Přednosta železniční stanice Zábřeh Vítězslav Šmelko problém vidí z jiného úhlu. „Je potřeba říct, že vlakové spoje mezi Šumperkem a Zábřehem se budou stále víc podobat tramvajovému provozu. Regionovy jsou také tak konstruovány. Většina míst je na stání, takže Regionovy opravdu slouží spíš jako meziměstské tramvaje, zvlášť při větším návalu cestujících,“ uvedl Šmelko. Podle něj Regionova pojme sto osmdesát lidí. „Podle dlouhodobého sčítání a rozborů by tyto soupravy měly i ve špičkách dostačovat. Ono stačí, když škola skončí řadě studentů dřív nebo zase má zpoždění rychlík. Potom se nakumuluje víc lidí. Ještě se ale nestalo, aby se někdo do vlaku nedostal,“ tvrdí Šmelko. České dráhy se přesto budou znovu problémem zabývat. „Pokud se to ukáže jako nezbytné, přidáme za moderní soupravu Regionova nevzhledný starý vagon. Zatím totiž České dráhy nemají třívozové Regionovy. Není ani zřejmé, kdy budou k dispozici a zda a kdy České dráhy některou z nich nasadí na zdejší trať,“ řekl Šmelko.
zdroj: MF DNES Střední Morava
Vcera jsem jel v 15:33, ze Spka jela 831 + 020, v Zabreze jsme se nemohli vejit do vlaku na Prahu. Poprosili jsme výpravčího, který zavolal do Prahy. Mimořádně bylo povoleno zastavení EC Košičan, kterym jsme se do Prahy dostali. Stalo se vsude, v jednickach, v jidelnim voze v zadni casti...Proste hrůza!
A nejlepší pak je, když člověk kusem okýnka zahlédne, že křižuje se soupravou 230+Btmo+Bds, ve které sedí cca 10 lidí ...
Zkrátka - "ČD - vlakem na výlet" - raději nejezděte :/
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.