..: Strojvůdce pravděpodobně neubrzdil soupravu :..

Ilustrační obrázekOstrava - V neděli 11.3.2007 došlo v žst. Ostrava - Svinov u "opavského" nástupiště k vykolejení elektrické jednotky 460 003. Strojvedoucí tohoto vlaku pravděpodobně nezvládnul brždění soupravy při vjezdu na kusou kolej, projel zarážedlo a poté strhnul i návěstidlo. Na místo byl povolán vyprošťovací jeřáb, který po odpojení zbytku soupravy nakolejil hnací vozidlo zpět na koleje. V tuto chvíli nemáme bližší informace o rozsahu škod jak na vozidle, tak i na železničním svršku a zabezpečovacím zařízení, avšak ihned po zjištění aktuálních zpráv budeme čtenáře ŽP dále informovat.

Několik mých fotek z místa činu - jde o prvotní nakolejení HV.

Duhyho fotky z dalšího postupu naleznete v této galerii.

Zdroj: vlastní zjištění


Martin Grill Poslat mail autorovi | 11.3.2007 (22:08)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Drapa  mail  
12.03.2007 (13:21)  
včera jsem přijel s IC 130 Moravia na Svinov tak na 2. nastupišti stál ten jeřáb a vzadu za nástupištěma stál panťák a řídící předek byl odpojenej a poposunutej od soupravy!
registrovaný uživatel kasku  mail  
12.03.2007 (12:26)  
Ať u toho byl či nebyl posunovač,jednotka 460 má dvě stanoviště a strojvůdce by měl zaujmout stan.ve směru jízdy!
12.03.2007 (11:58)  
Ad Jena: tady sou samí chytrolíni :-D
registrovaný uživatel jena 
12.03.2007 (10:52)  
Koukám, že tu je zase "chytrolínů"... :/

Nikdo neví jak se to stalo a všichni hned dělají závěry. Ono to totiž nemusí být jen vina fíry, nehoda se stala při posunu při odstavování soupravy po Os 2860 a asistoval u ní i posunovač...
12.03.2007 (11:03)  


Díky za upřesnění, konečně nějaká užitečná informace. Odkud to máš smím-li se zeptat?
12.03.2007 (10:35)  
Když viděl ten zástup cestujících zacpávajících si uši tak nechtěl aby to skřípalo...
12.03.2007 (10:15)  
A je to tu zase. Nehoda s vysokou pravděpodobností způsobená strojvůdcem a opět diskuze, jací jsou to chudáci atd. Ano řidič na silnici udělá spoustu chyb a ani si je neuvědomuje, ale u strojvůdců je to přece uplně stejný...Nikdo není neomylný, to chápu, ale když už se ten omyl udělá, je třeba za něj nést plnou zodpovědnost...
registrovaný uživatel tenzor 
12.03.2007 (9:48)  
Dale Cooper: srovnáváte nesrovnatelné, řekl bych že minimálně 95% nehod způsobených auty na přejezdu má příčinu v tom, že řidič-trotl zkouší přejet přejezd před vlakem na poslední chvíli, ne v tom že by si červených světel + vlaku nevšiml. Pokud šlo tady o chybu strojvůdce, tak to bude nejspíš o tom, že špatně odhadl brzdnou dráhu, tedy něco podobného jako když, pokud to převedeme na silnice, třeba někdo (při dodržená povolené rychlosti) nezvládne ostrou zatáčku a skončí v příkopu.
dopisovatel nebo člen ŽP Miloš  mail  
12.03.2007 (9:35)  
Je to zvláštní, ale i k takovým nehodám dochází. ALe taky tam ta kolej mohla být delší, místo tam je, stanice velká a frekventovaná. Připomína mě to jednu kolej v Blansku, taky je bezdůvodně kratší oproti ostatním, kdo má dobré oči, uvidí to na tomto snímku...

http://www.680n-a260.wz.cz/kolej.jpg
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
12.03.2007 (9:02)  
Strnda: dík za časové upřesnění
...ale v kolik se to stalo,nemáte nikdo přesnější info?
12.03.2007 (9:07)  


Já tam byl kolem čtvrt na čtyři a zdálo se, že jeřáb tam právě přijel.
registrovaný uživatel Strnda 
12.03.2007 (7:19)  
Nakolejení skončilo v půl osmé a jednalo se o 460 003.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko