..: Zákazníci ÖBB si stěžují na vozy ČD :..
ilustrační fotoVídeň - Rakouští cestující si stěžují na kvalitu vozů, které jsou řazeny na 2 párech spěšných vlaků mezi Českými Budějovicemi a Vídní. Zákazníci ÖBB jsou nespokojeni s úrovní WC, špatným technickým stavem vozů i špínou na sedačkách. České dráhy dostaly čas do konce ledna 2006, aby odstranily modernizací zjištěné nedostatky.
Pokud se tak nestane, budou české vozy odpojeny v pohraniční přechodové stanici a zbylou část cesty budou na vlacích řazeny vozy ÖBB. Trasu dlouhou 220 km urazí přímé spěšné vlaky za necelé 3,5 hodiny.

Ilustrační foto

CSPSV | 3.11.2005 (20:40)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Rakousko Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   
cspsv
07.11.2005 (1:00)  
Problém je v tom, že na čistotu ser** jednotlivé správy. Třeba DB před hranicemi pravidelně vyklízejí koše a celkově čistí vlak (u nás se to děje-dosti nepochopitelně-mezi Pardubicemi a Prahou čas od času). V Maádrsku na čistotu kašlou naprosto, když jsem tam byl, nevěřil jsem, kouření na chodbičkách, odhazování veškerého odpadu na zem,...).

Teď jsem jel do Kolína EC 175 a s čistotou jsem byl spokojený, zem relativně čistá (a to už ten vlak jel z Berlína), koše prázdný,...
06.11.2005 (12:23)  
To Jarda Kartac nacez by nasledovala odveta napr. u Haska. Uroven stejne zalostna. Jinak co se tyka Hungarky, loni v lete jsem s ni jel Praha-Pardubice v poslednim voze Bmz a dosednutim do sedacky jsem rozviril tolik prachu skryteho v plysi, ze to snad ani neni mozne. Nasledny test pomoci klepani do sedacky (cca 15) na ni vytvoril neproniknutelny souvisly hnusne filtr mastneho prachu, ktery nesel ani smest ze sedacky.
registrovaný uživatel Jarda Kartáč
06.11.2005 (12:09)  
Odpověď pro Topper-MD
Tady se probira pouze CD. Ale kdo jste jel naposled EC 170 hungaria? ja jim jel minuly tyden v nedeli. Nestacil jsem se divit co dokazou v madarsku dat na EC do nemecka. na tom vlaku byl snad JEDINY pouzitelny zachod. vsechno ostatni ucpane, prostor zachodu plny moci, no proste sila..., to ze tam docela dost lidi za priplatek EC celou cestu stalo uz asi nema ani cenu psat :-(
--------------
Problém je v tom, že Hungarka jezdí jen přes uzemí států bývalé RVHP a její obyvatelé jsou na ledacos zvyklí. Obyvatelům, kteří nezdivočeli za pomoci SSSR, ale ten "BORDEL" na kolečkách prostě vadí. Ono by to chtělo, aby jednou ČD, pokud k tomu mají odvahu, takový vlak v Břeclavi nepřevzaly a poslaly jej jako neprovozní zpět do Uher. Jarda Kartáč
registrovaný uživatel Topper-MD
06.11.2005 (11:52)  
Tady se probira pouze CD. Ale kdo jste jel naposled EC 170 hungaria? ja jim jel minuly tyden v nedeli. Nestacil jsem se divit co dokazou v madarsku dat na EC do nemecka. na tom vlaku byl snad JEDINY pouzitelny zachod. vsechno ostatni ucpane, prostor zachodu plny moci, no proste sila..., to ze tam docela dost lidi za priplatek EC celou cestu stalo uz asi nema ani cenu psat :-(
registrovaný uživatel Martin Jarath
05.11.2005 (20:34)  
RIC jsou předpisy pro osobní vozy používané v mezinárodní dopravě. (Nákladní mají RIV.)
05.11.2005 (20:30)  
Úmluva o výměně a používání osobních vozů v mezinárodní dopravě - RIC
registrovaný uživatel Petr
05.11.2005 (20:20)  
mam dotaz co znamená RIC?
05.11.2005 (20:14)  
ad Garfield : ÖBB si tam ty vozy velice rády dají, ale ČD to budou muset zaplatit. Základem mezistátní dopravy je vyrovnávka kilometrických proběhů vozů "cizí" železniční správy. Co "moje" vozy najezdí v zahraničí, tolik musí "cizí" vozy nejezdit u "mne". A aby to nebylo tak jednoduché, tak různé typy vozů mají různé koeficienty, takže 1 km koženkového šuntu ČD není roven 1 km velkoprostorového klimatizovaného vozu vozu ÖBB na Chopinu nebo Ostravanu. Vozy jezdíci do zahraničí musí splňovat podmínky úmluvy RIC. České šunty se do těch podmínek vejdou po technické stránce = bezpečnost dopravy, ale jaksi na vnitřek je RICka poněkud volná; například na tu koženku.
Já osobně CityShuttle nepovažuji na vrchol dokonalosti – pžedevším mi tam u "čtyřky" chybí stoleček, na který si mohu položit kursbuch a odpadkový koš, ale v zásadě sedačky mi tam poskytují mnohem více pohodlí než mnohými opěvované Pendolino, než Desira či Regiosprintery. Ty původní sedačky (byly minimálně ve 3 provedeních) byly mnohem příjemnější. Bohužel …
Se sedačkami v mnohém podobnými jsem se setkal letos při cestování ve Francii, až mne napadlo, že jimi nějaký výrobce zásobuje "celou Evropu".
Při cestě ze Švýcarska jsem jel z Wiener Neustadt do Břeclavi raději rakouským patrem než bych ve Vídni vlezl do Bee / Bpee na Smetanovi. Potěšení z těchto vozů mi stačilo z Břeclavi.
U ÖBB jezdí patrové CityShuttle do Payerbach-Reichenau (174 km) nebo Deutschkreuz (186 km); klasické z Wien Südbf do Graz / Spielfeldstraß (přes 300 km), takže Linz – ČB je proti tomu plácnutí do vody.
registrovaný uživatel comar 
05.11.2005 (20:09)  
MartinJ: fakt nechapu, co je spatneho na CityShuttle. Vlastne je mam asi radsi nez dvoupatrove wiesly, protoze je v nich vic mista. Navic jsou schvalene ne 160km/h (a narozdil od ceskych RIC160 to snaseji bez problemu). CityShuttle se obcas objevuji na IC Viden-Passau/Salzburg v kombinaci s novymi Bmz. Samozrejme, ze vsechen substrat naleze do Bmz a ja se potom muzu kralovsky usidlit v poloprazdnem CityShuttle.
05.11.2005 (19:30)  
Ad latom vyjde to skoro nastejno,ale důležitá neni vzdálenost,ale čas strávený ve vozidle.
  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko