Praha — Šestadvacetiletý Ondřej Kubala, dosavadní ekonomický redaktor Českého rozhlasu 1 Radiožurnál, se stane novým vedoucím tiskového oddělení a tiskovým mluvčím akciové společnosti České dráhy. Aleš Ondrůj (33), který funkci tiskového mluvčího zastával doposud, začíná plně působit na pozici ředitele Odboru marketingu v osobní dopravě. Do konce měsíce dubna, kdy proběhne postupné předání agendy tiskového oddělení, budou Ondřej Kubala a Aleš Ondrůj zastávat pozici tiskového mluvčí společně. Od začátku května pak již přejde výkon aktivit spojených s pozicí tiskového mluvčí zcela na nového mluvčí - Ondřeje Kubalu.
Ondřej Kubala vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu podnikohospodářskou. Problematice železniční dopravy se věnoval jak v průběhu studií, tak i během svého zaměstnání v Českém rozhlase. Zde měl kromě práce redaktora ekonomiky na starost také moderování zpravodajských a publicistických pořadů Ozvěny dne a Stalo se. Kromě zaměstnání v Českém rozhlase se Ondřej Kubala věnuje výuce základům marketingu a marketingového průzkumu na Vyšší odborné škole CEDUK. Ondřej Kubala hovoří německy, anglicky a ve svém volném čase se věnuje cestování, cyklistice, plavání, horské turistice, lyžování a fotografování.
Práce Odboru marketingu v osobní dopravě se naplno rozjíždí
Dosavadní tiskový mluvčí Českých drah, Aleš Ondrůj, přechází na pozici ředitele nově vzniklého Odboru marketingu v osobní dopravě. Pod tento odbor budou spadat zejména aktivity v oblasti marketingových výzkumů a analýz, produkty v osobní dopravě, kvalita služeb a jejich standardizace; stejně jako strategie marketingu a komunikace se zákazníkem v oblasti osobní dopravy. Cílem nového odboru je další posilování pozice osobní dopravy Českých drah na přepravním trhu v ČR.
zdroj: České dráhy

Je naprosto fuk, jestli je teplej nebo není (ostatně by z tiskových mluvčích ČD nebyl první), navíc v práci mluvky by mu to spíš pomohlo.
Spíš mě mrzí, že po dobrém začátku (kampaň Pendolino), se zpronevěřil zásadám krizového PR a začal lhát a mlžit. Což se nesmí. A nepoučil se a lhal i v případě pádu malého Matěje z vlaku nebo při nehodě v Bohumíně (či Ostravě). Přičítám to jeho malé zkušenosti s PR tak velkého podniku s tak špatným image. Přeci jenom dělat PR Mastercardu a ČD je podstatný rozdíl.
Uvidíme, jak si povede ve funkci ředitele O15, ale nová kampaň na SC Pendolino mě moc nepřesvědčila. Přeci jenom jít na cílovou skupinu, která si může dovolit zaplatit SC jízdné do Brna/Bratislavy/Vídně, se Švejkem a chápkem v kroji...
http://www.ogilvy.cz/www/ogilvy_cz.nsf/cz_o_pr_lide?OpenFrameSet
Ondrůjova chvilka poezie
Auta stojí, vlaky jedou,
v lese zapad Ondrůj s Feldou.
Felda stojí, Aleš kleje,
postavil jí na koleje.
Aldo, Aldo, ty jsi borec!
pojede tam Horehronec…
Ale, ale je tu konec,
přiblížil se Horehronec...
Aleš brečí, vzteky skáče
do rána se nevypláče.
Vzal ji rychlík, šest set dvacet
Aleš se musí pěšky vracet.
Do Žiliny dlouhá štreka,
ještě neví, co ho čeká.
Potkal jsem ho ve Zvoleně,
vypadal dost unaveně.
Příště už dá vlaku přednost,
už ví co je pohodlnost.
Kdyby nechal Feldu doma,
nemusel by prožít drama.
Teď už to snad dobře chápe,
když do Žiliny se drápe.
Aleš si teď těžce zoufá,
v záchranu svou už nedoufá.
Rozhlíží se vlevo, vpravo
vtom si říká: no ty krávo!
Co to vidí oko mé?
Pendolino modro-zelené!
Aleš Ondrůj křičí, jásá:
Přijela mi moje spása!
Překvapením jenom syčí:
Pendolíno v zahraničí?!
Z ničeho nic se tu vzalo,
ladné křivky ukázalo.
Jak ho stopnout, uvažuje,
nápady své přehrabuje.
Netuší už, co mu schází,
do kolejí chvatně vchází.
Přímo na něj řítí se vlak,
děs mu hrdlo svírá -
pohotově použil však
rychlobrzdu fíra.
Jiskry srší mezi koly,
dojezd bude mírný.
Nikdo nechce přeci skolit
maskota své firmy.
Mluvčí vbíhá bez vyzvání,
do jedničky sedá.
Blažený, že putování
víc už není třeba.
Pendolínem do Žiliny,
Ondrůj šťastně zpívá.
Blbne, dělá tam kraviny,
z okýnka se dívá.
Venku plynou rychlé změny,
minibar je vyprázdněný,
Aleš dřímá, napapaný,
když najednou - divné rány!
Vzteky se mu v hubě pění,
rozbilo se naklápění!
No za chvilku je v Žilině,
hlavně díky té mašině.
Pendolino moje milé
ty jseš tak moc roztomilé.
Já tě nedám, to si piš!
Se mnou se vždy ubráníš!
V Žilině se jízda končí.
Nechápe, leč ven vyskočí,
doufá, že se nabaží
snad živého nádraží.
Odchází od pendolina,
hrdě jako balerína;
při pohledu zpět však civí -
obraz je to překvapivý:
„My nemáme vlaky RoLa!“
hledí na to shora, zdola -
„ach tak! - to jen pinďa znova,
veze TIRák od Přerova.“
Než se stačil rozkoukat,
už je tady žlutý vlak.
A tak Ondrůj jásá znova:
i na Slovensku je RegioNova!
Je to krásný nový vůz,
dobře odvedené práce kus.
Nejlevnější v Evropě,
výhodná to je koupě.
Vedle stojí vlak jak hrom,
ne nadarmo si říká Slon.
Je to vláček dvoupatrový,
sice drahý, ale nový.
Nestačí se divit Alda,
nových vozů je zde halda.
Kolem sebe pořád zírá
až narazí do BDsheera.
Vtom zvuk ostrý, on se budí,
do práce se šalinou prudí,
do své říše na Nábřeží -
dnes ráno je hezky svěží.
Esa, hydry, esmeraldy -
sladký svět Ondrůje Aldy.
Sny to byly krásné, milé,
a teď zas psát smí pošetile.
Kolektiv autorů www.zelpage.cz
Myslím, že pan Ondrůj udělal pro ČD ve své dosadní pozici hodně práce, i když nám aspoň trochu zasvěceným jeho slova leckdy mohla přijít spíš z říše snů a leckdy působila spíše jako hodně nadnesený žert... :))
Redakce
jo a čím mín hlav,tim více pro ostatní ))many
pokud si vzpomenete tak mi posíle na registracion@centrum.cz
dík
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











