..: Strojvůdce pravděpodobně neubrzdil soupravu :..

Ilustrační obrázekOstrava - V neděli 11.3.2007 došlo v žst. Ostrava - Svinov u "opavského" nástupiště k vykolejení elektrické jednotky 460 003. Strojvedoucí tohoto vlaku pravděpodobně nezvládnul brždění soupravy při vjezdu na kusou kolej, projel zarážedlo a poté strhnul i návěstidlo. Na místo byl povolán vyprošťovací jeřáb, který po odpojení zbytku soupravy nakolejil hnací vozidlo zpět na koleje. V tuto chvíli nemáme bližší informace o rozsahu škod jak na vozidle, tak i na železničním svršku a zabezpečovacím zařízení, avšak ihned po zjištění aktuálních zpráv budeme čtenáře ŽP dále informovat.

Několik mých fotek z místa činu - jde o prvotní nakolejení HV.

Duhyho fotky z dalšího postupu naleznete v této galerii.

Zdroj: vlastní zjištění


Martin Grill Poslat mail autorovi | 11.3.2007 (22:08)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Korrespondent oder ŽP Mitglied Martin Grill  mail  
12.03.2007 (6:19)  
Děkuji Payovi za korekturu a omlouvám se mu za blbé otázky, opravdu tam bylo chyb jako máku...ale co bys chtěl v neděli večer ;o)
Registrierter Benutzer Zel.am  mail  
12.03.2007 (6:16)  
No, já bych toho fíru tak nehanil, chybu může udělat každý...Třeba si vemte kolik chyb nasekáte při jízdě autem a uvědomíte si je až poté co vše dobře dopadne. Fíra má tu smůlu, že se na to jen hned příjde. Takže, kdo je bez absolutně bez viny??? Včera jsem se zrovna vracel ze šocení, a viděl jsem tam stát jen nehodový vlak. Jo, a kdopak nám to šotil v Dětmarkách na karvinském zhlaví?
Zdravím všechny Zel.am
Registrierter Benutzer DK 
12.03.2007 (6:11)  
"V tuto chvíli nemáme bližší informace o rozsahu škod jak na vozidle, tak i na železničním svršku a zabezpečovacím zařízení, avšak ihned po zjištění aktuálních zpráv budeme čtenáře ŽP dále informovat."

Nejsou žádné bližší informace, nemá smysl strojvedoucího předem soudit. Tím se ho nijak nezastávám, ale ctím presumpci neviny.
Bohužel zde mnozí kolegové předvádějí to, co novináři dnes a denně: stane se nehoda a hned každý ví, co bylo její příčinou.
Suďme až tehdy, je-li k dispozici závěrečná vyšetřovací zpráva. A o té tady není ani řeč..
Editor oder ŽP Admin NIcKON  mail  
12.03.2007 (0:19)  
Zase to vypadá na unaveného fíru, stejně jako Káranice a pár dalších hald. Dokáže někdo spočítat, kolik by se toho muselo stát, než někomu dojde, že něco jako INDUSI by nejen pomohlo, ale mohlo by se docela rychle zaplatit?
12.03.2007 (0:15)  
PZ: Spíš Brázda... :)

Hornbach - udělal jsem to sám: http://prezentujeme.kvalitne.cz/Nehoda-Svinov_files/DSC_4864.JPG.jpg
11.03.2007 (23:49)  
koffr: Svata pravda, asi si to taky rikal a dosel k tomu, ze by mel trochu rozcerit klidnou hladinu soucasne "okurkove sezony". Je to muz cinu :-))

Ale z profesního hlediska to teda absolutně nezvládnul, z obrázku mi bylo docela líto toho "zmasakrovaného" návěstidla...
Registrierter Benutzer koffr 
11.03.2007 (23:10)  
a ja si rikal, ze uz se dlouho nic nedelo :-)

asi si chtel zamachrovat pred buchtama s vlakem od tatinka a takhle to dopadlo...
Registrierter Benutzer PZ 
11.03.2007 (22:54)  
Teď mu budou kolegové určitě nějak přezdívat... Třeba Brzda...:o)
11.03.2007 (22:37)  
Jen jsem zvědavý zda strojvůdce který toto způsobil budou všichni nazývat stejnými výrazy jako automobilistu který vjede pod vlak na přejezdu... Nešlo-li zde o technickou závadu, tak by strojvůdce patřil před soud za obecné ohrožení. U dráhy by pak mohl tak nejvýš zametat perón.
11.03.2007 (22:21)  
Jsem si říkal "proč je tam asi ten jeřáb...?"
Akorát jsem tam byl pozdě. 460 už seděla na kolejích.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko