Španělsko / Madrid - Společnost Talgo píše v tiskové zprávě, že vyrobí pro Finské dráhy 20 dvoupodlažních vozů, které by měly být nasazeny jako IC, za 40 milionů €. Vozy budou vyrobeny ve skandinávké pobočce Talgo Oy.
Ve zprávě se dále píše, že Bosna a Hercegovina přidělila společnosti zakázku na výrobu devíti souprav Talgo pendular. Celkem za 67,7 milionů €. V tomto případě budou soupravy vyrobeny ve Španělsku, 5 souprav bude pro denní provoz a zbytek pro noční. Všechny budou mít maximální rychlost 220 km/h.
Zdroj: www.altavelocidad.org a Foto: Talgo
CSPSV | 22.5.2006 (20:59)
Související zprávy
23.05.2006 (8:52)
Bosenské Železnice (Federace) nemají ani fungující internetové stránky. Už vidím, jak se o to dělí Federace a Republika Srbská.
Na traťě končí v Ploće, Pětikostelí a Záhřebu.
Na traťě končí v Ploće, Pětikostelí a Záhřebu.
23.05.2006 (8:48)
Talgo pendular tvoři jen generátor + vozy, které mohou být zapřaženy za kteroukoliv mašinu , jak asi myslíte že fungují spoje Barcelona - Zurich , nebo Talga v Kazachstánu nebo USA ?
23.05.2006 (8:42)
panove ta fotecka je jina nez sem tam puvodne dal, tohle neni talgo pendular ale talgo pro LAV ,které bude schopne dosahnout rychlosti až 300 km/h , a co se týče elektrifikace, soupravy Talgo jezdíve Španělsku už od nepaměti i na neelektrifikovaných tratích. Viz www.talgo.es
23.05.2006 (8:34)
"Bosna a Hercegovina přidělila společnosti zakázku na výrobu devíti souprav Talgo pendular. Každá za 67,7 milionů €"
Že by byly bosenské železnice tak bohaté, aby si mohly dovolit jednu soupravu za 1,8 mld Kč?
Že by byly bosenské železnice tak bohaté, aby si mohly dovolit jednu soupravu za 1,8 mld Kč?
23.05.2006 (8:08)
V nocnim budou asi lehatak/luzka...
23.05.2006 (7:52)
Nevíte někdo, čím se liší souprava pro denní a noční provoz? A co se stane, když to náhodou pojede obráceně? Dík.
22.05.2006 (23:04)
Zvířátko už jsem viděl, mě zaujala spíš ta Bosna a Hercegovina. Že by se tam dali na 220 km/h? Mají na to vůbec vyhovující svršek? Mají tam elektrizované tratě? A mají na to peníze? :)) A kam to chtějí nasadit? Hlavní trať vedoucí napříč zemí (Sarajevo je asi uprostřed) končí v chorvatském přístavu Ploče, což mi nepřijde až tak mezinárodní terno, na sever to vede kousek tak nějak nikam do Chorvatska a pak je ještě hlavní trať na západ přes Banja Luku (nevím je-li elektrizovaná), která se před hranicemi rozbíhá na dva směry pro změnu taktéž do Chorvatska, ale nevím jestli podél této tratě někdo bydlí...
22.05.2006 (22:45)
aerodynamicky tvar je inspirovany vodnim ptactvem, pry to ma dobre vlastnosti.
ale ze by se mi to zrovna dvakrat libilo...
ale ze by se mi to zrovna dvakrat libilo...
22.05.2006 (22:28)
Je to hnus velebnosti... :-D
22.05.2006 (22:20)
no jestli ani aerodinamiku tak uz asi nic...:)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko