..: Výběrové řízení na dodávku nových lokomotiv pro MÁV :..

Ilustrační obrázekMaďarsko - Celkem tři uchazeči se přihlásili do výběrového řízení na dodávku 25 nových dvousystémových elektrických lokomotiv pro MÁV. Maďarské dráhy chtějí zmodernizovat alespoň zčásti svůj zastaralý park hnacích vozidel. Finanční investice pravděpodobně přesáhne 1 miliardu korun (cca 10 miliard HUF) a bude pokryta úvěry z různých fondů.

Podle dostupných zdrojů se do soutěže přihlásily tyto firmy:

  • Prima Mozdony Konzorcium (jejímž členem je firma Alstom Hungaria)
  • Bombardier Transportation
  • Siemens Aktiengesellschaft

Podepsání rámcové smlouvy se očekává na jaře příštího roku. Při rozhodování o vítězi veřejné soutěže hraje nejdůležitější roli nejrychlejší dodání hnacích vozidel, přijatelná cenová nabídka a technická vybavenost a spolehlivost lokomotiv.

Zatímco u MÁV se připravuje jeden smělý plán do budoucna za druhým, v současné době dopravní gigant ještě nemá připravený návrh nového jízdního řádu na rok 2007/8. Důvodem dohadování mezi MÁV a Ministerstvem hospodářství a dopravy je počet a místa regionálních tratí, kde bude doprava zastavena. Podle vyjádření mluvčí společnosti MÁV je ale vše v pořádku. Jedná se jen o časový skluz v přípravě nového GVD.

zdroj: Népszava , mfor.hu


Mr.IC Poslat mail autorovi | 9.10.2007 (14:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla Jízdní řád

Další z regionu Maďarsko


  1 2      Zpráv na stránku:   
09.10.2007 (19:33)  
Řek bych že Škodovka by měla malou šanci hlavně kvůli tomu, že MÁV chce dodat lokomotivy co nejrychleji jak se tu píše, vzhledem k tomu že 380 ještě nejezdí ani jedna, a neni ani hotovej tudíž schválenej prototyp tak se nedá zrovna očekávat rychlej přesun na koleje nehledě na to, že Škodovka asi nebude mít tak kapacitní výrobní linku aby vyráběla jak pro ČD tak pro MÁV. Tak to vidim já, pokud ještě neni lokotka schválená, nemá smysl se do takovýho výběrovýho řízení přihlašovat. Kdyby už 380 do Maďarska jezdily, určitě by měly šanci.
09.10.2007 (19:30)  
Není ta cena nějaká příliš nízká?
registrovaný uživatel pekař 
09.10.2007 (15:27)  
Já mám v Maďarsku známého a ten říká , že maďaři v hlavě už obnovili vozový park třikrát , ale ve skutečnosti se jim prostě nedostává peněz...
registrovaný uživatel Semík  mail  
09.10.2007 (15:12)  
Teda kde ti maďaři na to berou? U nás se koupili pendolina a několik xmpz. Tam Taurusy a Desira a Flirty a Marfuše a teď chcou honem 25 dalších lokomotiv.
09.10.2007 (15:04)  
Spíše proto, že české zabezpečovací systémy jsou natolik vyspělé, že by jim to tam nefungovalo
registrovaný uživatel SzKT  mail  
09.10.2007 (14:49)  
Protože by nejspíš mezi Taurusy, Flirty a Talenty neměla nejmenší šanci...
registrovaný uživatel Luxian  mail  
09.10.2007 (14:46)  
A co Škoda se svým messerschmidtem? Proč pak se asi nepříhlásila do výběrového řízení?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko