..: Na železnici se chystá další soukromý dopravce - Veolia Transport :..

Ilustrační obrázekPraha - Další dopravce chce v České republice provozovat soukromé vlaky. Společnost Veolia Transport dnes na tiskové konferenci oznámila, že nabídla ministerstvu dopravy od začátku platnosti JŘ pro rok 2009 provozování dálkových vlaků na třech linkách. Zajišťovat by je měly vlaky Siemens Desiro, které údajně mohou být až o 10 procent rychlejší než současné vlaky Českých drah provozované na těchto spojích. Návrh jízdného počítá s cenou o 15 až 20 procent nižší než u Českých drah.


Veolia Transport má zájem o spoje na trasách:

  • Praha - Turnov - Tanvald
  • Nymburk - Česká Lípa - Rumburk
  • Ústí nad Labem - Liberec

Zároveň nabízí vyšší kvalitu služeb a efektivnější odbavení cestujících. "Garantujeme, že nejméně 91 procent vlaků pojede načas, na palubě se bude podávat občerstvení, k dispozici bude tištěný vlakový průvodce a v první třídě i Wi-fi připojení k internetu," uvedl projektový manažer společnosti Jiří Schmidt. Efektivnější odbavení by mělo spočívat v elektronickém předprodeji a rezervaci přes internet, použití čipových karet přímo ve vlaku a ve využití sítě smluvních prodejců jízdenek. Jedná se také o platnosti jízdenek Českých drah i ve vlacích Veolia Transport.

Firma bude podle svých odhadů potřebovat přibližně 15 nových souprav, které by chtěla získat pronájmem od leasingové společnosti.

zdroj: Veolia Transport, Idnes.cz


Jik | 15.8.2007 (13:44)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu ČR Liberecký ČR Praha ČR Středočeský ČR Ústecký


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 13      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel hanaak 
16.08.2007 (20:07)  
SA neznamená vždy zlepšení služeb, například na trase brno-olomouc se vyznamenala. Nasadila linku Praha - Ostrava, samozřejmě, že to bylo v čase mimo změnu jízdního řádu a náhodou se strefila plus minus 15 minut do jízdního času konkurence, což pro zákazníka neznamená žádný přínos... 2 autobusy za sebou a další až za hodinu, znamená že vám v průměru jede bus 1x za hodinu. Nebyli první, udělalo to už několik společností před ní. Samozřejmě měsíc na to se měnily ty jiné společnosti jízdní řád, aby nejezdily ve stejnou dobu. Zanedlouho se SA, přesvědčila, že se tato linka nevyplácí, zase změna JŘ. Do toho všeho si člověk zadá na IDOSU, že chce spojení v tolik a nečumí, co je to za společnost. Přijde tam, přijede bus SA, stewardka vás pošle někam, protože u nich si musíte přece lístek zarezervovat, ostatní společnosti bez problémů, nejhůře budete stát, protože jezdí s busy homologovanými i na stání. když se vám to stane tak 2x a napotřetí přijdete na zastávku a je tam vylepeno spoj zrušen, tak se na hromadnou dopravu vykašlete a jezdíte jen autem, bohužel.
A zpožděním čd bez problémů trumfla. A cena jízdenky brno olomouc byla 100 kč!!!! .....na 80 km
Abych na ně jen nehnojil, tak musím uznat, že byly i horší společnosti, třeba capital express, ti jednou ve snaze stihnout jízdní řád srazili v pv na nádru nějakou paní(smrťák) a jednou jim došla nafta na dálnici.
takže já panu jančurovi nezávidím, jen ho upřímně proklínám...víte za co
registrovaný uživatel M 
16.08.2007 (20:05)  
Venca Motyka - kdy chodim do prace? Srpen, zari jsem v praci tak od patnacti do ctyr. V lednu od jedne rano dokud vydrzim. Jeste neco?
Ano, argumentuji. Jenze mi prijde divne, kdyz muj oponent napise, ze jde o zavist a vyjmenuje pet jinych prikladu, kdy nekdo neco ma zadarmo. A ma-li to byt prilepseni k platu, tak fajn, ale je zvykem, ze z prijmu se plati dane (zvlast, kdyz delam ve firme, kde mizi miliardy jako v Cerne Dire) PS: decka policajtu taky jezdi vlakem zadarmo..?

tgv3 - drobnej rozdil, poslanec je ustavni funkce. CD jsou akciovka... A zbytek nectu, protoze 30 radku bez odstavcu napise jenom xxx:-(
registrovaný uživatel SergeS 
16.08.2007 (19:15)  
pekar neni to trochu jina firma a Vancura to sliboval az na rok 2010 :-)
registrovaný uživatel tgv3 
16.08.2007 (18:47)  
Mimochodem tgv 3 mám proto ,prože jsem zapoměl jméno a heslo na tgv 1 a 2 jelikož jsem zde dlouho nebyl.
registrovaný uživatel pekař 
16.08.2007 (18:39)  
Ujasníte mi to někdo ? Neříkal náhodou Jančura , že budou mít ucelenou soupravu , bo vagóny jsou pro opice ? A neříkal náhodou že zničí Pendolino ? A kde jsou ty jeho sliby dnes ? Chlapec je asi moooc ukecaný... :)))
registrovaný uživatel tgv3 
16.08.2007 (18:38)  
venca motyka 2,5 hodiny spánku ještě v depu ne docela síla!Jo nedávno jsem mluvil s fírou a uvědomuji si že strojvůdci to nemají lehké!Je tu také zodpovědnost a kažkou chvíli se učíš a přepisuješ nové vyhlášky a dodatky!jednou nohou v krimu a druhou na krchově!
registrovaný uživatel tgv3 
16.08.2007 (18:33)  
Jen bych chtěl doplnit,že poslanci jelikož nemají jen výhody na dopravu ale i jiné výhody tak pokud k tomu připočtete také placené z našich daní poradce příspěvky na bydlení atd.Tak by jste docela koukal jaká to je ,,zanedbatelná´´ částka kterou si podle mě ani nezaslouží!Mimo jiné to jsou lidé kteří si sami určují své platy!!Opět z našich daní jen pro vaši informaci!A občas si jdou zasportovat a opět z našich daní.Mohl bych pokračovat dále ,ale škoda psaní.Je sice fakt ,že na našich tratí nejezdí zrovna super soupravy.Svůj fakt také tomu nahrává to ,že ČD třeba narozdíl od takových MHD nebo tramvají nemají své skladovací místa kde by mohli lokomotivy uskladnit aby je někdo nepoškodil.Soupravy je také celkem obtížné uhlídat za provozu celé aby je někdo nepoškodil.Což se děje hlavně v případě ožralích nebo ožralích agresivních a mladých fracků.Kteří úmyslně ničí vybavení vlaku nebo tu máme dementní sprejaře ,kteří posprejují svými patlaninami které stejně nikoho normálního člověka nezajímají.Většinou jde o lidi ,kteří berou drogy a sprejaře, kteří také mohou něco brát.Ovšem ČD mají momentálně stejně jako měli ČSAD nezáviděhodnou situaci.Dříve totiž kupoval vagony,lokomotivy ,motorové vozy stát.Tyto produkty zůstali a zestárli v majetku čd a dnes už stát moc nic nekoupí ČD nového.a pokud jim něco dá jde to většinou do rekonstrukcí starších vozů,lokomotiv.Noví dopravci nic moc nevlastní ,ale pokud mají nějaké peníze tak si mohou dovolit nové vozy a díky nim zlepšit podmínky pro cestování na danných tratích.Což ČD zase tak moc udělat nemůže a proto jim nezbývá nic jiného než jezdit s tím co mají.Já se třeba domnívám ,že 843 a943 043 jsou celkem povedené i pohodlné a i když mi nedávno fíra říkal,že jsou trochu více náročné na obsluhování.O povedené 814 si myslím své.KDYBY TITO LIDÉ VIZ VÝŠE POŘÁD NĚCO NENIČILI TAK BY SE NEMUSELO NIC MOC OPRAVOVAT!Jezdím na trati 036 kde si město Liberec objednalo nevím na jak dlouho obsluhu tratě 036 právě 843+043+943 a jeho kombinace a mohu říci že je to hodně lepší a i zrychlení mají lepší do kopce to jede 50 km h bez problémů a i na větším stoupání než nějaké 810+010.O 854 jako povedených si také myslím své stejně jako o hydrodinamickém přenosu výkonu.Elektrický přenos výkonu například v případě 843 je daleko lepší.To bez diskuze!Daleko lepší kotrola otáček motoru i zrychlení ,plynulejší řazení atd.Já tu situaci ČD nezávidím!Je fakt ale také,že Studenti také začali od ničeho ,ale svým přístupem k zákazníkovi a službami se dostali tam kde jsou.Párkrát jsem jel studentama a mohu potvrdit,že služby a vtřícnost byli na dobré úrovni!Určitou ale měrou k tomu přispělo právě i nákup nových žlutých autobusů.a díky té žluté barvě lidé ví že se jedná o Student Agenci!
registrovaný uživatel M 
16.08.2007 (18:12)  
Proc rezijky...
-protoze v mlikarne dostavaji syry... Nikdy mne neprestane fascinovat oduvodneni typu "protoze oni to maji taky"...
-pracujeme tvrde, zaslouzime si to... Ja taky pracuju tvrde, nekdy delam nekolik sestnactek v kuse a vlak si musim platit
-jezdime tim do prace (je to "podnikovy autobus")... Proc to ale maji aji decka, ktera tim zjevne do prace nejezdi?

Takze nekdo kritizuje rezijky pro ajzbonaky proto, ze je zamindrakovanej zavistivec. A hned pod tim ten samej ajzbonak kritizuje poslance. Clovek by rekl, ze je to uplne ten samej princip, ze? Aneb zlodej krici chytte zlodeje (chcete-li: zavistivec krici nezavid)...
registrovaný uživatel dvs 
16.08.2007 (18:07)  
to: Schmidt , dovolil bych si ujasnit, jak to bude provozem sobotniho vlaku na trati Praha Rudná od 15.12.2007, kdyz asi Siemens Desiro jako Ex 1030/1031 do Prahy neprijede? Kupodivu jsem nenasel, ze by jste medialne propagovali rychlík z Žitavy do Prahy.

Viz nabídka v tiskové zprávě:
https://www.connex.cz/uploadConnex/ConnexTheCzechRepublic/vtcr/TS%20Nabídka%20na%20provozování%20tratě%20Praha%20-%20Beroun.pdf

Veolia Transport v rámci propagace provozu moderních kolejových vozidel na území ČR, má zájem provozovat od 15. prosince 2007 pravidelný sobotní spoj na trase Praha hl. n. – Rudná – Beroun. Toto víkendové spojení, s odjezdem v dopoledních a návratem odpoledních hodinách, bude vedeno motorovou jednotkou Siemens Desiro. Spoj nebude provozován v režimu úhrady prokazatelné ztráty, veškeré náklady ponese dopravce na své riziko.
registrovaný uživatel xyz  mail  
16.08.2007 (17:32)  
tgv3:

Lidi to možná štve, ale dopad zvýhodnění poslanců/senátorů (mj. dopravu zdarma jenom oni, ne celá rodina) má (narozdíl od skutečné černé díry ČD) na fungování země zcela zanedbatelný dopad. protože je jich jenom 281.

Nepracuji v mlékárně, masokombinátu, pivovaru (a prostě nikdo mi žádný deputát nedá), ale dovedu si představit, že to má své meze. Tj. neprobíhá to stylem vy i Vaše rodina, kdykoliv, cokoliv.

Myslím, že co nedrážníká míchne nejvíce je fakt, že firma rozdává celkem štědré zaměstnanecké výhody v situaci, kdy (dlouhodobě) nevykazuje zrovna nejlepší hospodářské výsledky. No a na ČD máme pifku obecně, protože je to stručně řečeno děs/běs. Nulový zákaznický servis, jezdí to pozdě, je to špinavé a ještě nás to (všechny) nestojí zrovna málo (existují výjimky, ale sedm zázračných mašinek, plus sem tam ešus, nedělá železnici, nehledě na to, že za pár let to zřejmě budou stejně špinavé dobytčáky, jako všechno ostatní).

Proto byť jsem skeptický k šancím se protlačit až na koleje, vítám každou snahu s tím něco dělat (tzn. nahradit někým jiným).
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 13      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko