Jednatelé Railtransu Radan Stift a Petr Šimral to vysvětlují neschválením původně zamýšlených lokomotiv řady 189 DB a posléze i rizikovostí nasazení stařičkých lokomotiv řady 140, zapůjčených zatím nepotvrzeným dopravcem. "Společnost RAILTRANS se po zralé úvaze rozhodla nepoužít slibované náhradní řešení, nasazení lokomotiv řady 140. Tyto lokomotivy ani v dobách své slávy nejezdily více jak 1.000 km denně, nyní by je denně čekalo 1.400 km a u soukromníků tolik lokomotiv není. RT Expressy tedy vyjedou až po schválení libovolné elektrické moderní lokomotivy společnosti Siemens pro železniční síť v České republice. Omlouváme se Vám za napínání do poslední chvíle. Věřili jsme, že to vyjde," píše se v prohlášení Railtransu.
zdroj: RT Express
Nevidim na mocne ruce trhu nic spatneho. Ostatne na dlazbe nebudou, muzou si najit jinou praci, nebo alespon pobirat pomerne stedre davky. Ne, vazne, pokud uz maji nejake zamestnance, tak je vyhodit sice muzou,ale tim by si asi docela sami ublizili, pokud je nemaji, tak to asi nebylo tak narychlo zrusene jak se tavri a spis se s tim pocitalo.
Nově bude 16 spojů v karegorii IE/EC vč. RT Express. Bez RTE jsou to: Manažer, Ostravan, Hutník, Comenius, 108, Praha, 106, Jan Perner. což je dohromady 8 vlaků IC/EC. Bráno dle IDOSu pro den 14.12.
Na trati 280 pak pojedou 3 vlaky EC směr Praha. Tři nejsou většina z osmi, z Ostravy do Prahy neubyde IC/EC vlaků.
sorry za OT
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.