Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Bern - Od 1. prosince 2005 mohou cestující nakupovat jízdenky přes mobilní telefon. Tzv. „Mobileticket“ lze objednat po předchozí registraci a vybírat lze spojení mezi 40 nejdůležitějšími železničními stanicemi ve Švýcarsku. Švýcarské spolkové dráhy (SBB) nabízejí na začátku akce 780 spojení. Zaslaný „2D-Barcode“ slouží vlakovému personálu ke kontrole a proti zneužití. Jízdenky lze zakupovat prozatím pouze pro SBB a dceřiné společnosti Thurbo a Zentralbahn.
CSPSV | 23.11.2005 (10:58)
Súvisiace správy
23.11.2005 (21:50)
Nobody: sileny system slev je samozrejme taky dalsi problem. Ono by to asi chtelo oboji: jednoduche ceny ale taky alternativni zpusoby koupi listku (internet, mobil...).
DB meli driv taky silenou dzungli v cenovem systemu. Pokusili se to aspon trochu zredukovat jejich akci "Neue Preise mit System". Pamatuju si (bylo to tak pred 2-3 lety), ze tehdy byly vsude reklamy a informacni letaky vysvetlujici system slev. Sice zustala castecna dzungle (ruzne CityTickets, Herbst/Sommer Special, Ländertickets...), ale snaha byla.
DB meli driv taky silenou dzungli v cenovem systemu. Pokusili se to aspon trochu zredukovat jejich akci "Neue Preise mit System". Pamatuju si (bylo to tak pred 2-3 lety), ze tehdy byly vsude reklamy a informacni letaky vysvetlujici system slev. Sice zustala castecna dzungle (ruzne CityTickets, Herbst/Sommer Special, Ländertickets...), ale snaha byla.
Nobody
23.11.2005 (21:28)
To Comar: Pokladni (zamestnanec drah) se nevyzna v systemu slev (jak pisete a ja souhlasim), jak se ale pak muze obycejny kupujici na internetu v teto dzungli slev orientovat. Pripada mi, ze je to jen elegantni preneseni brime slozitosti tarifu na kupujiciho pod plastikem moderniho trendu, coz jiste "prilaka" dalsi zakazniky chtive proniknout do taju tarifni dzungle.
Nobody
23.11.2005 (21:27)
To Comar: Pokladni (zamestnanec drah) se nevyzna v systemu slev (jak pisete a ja souhlasim), jak se ale pak muze obycejny kupujici na internetu v teto dzungli slev orientovat. Pripada mi, ze je to jen elegantni preneseni brime slozitosti tarifu na kupujiciho pod plastikem moderniho trendu, coz jiste "prilaka" dalsi zakazniky chtive proniknout do taju tarifni dzungle.
23.11.2005 (20:18)
Borovicka: kdyby nekdo zacal na internetu nabizet listky za polovicni ceny (jako je to u toho internetoveho tgv), tak by to lidi hodne rychle prilakalo.
A co je teda podle vas ceste do budoucnosti? Zaprasena pokladna s nekonecnou frontou a pokladni, ktera se vubec nevyzna v systemu slev???
A co je teda podle vas ceste do budoucnosti? Zaprasena pokladna s nekonecnou frontou a pokladni, ktera se vubec nevyzna v systemu slev???
23.11.2005 (20:12)
Pánové jak to tu podáváte tak to tu vyznívá, že je príma, že levné jízdenky jdou kupovat vlastně jen přes internet. A to se mi zdá špatně, i když to možná leckde na západ od nás začíná frčet, že není cesta do budoucnosti. Autobusové firmy v ČR mají systém jízdného jednodušší a tedy vedou (a nákup přes internet možná zvládají také). Pochopitelně rezervačka a placení internetem nezavrhuji, jen to není u nás u většiny populace zatím stravitelné a možná ani nemají vhodný účet.
23.11.2005 (17:05)
to Borovička: cestující nejsou nuceni kupovat jízdenky POUZE přes mobil - je to pouze další varianta
to M: já to chápu, protože internet je dnes vedoucí médium. Neexistuje možná mělo být v " ", ale je to fakt. Spousta lidí vyhledává podobné údaje JEN na internetu.
to M: já to chápu, protože internet je dnes vedoucí médium. Neexistuje možná mělo být v " ", ale je to fakt. Spousta lidí vyhledává podobné údaje JEN na internetu.
23.11.2005 (16:53)
-ps-: co neni na internetu, to neexistuje... Myslenka dne:-)
Slivovice
23.11.2005 (16:02)
to Borovička: to jste tomu zase dal, kolego :-)
-ps-
23.11.2005 (15:55)
Borovička: Můžete mi prosím vysvětlit Váš komentář. Já ho nepochopil ani když jsem si ho 3x přečetl. Jezdí snad SA ve Švýcarsku?
Osobně se domnívám, že co není na internetu, tak neexistuje. Prodej jízdenek by měl být zaveden v dohledné době - rychlost a pohodlí + ušetřené náklady na tištěné jízdenky jsou jasným důvodem pro zavedení prodeje přes internet!
Osobně se domnívám, že co není na internetu, tak neexistuje. Prodej jízdenek by měl být zaveden v dohledné době - rychlost a pohodlí + ušetřené náklady na tištěné jízdenky jsou jasným důvodem pro zavedení prodeje přes internet!
23.11.2005 (15:44)
Takže fajn budeme mít vlak s fantastickým příplatkem a ještě koupě lístků dostupná JEN přes mobil (jinak to bude ještě dražší?). Další body pro SA, ČSAD, Hotliner...aj.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko