SC PENDOLINO - V neděli 11.prosince vyjede poprvé z Ostravy do Prahy spoj Super City Pendolino. Vlaky této kategorie jsou vedeny novými jednotkami řady 680 ČD známými pod názvem Pendolino. Rychlovlaky přinášejí cestujícím nejrychlejší vlakové spojení mezi Ostravou a Prahou. Nabídka spojů pod značkou SC Pendolino bude poskytována celkem 6x denně (během víkendů 5x denně) s možností nástupu a výstupu ve stanicích: Praha–Holešovice, Pardubice hlavní nádraží, Olomouc hlavní nádraží, Ostrava–Svinov a Ostrava hlavní nádraží.
Vlaky SC Pendolino se již nyní představí cestujícím i široké veřejnosti. Ve dnech 21. až 30. listopadu budou jednotky Pendolino vystaveny v železničních stanicích, kde vlaky SC Pendolino budou zastavovat. Navíc je bude možno navštívit v Brně a v České Třebové, přes které budou v brzké budoucnosti jezdit s vlaky kategorií EC a IC do Bratislavy a Vídně. Přijďte se blíže seznámit s novým způsobem cestování na našich kolejích.
Prezentace SC Pendolino :
21.11.2005 – Ostrava hlavní nádraží od 13.00 do 17.00 hod.
22.11.2005 – Olomouc hlavní nádraží od 13.00 do 17.00 hod.
23.11.2005 – Pardubice hlavní nádraží od 14.00 do 18.00 hod.
24.11.2005 – Praha-Holešovice od 13.00 do 17.00 hod.
28.11.2005 – Brno hlavní nádraží od 13.00 do 17.00 hod.
30.11.2005 – Česká Třebová od 12.00 do 17.00 hod.
Zdroj a další informace : České dráhy, a.s.
Produkt ČD - SC Pendolino má již i svou webovou adresu :
Junior pas si může pořídit i nestudent, tudíž tohle by neodpovídalo tomu, co říkají ČD, čili že ta sleva je pro studenty. Tomu, že slevu vydají na ISIC taky nevěřím. Čili můj předpoklad je, že tu slevu dostane pouze ten, kdo má žlutomodrý žákovský průkaz, na kterém je napsáno z: Praha, do: Ostrava, popřípadě naopak. :-/
No já nevím, nemyslel bych si, že Němci ze zásady něco nechtějí kvůli penězům. Naše 371 tam jezdí bez administrativních problémů. Dohoda s Němci je kupodivu mnohem jednodušší než se slovanskými bratry z Polska.
Podle mne bude problém v samotné 680.
XYZ: výborný postřeh. Přesně jak píšeš - výhoda cestujícího na Zákaznické jízdné je v případě zpoždění vyšší vrácená částka.
No protoze to k sobe DB nechce. Jinka vlak splnuje pozadavky EBA. A proc to Nmeci k sobe nechteji, jde o penize a tak DB vyuziva kazdy zaminky k tomu, aby to k sobe pustit nemuseli .. a CD680 jim tech zaminek dava celou radu ...
Ale platí nekolik zásad o úsecích, kde by mělo smysl klopit.
1) Choceň - Ústí nad Orlicí = starý kolejový svršek, který by nemusel vydržet namáhání při zvýšené rychlosti v oblouku = nebezpečné.
2) Třebovice - Hoštejn = to se teprve teď v půlce listopadu uvádí v souvislém úseku do plného provozu. Předpokládám, že jsou zde v novém GVD alespoň uplatněny nové maximální rychlosti, tedy 160 s místním omezením na 130 či 120. (verifikace bude moci být uskutečněna až během příštího roku)
3)Hoštejn - Zábřeh na Moravě = stálé stavební práce, bude hotovo až příští rok. (verifikace bude moci být uskutečnena až v roce 2007)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.