Přednosta železniční stanice Zábřeh Vítězslav Šmelko problém vidí z jiného úhlu. „Je potřeba říct, že vlakové spoje mezi Šumperkem a Zábřehem se budou stále víc podobat tramvajovému provozu. Regionovy jsou také tak konstruovány. Většina míst je na stání, takže Regionovy opravdu slouží spíš jako meziměstské tramvaje, zvlášť při větším návalu cestujících,“ uvedl Šmelko. Podle něj Regionova pojme sto osmdesát lidí. „Podle dlouhodobého sčítání a rozborů by tyto soupravy měly i ve špičkách dostačovat. Ono stačí, když škola skončí řadě studentů dřív nebo zase má zpoždění rychlík. Potom se nakumuluje víc lidí. Ještě se ale nestalo, aby se někdo do vlaku nedostal,“ tvrdí Šmelko. České dráhy se přesto budou znovu problémem zabývat. „Pokud se to ukáže jako nezbytné, přidáme za moderní soupravu Regionova nevzhledný starý vagon. Zatím totiž České dráhy nemají třívozové Regionovy. Není ani zřejmé, kdy budou k dispozici a zda a kdy České dráhy některou z nich nasadí na zdejší trať,“ řekl Šmelko.
zdroj: MF DNES Střední Morava
xAnri05: za přepravu odpovídá pan přednosta stanice, kdežto za dopravu PJ. Proto je na přednostovi, aby odůvodnil, proč po PJ nepožaduje (neobjednal) větší přepravní kapacitu.
uvolnit část kapacity Connexu, mozna bychom se dockali vozidel Siemens desiro....
Student Agency v lichou a Rail Trans v sudou hodinu.
Řazení samozřejmě alespoň 15xBmz+3xAmz+1xhospoda
Tak co třeba operativní jednání: rozšíření soupravy nebo posílání následů (když se Vám to líbilo). Ale je mi jasné, že se najde tisíc a jeden důvod, proč to nejde.
Takže nakonec bych to viděl na klasickou metodu přirozeného výběru. Pouze ti nejsilnější a nejvytrvalejší si obhájí právo na vysněnou cestu vlakem a slabší jedinci budou odsouzeni k potupné cestě pěšky nebo po silnici.
Tak už nás nenapínejte a prozraďte ho. :)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.