..: Živá nádraží - projekty v realizaci :..
zn

Plzeň hlavní nádraží
Ve stanici Plzeň hlavní nádraží byl vybrán partner pro odkoupení části dnes nevyužitých pozemků v oblasti stanice s cílem vybudovat v této lokalitě moderní obchodní zónu, která bude navazovat na nádraží a městskou dopravu. Vítězem výběrového řízení se stala společnost Intercora, se kterou již byla uzavřena kupní smlouva. Na projekt společnosti v části prostoru současného vlakového nádraží naváže vlastní modernizace nádražní budovy a přilehlých objektů.

Praha Holešovice
V Praze Holešovicích vybraly České dráhy partnera pro založení společného podniku, který zmodernizuje a oživí důležité mezinárodní nádraží, které je také významným přestupním terminálem mezi MHD, železniční a autobusovou dopravou. Partnerem v tomto projektu byla vybrána společnost Navatyp.

Teplice v Čechách
Další stanicí, kde již byl vybrán partner pro modernizaci staničních prostor a využití volných pozemků v areálu stanice ke komerčnímu využití a oživení nádraží, je stanice Teplice v Čechách. Partnerem v projektu Živé nádraží zde bude společnost Bostas. I v tomto případě, podobně jako v Ústí nad Labem, naváže investor na rekonstrukci části kolejiště včetně nově vybudovaného nástupiště a podchodu.

noc

Ústí nad Labem
V Ústí nad Labem již probíhá rozsáhlá modernizace železničního koridoru státní organizací SŽDC. Díky tomu získá hlavní ústecké nádraží zcela novou tvář moderního evropského vlakového nádraží, kde zastavují mezinárodní vlaky EuroCity na trase Vídeň - Praha - Berlín - Hamburk a stanice je také významným dopravním terminálem veřejné dopravy v Ústeckém kraji s pohybem asi 15.000 cestujících denně. Na rekonstrukci provozní části nádraží tak naváže modernizace a oživení stanice v komerční části. Partnerem byla vybrána společnost Viamont.

zdroj: Živá nádraží


Payus Poslat mail autorovi | 12.11.2006 (21:14)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
13.11.2006 (14:27)  
Crozz:V Ústí nad Labem budou jistě nové nástupiště... Můžete se na ně podívat v příloze časopisu Express
13.11.2006 (14:08)  
To roztržení vlaků v Letovicích musel vymyslet nějaký velký "inteligent", za to někomu nakopat prdel...
registrovaný uživatel Crozz  mail  
13.11.2006 (13:22)  
trať 260 bude asi výjimka a v Letovicích teď budou chybět ještě víc
13.11.2006 (12:24)  
Laborec425: Na trati Česká Třebová-Brno nenajdeš podchody v každé stanici, dokonce ve většině stanic tam nejsou.
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
13.11.2006 (9:59)  
Ty podchody mě hodně štvou. Ví někdo, proč se při opravách stanic stavěj takhle úzké? To samé je třeba v Děčíně. V Ústí s tím bude ale větší problém, protože je tady o hodně víc cestujících. Třeba v páteční špičce se tam lidi na těch schodištích nevešli a teď je to schodiště nejméně o polovinu užší. To opravdu nechápu.
Na Ústí nad Labem sever budou na 100 % podchody a nástupiště. Vždyť to patří ke koridorovým stavbám a to se přece podchody stavěj v každé stanici.
registrovaný uživatel Crozz  mail  
13.11.2006 (9:43)  
jo to je pravda,schodiště je fakt úzký,na ty obchoďáky jsem taktéž zvědavý :-),a na severu by nástupiště mělo byl s jednou vadou,využijí podchodu do Matiční
13.11.2006 (9:21)  
V Ústí sice dřou fest kluci z východu,ale to nové schodiště u 1.nástupiště je úzký,takže bud jdou lidi nahoru nebo dolu.To starý bylo širší.Navíc mě štve,že neudělaj tu kopuly.Doufám,že udělaj podchody na Ústí n/L Sever,aby se to zrychlilo,protože,když tam přijede panták (Ustí) a druhý strany jede rychlík(Dc) tak kvůli nástupu a výstupu cestující se jede do boku a nebo se čeká u vjezdu.Obchody v podchodě jsou zbytečný.U nádraží je obchodní dům Sever a Labe a nejsou plně kapacitně využity.Novej Sever asi z půlky a to už tam jsou vietnamci.A že v Teplicích Viamont stavěl nové nástupiště(1) a podchod 13 měsíců tím bych se nechlubil.
registrovaný uživatel Crozz  mail  
12.11.2006 (22:01)  
jo v Usti se stavi opravdu pekne a jsou i videt vysledky,jen by me zajimalo jestly se i nadrazi zapad docka novych nastupist protoze je to tam primo udesny
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko