..: Prezentace vlaků SC Pendolino :..

SC PENDOLINO SC PENDOLINO - V neděli 11.prosince vyjede poprvé z Ostravy do Prahy spoj Super City Pendolino. Vlaky této kategorie jsou vedeny novými jednotkami řady 680 ČD známými pod názvem Pendolino. Rychlovlaky přinášejí cestujícím nejrychlejší vlakové spojení mezi Ostravou a Prahou. Nabídka spojů pod značkou SC Pendolino bude poskytována celkem 6x denně (během víkendů 5x denně) s možností nástupu a výstupu ve stanicích: Praha–Holešovice, Pardubice hlavní nádraží, Olomouc hlavní nádraží, Ostrava–Svinov a Ostrava hlavní nádraží.

Vlaky SC Pendolino se již nyní představí cestujícím i široké veřejnosti. Ve dnech 21. až 30. listopadu budou jednotky Pendolino vystaveny v železničních stanicích, kde vlaky SC Pendolino budou zastavovat. Navíc je bude možno navštívit v Brně a v České Třebové, přes které budou v brzké budoucnosti jezdit s vlaky kategorií EC a IC do Bratislavy a Vídně. Přijďte se blíže seznámit s novým způsobem cestování na našich kolejích.

Prezentace SC Pendolino :
21.11.2005 – Ostrava hlavní nádraží od 13.00 do 17.00 hod.
22.11.2005 – Olomouc hlavní nádraží od 13.00 do 17.00 hod.
23.11.2005 – Pardubice hlavní nádraží od 14.00 do 18.00 hod.
24.11.2005 – Praha-Holešovice od 13.00 do 17.00 hod.
28.11.2005 – Brno hlavní nádraží od 13.00 do 17.00 hod.
30.11.2005 – Česká Třebová od 12.00 do 17.00 hod.

Zdroj a další informace : České dráhy, a.s.

Produkt ČD - SC Pendolino má již i svou webovou adresu :


milan | 17.11.2005 (14:27)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Jihomoravský ČR Moravskoslezský ČR Olomoucký ČR Pardubický ČR Středočeský Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel xyz  mail  
17.11.2005 (22:58)  
M:

Pochopil jsem to rak, ze cestujici tu volbu nemam az v pripade hypoteticke hodinove sekery, ale pri nakupu.

Napr, kdo ma 'Z'lodejku, tak si muze koupit obyc jizdenku bez priplatku za 260Kc a pak za 200Kc mistenku, ktera by mu byla proplacena. Kdo by si koupil SCP jizdne za 500Kc, ten by pak mel narok na celych 100Kc.
registrovaný uživatel M 
17.11.2005 (21:45)  
Při zpoždění vlaku SC o 60 a více minut nebo při použití náhradní autobusové dopravy místo vlaku SC, byť jen v části trasy, může cestující uplatnit právo na návratek ve výši 20 % zaplaceného jízdného SC, minimálně 20 Kč nebo právo na návratek 200 Kč ze zaplacené ceny místenky SC.

Jako vyhodnejsi se mi zda vzit si spis ty dve kola za mistenku nez 60 kacek z ceny listku, takze nejak nechapu, proc ma cestujici tyto dve moznosti... (i kdyz... pokud je zpatecni listek do Prahy za 404 mezi cestujicimi popularnejsi nez za 320, tak je mozne vsechno:-)
registrovaný uživatel xyz  mail  
17.11.2005 (21:08)  
Jirka Kalčík:

Ostudy bych se nebál. Na celé štrece je skoro 30% (na kratších úsecích i 40). Terpve po překročení zpoždění nad tento rámec to jsou ČD ochotny považovat za uznatelný problém a vrátí vám dokonce celých 20% jízdného, Pod hodinu to stejně není žádná míra, že.
registrovaný uživatel Pepa
17.11.2005 (20:21)  
M: ano, bez naklápění, protože je to uspěcháno a nepřipraveno. Do Ostravy, protože na stejnosměrné trakci jsou relativně nejmenší problémy s rušením zabezpečovacího zařízení. Též nepřipraveno, nouzovka. (Zajímavá diskuse na dikusním fóru ČD).
Adam: Asi se Němcům ani trochu nelíbí. Ale oficálně do Drážďan ne kvůli rekonstrukci nádraží a do Berlína ne kvůli malé kapacitě jednotky.
Slovensko by neměl být problém, pokud bude vše schváleno v ČR.
Takže jediné, co je připraveno, je Super Cena Pendolino.
registrovaný uživatel hnatikk
17.11.2005 (20:03)  
Takže sme koupili naklápěcí jednotku a nebudeme moc náklápět???dyť je to blbost protože sem viděl uš ty specialni rychlostniky na pedolíno...
registrovaný uživatel hh
17.11.2005 (19:43)  
Mírnil bych nadšení, na Slovensko ani do Vídně jezdit nebude, nemají tamní schválení. Jak to bude s Ostravou se ještě uvidí, ani pro provoz u nás nejsou všechny jednotky plně schváleny. Poté co si ČD vytahovaly kšandy, jak je vše super, nyní platí informační embargo. Pokud vím, průkazy způsobilosti ještě nebyly vydány.
Navíc za oficiálně vyhlášené ceny budou poloprázdné.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
17.11.2005 (19:41)  
Proč nebudou pendolina jezdit do Německa?
registrovaný uživatel M 
17.11.2005 (19:06)  
Takze jsme koupili pendolino na trat do Brno (resp. za brno dal) a aby se mohlo vyuzit naklapeni a vyuzivat ho budeme bez naklapeni a do Ostravy. Dulezite je mit system:-)
17.11.2005 (19:04)  
Vážení, tak jsem se před chvílí dozvěděl, že by se to mělo všechno povést, i když některé mouchy se ještě vyskytují. Ovšem, pokud se někdo těší na naklápěcí jízdu, pak si prý ještě rok počká, protože všechna budou k 11.12. způsobilá jezdit s osobami ale bez naklápění!!! Takže jak jsem psal dříve, je grafikon načmáraný pro klasiku s nulovou vatou. Možná bude mít povoleno I=130, což v praxi znamená o 10km/h vyšší rychlost. To je už v pohodě. Jediný úsek, kde bude ztrácet bude Brno - Česká Třebová. Ty časy do Ostravy jsou celkem v pohodě - cestovní rychlost 105. Když bude mít všude zelenou, pak nemám obavy, že by byla nějaká ostuda i bez naklápění.
registrovaný uživatel Semela
17.11.2005 (18:56)  
Do Bratislavy by mělo jezdit cca 2x týdně a po změne JŘ každý den. Aspoň tak jsem to četl v ŽM 10/05. Ve dnech kdy nepojede do Bratislavy zůstane stát v Břeclavi. V případě jakékoliv náhrady bude první stažena souprava z IC Brněnský Drak.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko