..: První změna JŘ, rébus pro Vás :..

Ilustrační obrázek Praha - České dráhy zveřejnily konečnou podobu změn v jízdním řádu, které vstoupí v platnost 3. března. Změn je mnoho. Od téměř bezvýznamné opravy chybného jména vlaku EC 147 Olše přes legalizace ad-hoc změn v řazení, které nastaly v důsledku optimalizace oběhů, až po rušení garanci služeb na palubě (zásuvky 230 V). U některých spojů se ale dočkáme i krácení jízdních tras či jejich změn, které by měly vyřešit nelogičnosti a rizika v obězích, jež se krátce po zavedení nového grafikonu několikrát spolupodílely na kolapsu dálkové dopravy. Vina za kolaps padla především na bedra náměstka GŘ Jiřího Koláře, byť zřejmě velkou část zodpovědnosti měli nést i špatně připravení dispečeři ČD. Jízdní řád se tak mění v době, kdy se jej už daří s přehledem plnit.

ŽelPage se pokusila shrnout hlavní změny a zároveň dát svým čtenářům možnost najít další, o něž se prostřednictvím komentářů podělí s ostatními. K tomu Vám postačí si otevřít link pod článkem, prostudovat první změnu a porovnat ji s tištěným JŘ.

Příjemnou novinkou je zavedení občerstvení formou minibaru na palubě Brněnských expresů v úseku Brno hl.n. - Pardubice hl.n. či opačně. Na spoji Detvan budou garantovány vozy s přípojkou 230 V, zato varšavská kurzová skupina spoje EC 107, EC 106, IC Moravia a vnitrostátní skupina vozů na R Cassovia o tuto službu oficiálně přijdou. Faktem je, že na Cassovii k tomu neoficiálně došlo již krátce po změně jízdního řád v prosinci 2007.

23. a 24.3. jedou vlaky EN Johannes Kepler v jiné časové poloze z důvodu odklonů způsobených stavební činností na německém území.

R 200 Silesia z Krakova je přetrasován do cílové stanice Praha-Smíchov namísto současného pražského Hlavního nádraží. Víkendový SC 511 Pendolino bude z Prahy-Holešovic odjíždět o 30 minut později. Asi největší změnou je asi zkrácení trasy spoje Ex Šohaj. Do odvolání jede v obou směrech úseku Olomouc hl.n. - Praha hl.n. pouze v pátek, sobotu a o svátcích.

zdroj: pdf 1. změny

Ilustrační foto: JTB


Honza Beránek / JTB , Josef Petrák Poslat mail autorovi | 20.2.2008 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
20.02.2008 (19:56)  
Také se přejmenuje zastávka v Teplicích nad Metují, která má v současnosti tři (!!!) názvy, což je trochu neobvyklá situace :-))) ( viz http://www.vlakynachod.estranky.cz/clanky/aktuality/jedna-zastavka_-tri-nazvy )
registrovaný uživatel Petrr 
20.02.2008 (19:55)  
Trať 164: nové páteční a nedělní "studentské" Os z Plzně přes Podbořany a Vilémov do Kadaně a zpět (příp. až do Prunéřova).
registrovaný uživatel Praha hl. n.  mail  
20.02.2008 (19:46)  
Tak to si vyjímečně tu změnu koupím. Děkuji, že jste upozornily na změnu vlaku Šohaj.



RIS: Tohle se mi stalo v mojmírovi a v Gálánovi v 1. třídě.




Vím, že to patří vedle, ale nevíte, co je to za soupravu, která je vyfocena jako úvodní fotka?
20.02.2008 (19:35)  
Robert: diky za upresneni!
20.02.2008 (19:17)  
R 854-857: Já tam vidím přidání zastávek a uznávání jízdenek pro Sp vlaky v úseku Plzeň-Dobřany.

Jinak jsem to v rychlosti přeletěl a objevil jsem:
(o) R 871, 873, 866, 868 jedou v úseku Praha-Pardubice jen v Po a Pá.
(o) Manažer jezdí z/do Prahy-Holešovic.
(o) Výrazné omezení vlaků v úseku Rychnov n.Kn. - Solnice.
20.02.2008 (19:11)  
mrte zmen!!bohuzel spise negativnich, v kraji Vysocina doslo ke zruseni avizovanych spoju
20.02.2008 (19:09)  
jinak se mi nezda, ze by rusili na 250 R 604 OHRE..a jinak je treba dukladne prostudovat trat 260, konkretne R 871 str 540 a 541
20.02.2008 (18:59)  
min 854,5.6.7
20.02.2008 (18:58)  
hm, vypada to, ze zrusili R praha klatovy...mrknete na to nekdo...strana 342,
registrovaný uživatel RIS  mail  
20.02.2008 (18:55)  
no jo, ale já jsem si teď uvědomil, že jsem nejel Šohajem, ale Mojmírem... :-)))
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko