Praha - Další dopravce chce v České republice provozovat soukromé vlaky. Společnost Veolia Transport dnes na tiskové konferenci oznámila, že nabídla ministerstvu dopravy od začátku platnosti JŘ pro rok 2009 provozování dálkových vlaků na třech linkách. Zajišťovat by je měly vlaky Siemens Desiro, které údajně mohou být až o 10 procent rychlejší než současné vlaky Českých drah provozované na těchto spojích. Návrh jízdného počítá s cenou o 15 až 20 procent nižší než u Českých drah.
Veolia Transport má zájem o spoje na trasách:
- Praha - Turnov - Tanvald
- Nymburk - Česká Lípa - Rumburk
- Ústí nad Labem - Liberec
Zároveň nabízí vyšší kvalitu služeb a efektivnější odbavení cestujících. "Garantujeme, že nejméně 91 procent vlaků pojede načas, na palubě se bude podávat občerstvení, k dispozici bude tištěný vlakový průvodce a v první třídě i Wi-fi připojení k internetu," uvedl projektový manažer společnosti Jiří Schmidt. Efektivnější odbavení by mělo spočívat v elektronickém předprodeji a rezervaci přes internet, použití čipových karet přímo ve vlaku a ve využití sítě smluvních prodejců jízdenek. Jedná se také o platnosti jízdenek Českých drah i ve vlacích Veolia Transport.
Firma bude podle svých odhadů potřebovat přibližně 15 nových souprav, které by chtěla získat pronájmem od leasingové společnosti.
zdroj: Veolia Transport, Idnes.cz
A zpožděním čd bez problémů trumfla. A cena jízdenky brno olomouc byla 100 kč!!!! .....na 80 km
Abych na ně jen nehnojil, tak musím uznat, že byly i horší společnosti, třeba capital express, ti jednou ve snaze stihnout jízdní řád srazili v pv na nádru nějakou paní(smrťák) a jednou jim došla nafta na dálnici.
takže já panu jančurovi nezávidím, jen ho upřímně proklínám...víte za co
Ano, argumentuji. Jenze mi prijde divne, kdyz muj oponent napise, ze jde o zavist a vyjmenuje pet jinych prikladu, kdy nekdo neco ma zadarmo. A ma-li to byt prilepseni k platu, tak fajn, ale je zvykem, ze z prijmu se plati dane (zvlast, kdyz delam ve firme, kde mizi miliardy jako v Cerne Dire) PS: decka policajtu taky jezdi vlakem zadarmo..?
tgv3 - drobnej rozdil, poslanec je ustavni funkce. CD jsou akciovka... A zbytek nectu, protoze 30 radku bez odstavcu napise jenom xxx:-(
-protoze v mlikarne dostavaji syry... Nikdy mne neprestane fascinovat oduvodneni typu "protoze oni to maji taky"...
-pracujeme tvrde, zaslouzime si to... Ja taky pracuju tvrde, nekdy delam nekolik sestnactek v kuse a vlak si musim platit
-jezdime tim do prace (je to "podnikovy autobus")... Proc to ale maji aji decka, ktera tim zjevne do prace nejezdi?
Takze nekdo kritizuje rezijky pro ajzbonaky proto, ze je zamindrakovanej zavistivec. A hned pod tim ten samej ajzbonak kritizuje poslance. Clovek by rekl, ze je to uplne ten samej princip, ze? Aneb zlodej krici chytte zlodeje (chcete-li: zavistivec krici nezavid)...
Viz nabídka v tiskové zprávě:
https://www.connex.cz/uploadConnex/ConnexTheCzechRepublic/vtcr/TS%20Nabídka%20na%20provozování%20tratě%20Praha%20-%20Beroun.pdf
Veolia Transport v rámci propagace provozu moderních kolejových vozidel na území ČR, má zájem provozovat od 15. prosince 2007 pravidelný sobotní spoj na trase Praha hl. n. – Rudná – Beroun. Toto víkendové spojení, s odjezdem v dopoledních a návratem odpoledních hodinách, bude vedeno motorovou jednotkou Siemens Desiro. Spoj nebude provozován v režimu úhrady prokazatelné ztráty, veškeré náklady ponese dopravce na své riziko.
Lidi to možná štve, ale dopad zvýhodnění poslanců/senátorů (mj. dopravu zdarma jenom oni, ne celá rodina) má (narozdíl od skutečné černé díry ČD) na fungování země zcela zanedbatelný dopad. protože je jich jenom 281.
Nepracuji v mlékárně, masokombinátu, pivovaru (a prostě nikdo mi žádný deputát nedá), ale dovedu si představit, že to má své meze. Tj. neprobíhá to stylem vy i Vaše rodina, kdykoliv, cokoliv.
Myslím, že co nedrážníká míchne nejvíce je fakt, že firma rozdává celkem štědré zaměstnanecké výhody v situaci, kdy (dlouhodobě) nevykazuje zrovna nejlepší hospodářské výsledky. No a na ČD máme pifku obecně, protože je to stručně řečeno děs/běs. Nulový zákaznický servis, jezdí to pozdě, je to špinavé a ještě nás to (všechny) nestojí zrovna málo (existují výjimky, ale sedm zázračných mašinek, plus sem tam ešus, nedělá železnici, nehledě na to, že za pár let to zřejmě budou stejně špinavé dobytčáky, jako všechno ostatní).
Proto byť jsem skeptický k šancím se protlačit až na koleje, vítám každou snahu s tím něco dělat (tzn. nahradit někým jiným).
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.