (má 60% podíl a přes o.s. dalších 20%) a prakticky i dopravu a přes svůj 10% podíl a 45% podíl s.r.o. ktereou ovládá viy výše.
Zajímavý je i předmět podnikání
s.r.o -zprostředkování obchodu a služeb
- činnost technických poradců v oblasti železniční dopravy
- provozování cestovní agentury
doprava -pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor bez poskytování jiných než základních služeb zajišťujících řádný provoz nemovitostí, bytů a nebytových prostor
- provozování drážní dopravy
- provozování dráhy
Dalším argumentem proti tvrzení, že KŽC se s.r.o. nesouvisí je na oficiálním webu KŽC: KŽC, KŽC s.r.o. a KŽC doprava tvoří jedinečný celek ...
Všechny společnosti i spolek sídlí u p. Augusty doma, ale o propojení nemůže být řeč!
Někdo tady nejspíš pěkně lže!
Vozidla se koupila na úvěr a u banky se ručí domem Augustových, ještě něco tajného?
Samozřejmě největší komedií je že pan Kříž, který, nebojím se použít přesnou terminologii, rozkradl KPL, dělá v KŽC doprava technického ředitele...
Takže se dá říci, že členové KPL splácející dluhy vlastně svému bývalému šéfovi ze svých úspor zaplatili lokálku do Šenova… více než smutné. A p. Kříž? Jistě se za rohem směje jak s nimi vyběhl….
Někdo zde tvrdí že tyto dva subjekty nemají nic společného. Tak proč jsou registrovány na stejné osoby i adresy??
Podle mne je zde střet zájmu zcela evidentní. Pan a paní Augustovy jsou mimořádně vyvedený páreček, klobouk dolu.
http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/index
Bavte se ;-)
Zajímavé je ale že KŽC Doprava se staví do role konkurenta Českých drah. Zajímalo by mne však zda ČD a.s. mají alespoň tušení, že se ve vysokých funkcích KŽC Doprava a KŽC o.s. objevují jejich zaměstnanci.
Tak a teď mi někdo říkejte že tyto dva subjekty spolu nemají společného vubec nic. Právně možná ne, ale fyzicky je to celkem jednoznačné.
Zajímavé rovněž je proč nedošlo k dohodě. KPL snad neměla nasmlouvané vlkm pro rok 2008? Mohl by mi to prosím někdo vysvětlit?
Změnu stanov schvaluje "výroční členská" schůze, která se schází jednou za rok ... zpravidla leden / únor.
Je docela dost dobře možné, že pan Augusta coby předseda na VČS v roce 2004 informoval ve svém vystoupení (zpráva o činnosti za rok 2003) a plánech do budoucna o tom, že se podal návrh na registraci loga KŽC jako ochranné známky.
Domníváte se však, že někoho z přítomných napadlo, že přihláška nebyla podána "právnickou osobou" KŽC, ale pan Augusta ji podal jako fyzická osoba ?
Hrajme s otevřenými kartami - myslíte si, že běžné členské základně záleží na tom, zda je logo registrováno nebo není. Přesněji řečeno, že něco se musí upravovat stanovami ?
Pro většinu běžných členů jsou stanovy celkem zbytečná záležitost a na VČS je při nějakém hlasování celkem zajímá to, jaký bude roční členský příspěvek a co za to.
Při dobrém "vládnutí" většinou účastníci VČS odhlasují všechno, co výbor navrhne ke schválení.
Příspěvek "Kykina" je toho prostým důkazem. Metoda "chléb a hry" byla vynalezena ve starověkém Římě ... a spolehlivě funguje ve všech systémech ...
Dokonce je možné, že postup pana Augusty byl schválen tehdejším výborem.
I kdybyste dnes stanovy změnil, tak se nic nedá dělat, protože změněné stanovy mají platnost ode dne schválení příslušným orgánem (VČS) a nemohou být uplatněny retroaktivně (zpětně).
Neuspěl byste ani právní cestou.
Na druhou stranu nákup vozidel, zejména ze Slovenska, která by skončily na šrotišti, financoval pan Augusta z úvěru, který musel odpovídajícím způsobem bance zajistit. Pochopitelně tou jistinou nebyla kupovaná vozidla ...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.