..: Pole Position 2007 - marketingový projekt na podporu ICE a TGV mezi SRN a Francií :..
Saarbrücken - Nejen rychle, ale hlavně také pohodlně a komfortně bude možné v budoucnosti cestovat mezi Paříží a Mannheimen/Frankfurtem. DB nasadí na tyto spoje jednotky ICE 3-M, špičkový vysokorychlostní produkt. Při testovacích jízdách dosáhly tyto vlaky bez obtíží rychlostí 350 km/h.

Eurobahnhof Saarbrücken – klíčový projekt

Saarbrücken Hbf se stane v roce 2007 plnohodnotnou stanicí na mezinárodní vysokorychlostní síti. Do této doby rasantně změní svou tvář. Modernizace je klíčovým projektem pro město Saarbrücken a jeho okolí. Na rekonstrukcích spolupracují jak zemská vláda, tak i DB. Nádraží bude splňovat požadavky pro cestování ve 21. století (bezbariérové přístupy, obchody, restaurace, výtahy, apod.). Marketingový projekt láká francouzské i německé společnosti již dnes. Severně od nádraží, na ploše 10 ha má vyrůst nová městská čtvrť.

Vyšší rychlosti díky novostavbě

Ve Francii se počítá s provozem na 300 kilometrové trati s rychlostmi 320 km/h. Mezi Paříží a Baudrecourtem mají vzniknout 3 nová nádraží – Champagne-Ardenne, Meuse a Lorraine. Proinvestují se skoro 4 miliardy €. Termínové plánování a financování druhého úseku z Baudrecourt ve směru Strassbourg (jižní větev) je teprve v přípravě. Na německé straně, mezi Saarbrückenem a Mannheimem, by se mělo na 2/3 tratě jezdit rychlostí 200 km/h.

Marketingový projekt „Pole Position 2007“ má za cíl přitáhnout nové regionální partnery. „Napojení na ICE/TGV-železniční síť je pro naši zemi něco jako doping – ale povolený,“ uzavřel zemský ministr hospodářství Hanspeter Georgi.

zdroj a foto: PolePosition 2007, Lok-report


CSPSV | 6.12.2006 (22:38)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Německo


editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
06.12.2006 (23:21)  
4 mld eur - za to by se u nás možná postavilo i 100 km stošedesátkového koridoru ;)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko