..: Talgo expanduje do Finska a Bosny :..

Ilustrační fotoŠpanělsko / Madrid - Společnost Talgo píše v tiskové zprávě, že vyrobí pro Finské dráhy 20 dvoupodlažních vozů, které by měly být nasazeny jako IC, za 40 milionů €. Vozy budou vyrobeny ve skandinávké pobočce Talgo Oy.
Ve zprávě se dále píše, že Bosna a Hercegovina přidělila společnosti zakázku na výrobu devíti souprav Talgo pendular. Celkem za 67,7 milionů €. V tomto případě budou soupravy vyrobeny ve Španělsku, 5 souprav bude pro denní provoz a zbytek pro noční. Všechny budou mít maximální rychlost 220 km/h.

Zdroj: www.altavelocidad.org a Foto: Talgo


CSPSV | 22.5.2006 (20:59)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Evropa Finsko Španělsko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel CSPSV 
23.05.2006 (8:52)  
Bosenské Železnice (Federace) nemají ani fungující internetové stránky. Už vidím, jak se o to dělí Federace a Republika Srbská.

Na traťě končí v Ploće, Pětikostelí a Záhřebu.
23.05.2006 (8:48)  
Talgo pendular tvoři jen generátor + vozy, které mohou být zapřaženy za kteroukoliv mašinu , jak asi myslíte že fungují spoje Barcelona - Zurich , nebo Talga v Kazachstánu nebo USA ?
23.05.2006 (8:42)  
panove ta fotecka je jina nez sem tam puvodne dal, tohle neni talgo pendular ale talgo pro LAV ,které bude schopne dosahnout rychlosti až 300 km/h , a co se týče elektrifikace, soupravy Talgo jezdíve Španělsku už od nepaměti i na neelektrifikovaných tratích. Viz www.talgo.es
registrovaný uživatel J.K.  mail  
23.05.2006 (8:34)  
"Bosna a Hercegovina přidělila společnosti zakázku na výrobu devíti souprav Talgo pendular. Každá za 67,7 milionů €"
Že by byly bosenské železnice tak bohaté, aby si mohly dovolit jednu soupravu za 1,8 mld Kč?
registrovaný uživatel Petr-K 
23.05.2006 (8:08)  
V nocnim budou asi lehatak/luzka...
registrovaný uživatel Olda_K  mail  
23.05.2006 (7:52)  
Nevíte někdo, čím se liší souprava pro denní a noční provoz? A co se stane, když to náhodou pojede obráceně? Dík.
22.05.2006 (23:04)  
Zvířátko už jsem viděl, mě zaujala spíš ta Bosna a Hercegovina. Že by se tam dali na 220 km/h? Mají na to vůbec vyhovující svršek? Mají tam elektrizované tratě? A mají na to peníze? :)) A kam to chtějí nasadit? Hlavní trať vedoucí napříč zemí (Sarajevo je asi uprostřed) končí v chorvatském přístavu Ploče, což mi nepřijde až tak mezinárodní terno, na sever to vede kousek tak nějak nikam do Chorvatska a pak je ještě hlavní trať na západ přes Banja Luku (nevím je-li elektrizovaná), která se před hranicemi rozbíhá na dva směry pro změnu taktéž do Chorvatska, ale nevím jestli podél této tratě někdo bydlí...
registrovaný uživatel comar 
22.05.2006 (22:45)  
aerodynamicky tvar je inspirovany vodnim ptactvem, pry to ma dobre vlastnosti.
ale ze by se mi to zrovna dvakrat libilo...
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
22.05.2006 (22:28)  
Je to hnus velebnosti... :-D
registrovaný uživatel honzaW  mail  
22.05.2006 (22:20)  
no jestli ani aerodinamiku tak uz asi nic...:)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko