..: Od léta s Regionovou v Královéhradeckém kraji :..
RegionovaHradec Králové - České dráhy počítají s tím, že motorovou jednotku Regionova nasadí od července letošního roku také na lokální tratě v Královéhradeckém kraji. Po Zlínském a Karlovarském kraji se tak stane třetím krajem v Česku, kde bude Regionova zařazena do běžného provozu s cestujícími.
Tyto jednotky budou odpovídat konceptu Regionovou Vaším krajem, kdy bude logotyp Regionova doplněn názvem Královéhradecký kraj, zobrazen bude i znak kraje a interiér bude vybaven stojany pro propagační materiály na podporu cestovního ruchu.
Jednotky Regionova nahrazují zastaralé motorové vozy 810 a přípojné vozy 010, které jsou nejrozšířenější řadou ve vlastnictví Českých drah. V současné době vlastní ČD 670 kusů těchto vozidel.

V polovině května začalo tiskové centrum ČD inovovat své služby. Nově je na internetu zveřejněna fotogalerie, informace o vrcholovém managementu, kontakty, loga společnosti, novou grafickou podobu získávají i tiskové zprávy apod. Věřím, že to přinese další zlepšení pro zpracování newsek na ŽelPage.

Zdroj: Tisková zpráva ČD

Foto: Fotogalerie ČD


CSPSV | 17.5.2006 (19:56)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Královéhradecký


  1 2      Zpráv na stránku:   
18.05.2006 (10:23)  
"V současné době vlastní ČD 670 kusů těchto vozidel."

Tenhle blud je z dílny Ondrůje a spol., nebo vznikl až při psaní komentáře? ČD naštěstí 670 šukafonů nevlastní, zhruba tolik jich bylo vyrobeno, od té doby se jich už dost odebralo do šrotu, pár už i na regiošukizaci, ale hlavně jich min. 150 zůstalo na Slovensku...
18.05.2006 (10:08)  
Nezastavování u Sp chápu, ale u osobních ni to připadá nelogické - asi bych upravil přípoje na 020 kde ta možnost je.
registrovaný uživatel PZ 
18.05.2006 (9:28)  
Cca o 85kW.
18.05.2006 (9:26)  
Hm. S tou jízdou načas taky nevím, nevím. Zvlášť teď, když na 040 jezdí 810+010, je to bída.

O kolik má vlastně 814 větší výkon než 810?
18.05.2006 (9:19)  
Kombinace 040 a 047 dává jednoznačně lokaci těchto jednotek do Trutnova. V celém úseku se samozřejmě počítá s 854 + Btn. A na 041 jsem zapoměl (přitom je to v podstatě rovina).

Ale jinak podle níže uvedené informace a při schválení návrhu můžeme počítak s rozhozením celé oblasti, protože jízda načas tady není nejlepší - podle mého odhadu se pohybuje kolem 70-80%.
18.05.2006 (8:23)  
S 040 to bude problém, protože v návrhu GVD 07 se počítá s maximálním využitím traťové rychlosti (až 100 km/h), aby se stihlo křižování v Pace. Každé, byť i malé zdržení, znamená rozhození celé tratě (proto se nebude stavět v Lukové, Zachrašťanech a v Nové Pace Hbf :-).

Mluví se o 041. Navrhoval bych taky 814 na nové vlaky TU - Vrchlabí. No uvidíme.
18.05.2006 (8:13)  
Já bych to nasazení viděl hlavně na 040, 047 a okrajově na 026 - neboť na 047 se cpe konkurence a ČD potřebují přesvědčovat lidi, že se něco u nich změnilo
registrovaný uživatel lada 
18.05.2006 (7:57)  
Uz CD rekly nejake konkretni datum kdy a kde Regionova bude?
17.05.2006 (22:00)  
V té tiskovce mi chybí, na které tratě konkrétně se to má dostat - nastřelím 021, 023, 026, 030, 040, 044, 047...? Nemám rád tohle "kouskování" železniční sítě na kraje, škodí to těm kteří bydlí poblíž hranice dvou (nedej bože tří) krajů.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko