..: Start RT Expressu se definitivně odkládá. Na jak dlouho? :..
Praha - Odřeknutí prezentační jízdy RT Expressu, naplánované na poslední listopadový den, bylo jen předvojem jobových zvěstí, které se ze sídla společnosti Railtrans začaly ve středečním večeru šířit. Vlaky totiž nevyjedou ani 10.12.2006, kdy měly s prvním dnem platnosti nového GVD vyrazit na cesty mezi Ostravou a Prahou.

Jednatelé Railtransu Radan Stift a Petr Šimral to vysvětlují neschválením původně zamýšlených lokomotiv řady 189 DB a posléze i rizikovostí nasazení stařičkých lokomotiv řady 140, zapůjčených zatím nepotvrzeným dopravcem. "Společnost RAILTRANS se po zralé úvaze rozhodla nepoužít slibované náhradní řešení, nasazení lokomotiv řady 140. Tyto lokomotivy ani v dobách své slávy nejezdily více jak 1.000 km denně, nyní by je denně čekalo 1.400 km a u soukromníků tolik lokomotiv není. RT Expressy tedy vyjedou až po schválení libovolné elektrické moderní lokomotivy společnosti Siemens pro železniční síť v České republice. Omlouváme se Vám za napínání do poslední chvíle. Věřili jsme, že to vyjde," píše se v prohlášení Railtransu.

zdroj: RT Express


Honza Beránek / JTB | 30.11.2006 (0:13)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   
30.11.2006 (13:38)  
Počet vlaků EC/IC se od nového jř na Ostravu nezměnil, tak nechápu neustále nářky některých, že jim zrušili EC/IC vlaky na Ostravu. Naopak oblast Vsetínska byla velmi zanedbaná a tyto vlaky tam dopravu trochu zlepší. Podstatné je také to, že se doprava na Slovensko o hodinu zrychlí a zlevní.
30.11.2006 (13:29)  
to Mirek1: Popravde spis jsem narazel na to, ze se nidke neproflaklo vubec nic o naboru zamestnancu, pritom v nasi kotline by si toho asi nekdo snad vsiml, ne?

Nevidim na mocne ruce trhu nic spatneho. Ostatne na dlazbe nebudou, muzou si najit jinou praci, nebo alespon pobirat pomerne stedre davky. Ne, vazne, pokud uz maji nejake zamestnance, tak je vyhodit sice muzou,ale tim by si asi docela sami ublizili, pokud je nemaji, tak to asi nebylo tak narychlo zrusene jak se tavri a spis se s tim pocitalo.
30.11.2006 (13:27)  
Payus: Většina? dnes je z Ovy vypraovných vlaků kat. IC/EC směrem Praha celkem 8. (Idos pro dnešní den)
Nově bude 16 spojů v karegorii IE/EC vč. RT Express. Bez RTE jsou to: Manažer, Ostravan, Hutník, Comenius, 108, Praha, 106, Jan Perner. což je dohromady 8 vlaků IC/EC. Bráno dle IDOSu pro den 14.12.
Na trati 280 pak pojedou 3 vlaky EC směr Praha. Tři nejsou většina z osmi, z Ostravy do Prahy neubyde IC/EC vlaků.
sorry za OT
30.11.2006 (13:20)  
Deadeye : No co by se dělo, nebudou přijati a zůstanou na dlažbě. To je mocná ruka trhu a všute preforovaná soukromé podnikání.
registrovaný uživatel Karel K.  mail  
30.11.2006 (13:20)  
ČD4ever - většina R do Ov má modernizované vozy? No, pravda, vozy B255 (R1540 a R1503) jsou modernizované, ale někdy v roce 198x, možná i dřív.... A v létě je ta koženka v nich skutečně chutným zážitkem.
30.11.2006 (13:11)  
No ja moc neveril uspechu, teda doufal jsem, ale vse nasvedcovalo, ze se to kazi a kazi. Jen by mne zajimalo co ted budou delat ty desitky lidi, ktere, pokud to opravdu odpiskali na posledni chvili a nebylo to jen divadlo, maji uzavrene pracovni smlouvy, nebo alespon bylo dohodnuto, ze je behem pristich dnu uzavrou a uz prosli prijimacimi pohovory apod. Ja si totiz moc nevsim, ze by byla nejaka vetsi shanka po personalu, ktery je potreba. Vzdyt by slo radove o desitky lidi.
30.11.2006 (13:05)  
Já mám obavu, že pan Šimral přecenil své schopnosti. Osobně mu věřím, že ten projekt někdy uvede do života, ale tak nejdříve od příštího roku. Co se týká toho jak tu popisoval, že vozy budou klimatizované, tak se obávám, že tam bude maximálně nucené větrání. DB-zvláštní vlaky maximálně půjčí odstavené WRmz kterých mají dostatek a pak nejaké vozy co dříve jezdili na IR vlacích. Dále popisoval, že budou tiché vozy a jiné služby, což při zahajovacím provozu ze 3 vozy si nějak nedokáži předsatavit. Takže když to tak sečtu, tak tu bylo naslibované hory doly co vše bude za služby a když to převedu do reality , tak při vyjetí pokud by to tedy vyjelo by toho asi moc neplatilo.
30.11.2006 (12:59)  
Mirek 1: Já na tom netrvám a souhlasím, že když se chce, tak to jde. Schválně jak dlouho to vydrží.
30.11.2006 (12:54)  
Pavel Z : to naleštění bylo provedeno při konání úplně jiné akce v prostorách u vládního salónku co už se konala a je blbost tvat na uvední do původního stavu. Aspoň je vidět , že se to dá údržovat, aby to bylo pěkné, ale asi je to také o penězích.
registrovaný uživatel wen 
30.11.2006 (12:42)  
Poborskiii: Tak fajn, rád se nechám překvapit. Konec spekulacím, až bude lokomotiva, pravda se hukáže :-)
  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko