..: Prezentace vlaků SC Pendolino :..

SC PENDOLINO SC PENDOLINO - V neděli 11.prosince vyjede poprvé z Ostravy do Prahy spoj Super City Pendolino. Vlaky této kategorie jsou vedeny novými jednotkami řady 680 ČD známými pod názvem Pendolino. Rychlovlaky přinášejí cestujícím nejrychlejší vlakové spojení mezi Ostravou a Prahou. Nabídka spojů pod značkou SC Pendolino bude poskytována celkem 6x denně (během víkendů 5x denně) s možností nástupu a výstupu ve stanicích: Praha–Holešovice, Pardubice hlavní nádraží, Olomouc hlavní nádraží, Ostrava–Svinov a Ostrava hlavní nádraží.

Vlaky SC Pendolino se již nyní představí cestujícím i široké veřejnosti. Ve dnech 21. až 30. listopadu budou jednotky Pendolino vystaveny v železničních stanicích, kde vlaky SC Pendolino budou zastavovat. Navíc je bude možno navštívit v Brně a v České Třebové, přes které budou v brzké budoucnosti jezdit s vlaky kategorií EC a IC do Bratislavy a Vídně. Přijďte se blíže seznámit s novým způsobem cestování na našich kolejích.

Prezentace SC Pendolino :
21.11.2005 – Ostrava hlavní nádraží od 13.00 do 17.00 hod.
22.11.2005 – Olomouc hlavní nádraží od 13.00 do 17.00 hod.
23.11.2005 – Pardubice hlavní nádraží od 14.00 do 18.00 hod.
24.11.2005 – Praha-Holešovice od 13.00 do 17.00 hod.
28.11.2005 – Brno hlavní nádraží od 13.00 do 17.00 hod.
30.11.2005 – Česká Třebová od 12.00 do 17.00 hod.

Zdroj a další informace : České dráhy, a.s.

Produkt ČD - SC Pendolino má již i svou webovou adresu :


milan | 17.11.2005 (14:27)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Jihomoravský ČR Moravskoslezský ČR Olomoucký ČR Pardubický ČR Středočeský Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel xyz  mail  
18.11.2005 (13:45)  
Jo jeste k te ostude. Tak ostuda to rozdhone nebude, protoze s nasazenim jinych suprav se, jak se zda pocita, problem (ktery CD vidi a uznaji) je sekera nad hodinu a preprava NAD, byt jen v casti trasy). U EC/IC byste teoreticky mohly zkouset zadat o vraceni priplatku pri nasazeni jine soupravy, jako bonus u SCP na to narok nemate, dokud vas nenacpou alespon na kousek cesty do autobusu). Takze by klidne dalsi rok mohl jezdit jakykoliv jiny vlak (ono mu to zas az o tolik dele trvat nebude - odhaduji tak 15,20 min, coz je na CD jeste v toleranci bez zpozdeni). Snad akorat par nestastniku bude skripat zubama, ze zase jenom kecy a platit navic, ale skutek utek. A nebo budou radi, ze maji celou radu mene zastavkovych spoju a pritom zustalo (byt za vyssi cenu) zachovano vyssi pohodli nepindich vagonku.
registrovaný uživatel M 
18.11.2005 (13:28)  
A na junior pasu za 700 jsou taky nejake stanice? Mam pocit, ze ne
registrovaný uživatel Tarax
18.11.2005 (11:52)  
To pávě ještě na sto procent nikdy nespecifikoval.

Junior pas si může pořídit i nestudent, tudíž tohle by neodpovídalo tomu, co říkají ČD, čili že ta sleva je pro studenty. Tomu, že slevu vydají na ISIC taky nevěřím. Čili můj předpoklad je, že tu slevu dostane pouze ten, kdo má žlutomodrý žákovský průkaz, na kterém je napsáno z: Praha, do: Ostrava, popřípadě naopak. :-/
registrovaný uživatel SCYL
18.11.2005 (10:49)  
Kopletní cena pro studenty do ostravy je 250 kc
registrovaný uživatel Tarax
18.11.2005 (10:41)  
Nikde jsem se nedočetl jak je to s Junior pasem, jestli to považují za studenta nebo si budu muset koupit místenku za 200.
registrovaný uživatel Pepa
18.11.2005 (9:43)  
Hawkey:
No já nevím, nemyslel bych si, že Němci ze zásady něco nechtějí kvůli penězům. Naše 371 tam jezdí bez administrativních problémů. Dohoda s Němci je kupodivu mnohem jednodušší než se slovanskými bratry z Polska.
Podle mne bude problém v samotné 680.
registrovaný uživatel Pepa
18.11.2005 (9:40)  
Ještě úsek Přerov - Ostrava. Koridor již dlouho v provozu, ale pro "dlouho připravovaný stěžejní produkt" Super City Pendolino také nepřipraveno pro naklápění. Ono zvednout cenu jde hodně rychleji než něco opravdu udělat.

XYZ: výborný postřeh. Přesně jak píšeš - výhoda cestujícího na Zákaznické jízdné je v případě zpoždění vyšší vrácená částka.
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
18.11.2005 (9:40)  
Proc nejezdi Pendolina do Nemecka?

No protoze to k sobe DB nechce. Jinka vlak splnuje pozadavky EBA. A proc to Nmeci k sobe nechteji, jde o penize a tak DB vyuziva kazdy zaminky k tomu, aby to k sobe pustit nemuseli .. a CD680 jim tech zaminek dava celou radu ...
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
18.11.2005 (8:35)  
Já už fakt nevěřím ničemu a nikomu. Prostě se nechám překvapit, ať pozitivně či negativně.

Ale platí nekolik zásad o úsecích, kde by mělo smysl klopit.

1) Choceň - Ústí nad Orlicí = starý kolejový svršek, který by nemusel vydržet namáhání při zvýšené rychlosti v oblouku = nebezpečné.

2) Třebovice - Hoštejn = to se teprve teď v půlce listopadu uvádí v souvislém úseku do plného provozu. Předpokládám, že jsou zde v novém GVD alespoň uplatněny nové maximální rychlosti, tedy 160 s místním omezením na 130 či 120. (verifikace bude moci být uskutečněna až během příštího roku)

3)Hoštejn - Zábřeh na Moravě = stálé stavební práce, bude hotovo až příští rok. (verifikace bude moci být uskutečnena až v roce 2007)
registrovaný uživatel karel.f  mail  
18.11.2005 (5:50)  
Si tu děláte srandu to nemyslíte vážně , diť to bude ostuda jako hrom.Tak že Pendolínem be využití Pendolína , no super a to se vyplatí jak říká Horst.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko