..: České dráhy budou prodávat letenky Sky Europe :..

Ilustrační obrázek Praha - České dráhy budou od zítřka na nádražích prodávat i letenky společnosti SkyEurope Airlines. Letenky prodávané tímto způsobem budou mít fixní cenu, ale podmínkou prodeje bude zakoupení vlakové jízdenky na letiště Ruzyně. Pilotním místem, kde budou letenky k mání, bude Brno. Poté budou následovat nádraží, kde zastavují vlaky SC Pendolino, čímž by se síť prodejních míst měla postupně rozrůst na více než 20 stanic. Recipročně pak bude možné nakupovat jízdenky ČD Net open u stánku SkyEurope na letišti v Ruzyni.

Letenky budou prodávány ve dvou tarifech podle vzdálenosti, a to za 1290 Kč pro blízké destinace a 1790 pro vzdálenější. Tato nabídka je podmíněna nákupem alespoň šest týdnů před odletem. Později budou letenky k mání za 1690, resp. 1990 korun, nejpozději však dva týdny před odletem. Všechny uvedené ceny přitom zahrnují veškeré poplatky.

Druhou částí navázané spolupráce je nabídka zpáteční kombinované jízdenky na trase Praha-Bratislava, která umožní cestovat v jednom směru letecky a druhým vlakem (nebo naopak). Společnost SkyEurope Airlines ji zdůvodňuje snahou oslovit zejména potenciální mimopražské klienty a ty, kteří nemají přístup k internetu. Za tuto letenkojízdenku přitom cestující zaplatí pouhých 995 korun a je možné ji zakoupit týden předem. Majitelé In-karet mají navíc blíže nespecifikovanou slevu, vyplývající ze zákaznického jízdného.

Navázání spolupráce je poměrně překvapivé, protože v loňském roce s Českými drahami rozvázala spolupráci pro údajnou nepřínosnost národní letecká společnost ČSA. Kombinované cestovní balíčky jsou ale naopak běžné například v Německu.

Spolupráce se zatím týká pouze letenek z Prahy a pomíjí letiště ve Vídni a Bratislavě, kde mají letadla SkyEurope svoje základny rovněž. Rozšíření spolupráce na tato místa však společnosti připravují.

zdroj: Finanční noviny, České dráhy


M | 24.1.2008 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Slovensko Bratislavský Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 9      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
25.01.2008 (7:06)  
tenzor - nevim... Ono to neni jen o tom umet anglicky asi:-)) Ze Stanstedu jsem jel vzdycky busem. Abych tak rekl na Cerny most a odtud metrem. Cesta busem trva zhruba hodinu a pul, takze cela cesta ctyri hodiny. Za ty ctyri hodiny jsem vlakem nekde u Usti (cenou nekde v polovine Nemecka).
A posledni vec k tomu casto-necasto. Opravdu jsem to myslel pro bezneho cestujiciho na vnitroevropske lince (rano to na letisti ve Vidni nevypada o moc jinak nez na vlakovem nadrazi - velka zavazadla tam maji akorat vsudepritomni Asiati:), jinak lide leti vesmes nalehko). A neni to o tom, jestli ti lide maji nebo nemaji casu nazbyt. Kdyz budes dojizdet Kladno-Praha a bude neco jezdit pul hodiny a neco jineho tri hodiny, tak je logicky, ze si vyberes to rychlejsi. At spechas nebo ne...

t123456 (i tenzor) - k tomu tahani se s tezkymi zavazadly. Kdyz pojedu vlakem (a nebydlim na nadrazi) - napred se MHD musim dostat na nadrazi (behem jizdy je v rice drzet nemusim), tam jdu (s tezkymi zavazadly na zadech nebo ruce) k pokladne, potom na peron, potom s tezkymi zavazadly operuju primo ve vlaku. Po prijezdu totez. Ted letadlo - napred se MHD musim dostat na letiste, tam jdu k "pokladne" (tj. check-in), kde tezke zavazadlo odevzdam a dal pokracuju s rukama v kapsach. Takze fakt nechapu, v cem je rozdil...
Coz mi taky pripomina, ze mi neni jasne, co tenzor prevazi, kdyz s tezkymi zavazadly pobiha 3 km az ke gejtu. Tos mel v prirucni tasce cihly zlata nebo jak se da docilit toho, ze mas tezke a pritom soucasne male zavazadlo, se kterym musis az ke gejtu?:-) Tohle kdyztak zkus nejak objasnit, protoze mi to hlava nak nebere:-))
A pokud jde o vystihovani poruch, tak ze by ty vlaky jezdily zrovna podle JR se taky moc rict neda, takze si vlak a letadlo nemaji co vycitat...

Foxx - jako napred tady pise neco o tom, ze nezname miru a pak napise, ze jezdi na dovolenou. Sice delnickymi spoji, ale jezdi. Takze zjevne plytva a penize utracene za dovolenou mohl dat (stejne jako pausal za net) na chude. Nechapu, tolik deti umira hlady a on si jede na dovolenou...
BTW - ten, co si koupi tu hyperjizdenku na vlak, ty prachy taky snad procestuje:-))
registrovaný uživatel Foxx  mail  
25.01.2008 (1:49)  
pekař: Ty seš fakt kouzelnej.
" O tom to je, lidi umírají hladem, na různé nemoci nebo ve válkách, ale tebe okouzluje podmořský svět..."
Jestli přemýšlíš takto o světě tak jistě zřejmě odevzdáváš 90% platu na chudé a žiješ ve sluji aby tě náhodou někdo nenařknul že si žiješ nad míru.

BTW: o té míře, miluju když mi někdo říká kde je míra věcí. Představ si že jsem loni prolétnul Čínu , Mexico i Kanadu. Nepřipadám si jako člověk který nezná míru. Někdo ty prachy prochlastá, jinej si koupí auto, nebo exclusive gold mega roční hyper jízdenku na vlak, já je procestuju...
25.01.2008 (0:41)  
tenzor: Reaguji i na Vaše předchozí příspěvky. Úplně s Vámi souhlasím. Než letět na Stenstead - super levně a pak dát ještě téměř jednou tolik za cestu do města, která trvá déle než let, a pak do destinace v Londýně, opravdu uvažuji při příští cestě o busu. Vlak by bylů hrozně drahý. Časově ten bus nevyjde o tolik dele.

Nyni jsem například v Porýní a cestu zpět mohu absolvovat busem (SA a Eurolines), vlakem nebo levnými aeroliniemi z Dortmundu nebo Kolína. SA mě vytočila svým rezervačním systémem do ciziny, který korunovali výrokem, že si můžu jízdenku vyzvednout kdekoliv na pobočce SA v ČR. To je mi k ničemu, když už jsem v Německu. Když spočtu jízdenku na vlak do Bonnu či Dortmundu a připočtu k tomu koeficient tahaní se se zavazadly - táhnu spoustu těžkých knih, nutnou rezervu pro cestu na letiště a "štěstí", se kterým vystihnu každou poruchu nebo sněhovou kalamitu, je pro mne jasná volba vlak. Minule naše letadlo mělo dvě hodiny zpoždění, protože ho nemohli nastartovat - a věřte jim, že je to OK a že to nechcípne za letu :) Na vlak jsem sice nechytl nejlevnější SparNight, ale 69€ za přímou cestu je stále OK. Minule jsem se super vyspal... Jenom se bojím, abych nepřijel do Prahy bez těžkých kufrů a lehkých dokladů :(
24.01.2008 (23:34)  
Pekař: Jenže taková je realita, člověk je takový jaký je a nechová se podle našich představ.
registrovaný uživatel tenzor 
24.01.2008 (23:22)  
M: Psal jsem to ze sveho pohledu a myslel ze to taky bude tak chapano...
Pracovne do zahranici necestuji, takze jedu/letim do zahranici jednou nebo dvakrat rocne, mam bud 25-30 kg bagl na zadech nebo 20 kg cestovni tasku velikosti stredniho kufru v ruce :) je mi absolutne jasne, ze lide kteri nemaji casu nazbyt a casto podnikaji pravocni cesty do zahranici, daji prednost letadlu.
Proc jsem se ptal na ten bus? No protoze pokud jsem nazyvan nemyslicim individuem proto, ze bych klidne jel do Londyna vlakem, v kterem muzu v pohode spat, tak v autobusu (pokud pominu ze to jede dele) je to ve srovnani s vlakem na tak velkou vzdalenost docela o nicem a presto takhle nekteri lide jezdi.
Ohledne toho Stanstedu, znam jen z doslechu, ale z tri zdroju (vsechno lide kteri umi vyborne anglicky a nemuzu rict ze by byli uplne blbi), pri ceste na Liverpool Street museli prestupovat (tusim v Totenham Hall?) na coz meli 2 minuty, dozvedeli se to az tam (na stránkach stansted expresu nic takoveho neni pokud vim). I kdyz ted si rikam, jestli nahodou nejeli necim jinym nez tim expresem :)
Jinak k Heatrow, nevim jestli to byly 3 km, ale 2 urcite (od vlaku ke gate) a rozhodne jsem nic neobchazel ani neobihal :) ty vzdalenosti tam byly proste silene (ve srovnani s Ruzyni urcite) a chapu, proc tam skoro vsude maji pojizdne pasy.
Takze vlacek fuj, protoze ve srovnani s letadlem pomalej, ale me vetsinou na delsi cesty vyhovuje, tak mi ho prosim neberte :)
registrovaný uživatel pekař 
24.01.2008 (22:33)  
O tom to je, lidi umírají hladem, na různé nemoci nebo ve válkách, ale tebe okouzluje podmořský svět...
24.01.2008 (22:22)  
Energetická spotřeba vlaků je v podstatě stejná. Elektrická trakce v nákladní dopravě cca 25 kWh/1000 tkm, v osobní dopravě cca 34 kWh/1000 tkm (nutno započítat topení), motorová trakce do 10 l/1000 tkm. Na rovinatých tratích a vyšší rychlosti více, na tratích s výraznějšími sklony méně.
registrovaný uživatel M 
24.01.2008 (21:52)  
Jo, ale co kdyz uz jsem na Karlstejne byl? Mam jet znova? Co kdyz mne Karlstejn absolutne nezajima a snim o tom prochazet se po sametovych plazich (i kdyz nemam sajnu jak na tom ve Venezuele s plazema jsou)?
Co kdyz jsem si v televizi zamiloval kriket a chci ho videt jednou v zivote primo (pochybuju, ze je hodne takovych, co do toho Caracasu jezdi na otocku) na vlastni oci v Lord´s? Mam si v ramci uspornych opatreni rict, ze misto kriketu si pujdu zahrat gorodky?
Co kdyz mne fascinuje podmorsky zivot? Mam si vzit snorchl a jet na Lipno hledat kapry?
Co kdyz jsem muslim? Mam to vzit z gruntu a jit az do Mekky pesky (btw - jak to ti muslimove maji se zpatecni cestou, ma to byt taky pout?:-))
registrovaný uživatel pekař 
24.01.2008 (21:45)  
M: tak jinak. Když pojedu na výlet z Prahy na Karlštejn, spotřebuju daleko méně energie než když si zaletím do Caracasu. Je to prosté, nehledej v tom vědu.
registrovaný uživatel M 
24.01.2008 (21:42)  
Jeste mne vlastne napadlo... Proc teda vlastne jezdi tolik vlaku, autobusu a letadel o vikendech? Nejlepsi by bylo je zrusit. Do prace vsichni ti lide urcite nejedou a na dovolenou nebo za zabavou muzou jet v pracovni dny delnickymi spoji:-))
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 9      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko