..: Vlaky jezdí přeplněné, stěžují si lidé :..
814Šumperk - Někteří lidé cestující osobními vlaky na regionální trati Šumperk - Zábřeh na Moravě si stěžují, že v odpolední špičce se sotva dostanou do vlaku. Přitom České dráhy nasadily na tuto trať moderní soupravy Regionova. Ty však nestačí pojmout odpolední návaly. Dráhy se stížnostmi už začaly zabývat. „Někdy si připadám jako sardinka. Máme tady sice moderní vlaky, ale k čemu to je, když jsme uvnitř tak namačkaní,“ postěžoval si Pavel Hudák ze Zábřeha. Cestující nechápou, proč České dráhy nepřidají k dvouvozové soupravě další vagon. „Přece to nemůže být tak složité,“ odhaduje Hudák.

Přednosta železniční stanice Zábřeh Vítězslav Šmelko problém vidí z jiného úhlu. „Je potřeba říct, že vlakové spoje mezi Šumperkem a Zábřehem se budou stále víc podobat tramvajovému provozu. Regionovy jsou také tak konstruovány. Většina míst je na stání, takže Regionovy opravdu slouží spíš jako meziměstské tramvaje, zvlášť při větším návalu cestujících,“ uvedl Šmelko. Podle něj Regionova pojme sto osmdesát lidí. „Podle dlouhodobého sčítání a rozborů by tyto soupravy měly i ve špičkách dostačovat. Ono stačí, když škola skončí řadě studentů dřív nebo zase má zpoždění rychlík. Potom se nakumuluje víc lidí. Ještě se ale nestalo, aby se někdo do vlaku nedostal,“ tvrdí Šmelko. České dráhy se přesto budou znovu problémem zabývat. „Pokud se to ukáže jako nezbytné, přidáme za moderní soupravu Regionova nevzhledný starý vagon. Zatím totiž České dráhy nemají třívozové Regionovy. Není ani zřejmé, kdy budou k dispozici a zda a kdy České dráhy některou z nich nasadí na zdejší trať,“ řekl Šmelko.

zdroj: MF DNES Střední Morava


| 20.11.2006 (11:02)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu ČR Olomoucký


  1 2 3 4 5 6 ... 10      Zpráv na stránku:   
21.11.2006 (11:43)  
Za Regionovu bych pověsil ten "starý nevzhledný vagón" a nahnal do něj všechny režisty včetně pana přednosty. A hned by bylo víc místa pro platící cestující.

xAnri05: za přepravu odpovídá pan přednosta stanice, kdežto za dopravu PJ. Proto je na přednostovi, aby odůvodnil, proč po PJ nepožaduje (neobjednal) větší přepravní kapacitu.
21.11.2006 (10:20)  
Glagol: A lidi budou ve stanicích skákat do štěrku neboť minimálně tři vozy budou mimo nástupiště!
21.11.2006 (9:53)  
kapicity - myslim kapacitu dopravni cesty
21.11.2006 (9:52)  
to:M
uvolnit část kapacity Connexu, mozna bychom se dockali vozidel Siemens desiro....
registrovaný uživatel Glagol  mail  
21.11.2006 (9:26)  
Řešení je přece zcela prosté->
Student Agency v lichou a Rail Trans v sudou hodinu.
Řazení samozřejmě alespoň 15xBmz+3xAmz+1xhospoda
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
21.11.2006 (9:21)  
M: řešení jsem dodal-842/843+vagony...anebo přesun nějaké 854-ky.Šumperk je poměrně velké město a zároveň nedaleko koridu.Nechce se mi věřit,že čd věřily tomu,že bude stačit dvouvagónová 810-ka...vlastně pardon,814-ka
registrovaný uživatel xyz  mail  
21.11.2006 (9:16)  
M:

Tak co třeba operativní jednání: rozšíření soupravy nebo posílání následů (když se Vám to líbilo). Ale je mi jasné, že se najde tisíc a jeden důvod, proč to nejde.

Takže nakonec bych to viděl na klasickou metodu přirozeného výběru. Pouze ti nejsilnější a nejvytrvalejší si obhájí právo na vysněnou cestu vlakem a slabší jedinci budou odsouzeni k potupné cestě pěšky nebo po silnici.
registrovaný uživatel M 
21.11.2006 (1:10)  
Ja napsal, ze nevim. Jen jsem ale predpokladal, ze kdyz je tu tolik kritiku, tak zde bude i stejny pocet reseni...
21.11.2006 (0:53)  
Dělejte ce dělejte, stejně pojedete ve stoje a pomalu. To máte za to, že si nechcete koupit auta, neřádi.
registrovaný uživatel xyz  mail  
21.11.2006 (0:10)  
M:

Tak už nás nenapínejte a prozraďte ho. :)
  1 2 3 4 5 6 ... 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko