..: Eurostar jezdí nejpřesněji ve své historii :..

St. Pancras International, zdroj: EurostarLondýn - Jednotky s logem Eurostar spojující Velkou Británii s kontinentální Evropou jezdí nejpřesněji od jejich uvedení do provozu v listopadu 1994. Při sledování dodržování jízdního řádu v období 7.-13.5.2007 dojelo 98,5% spojů včas a nebo dříve. V úterý, ve středu a ve čtvrtek přijelo 100% vlaků včas a nebo dříve oproti jízdnímu řádu. V roce 2006 přijelo bez zpoždění 91,5% vlaků Eurostar, o rok dříve to bylo 86,3%. Největší změnou v letošním roce bude výchozí stanice vlaků v Londýně - tou bude místo Waterloo Station nově St. Pancras International. Jízdní doba se tak zkrátí o 20 minut (Londýn - Paříž 2:15 hod., Londýn - Brusel 1:51 hod.)

zdroj: Tisková zpráva Eurostar


CSPSV | 16.5.2007 (16:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Stavby a projekty Jízdní řád

More from Belgie Francie Spojené království


Registered user MC 
17.05.2007 (0:06)  
Dobra, dobra, omlouvam se, ze to nesedi do faktograficke skutecnosti. Jen mne to pri te prilezitosti napadlo...
16.05.2007 (22:16)  
Presne tak, St.Pancras je terminal v severni casti Londyna, jel jsem odtud pred par lety do Leicesteru. Waterloo & Waterloo intl. jsou na jih od Temze
Registered user konca 
16.05.2007 (20:26)  
to MC: nechci se tě nějak dotknout, ale tvoje poznamka je dost mimo, Poborskiii ti to dokonale vysvetlil. Jenom bych snad doplnil, že bych polohu St. Pancras ve světle tvé analogie přirovnal tak k Praze Smíchovu - akorát by tam vedla trat z Libne tunelem
Registered user JnR 
16.05.2007 (17:53)  
Konečně se Francouzům uleví. WATERLOO jim nebylo moc pochuti :-).
16.05.2007 (17:51)  
Stávající konečná se jmenuje Waterloo International. Převedení na St Pancras Int. by mělo být od 14.listopadu 2007, kdy je plánováno dokončení nové příjezdové vysokorychlostní trati od kanálu do Londýna: Channel Tunnel Rail Link (CTRL) - o délce 108 km. Čili nejedná se pouze o přesun výchozí stanice, ale o zcela novou trať. Část té VRT je provozní již od roku 2003, letos dokončí zbytek trati (39 km) na území Londýna s celou řadou tunelů (7,5 km, 10 km a 2,5 km dlouhých).
Registered user MC 
16.05.2007 (17:47)  
Tak na to CD jeste neprisli, aby jizdi dobu Pendolina zkratili a 15 minut tim, ze se bude vyjizdet z Bechovic misto z Holesovic... :)

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko