Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Vídeň - Rakouští cestující si stěžují na kvalitu vozů, které jsou řazeny na 2 párech spěšných vlaků mezi Českými Budějovicemi a Vídní. Zákazníci ÖBB jsou nespokojeni s úrovní WC, špatným technickým stavem vozů i špínou na sedačkách. České dráhy dostaly čas do konce ledna 2006, aby odstranily modernizací zjištěné nedostatky.
Pokud se tak nestane, budou české vozy odpojeny v pohraniční přechodové stanici a zbylou část cesty budou na vlacích řazeny vozy ÖBB. Trasu dlouhou 220 km urazí přímé spěšné vlaky za necelé 3,5 hodiny.
Ilustrační foto
Pokud se tak nestane, budou české vozy odpojeny v pohraniční přechodové stanici a zbylou část cesty budou na vlacích řazeny vozy ÖBB. Trasu dlouhou 220 km urazí přímé spěšné vlaky za necelé 3,5 hodiny.
Ilustrační foto
CSPSV | 3.11.2005 (20:40)
Související zprávy
07.11.2005 (23:59)
Luhacovice: 722 - jeho razeni doporucuji prohlednout - docela zajimave:-))
Base
07.11.2005 (23:53)
Cely Moravan a dva vozy na Hutníku.
A mozna jeste nekde
A mozna jeste nekde
07.11.2005 (22:58)
Ano, skutečně jsou to vozy Beer. Dnes jezdí na některých rychlících na Moravu (osobně vím o tom do Luhačovic) a některých Expresech (dříve Budvar nyní asi Moravan).
Je to odvozené od humBEERto?
Je to odvozené od humBEERto?
Pan profesor
07.11.2005 (22:32)
Na jaké vlaky jsou tyhle vagony řazeny? Že bych se aspoň do nich podíval, až budou někde stát.
Pan profesor
07.11.2005 (22:27)
Zirecek: No, jestli jsou to ty na obrázku, tak to jsou skutečně Beer. Tak v tom případě nemůžu posoudit, protože v těchhle vagonech jsem nikdy nejel.
zirecek
07.11.2005 (22:20)
Pan profesor
07.11.2005 (21:53)
Zirecek: Humberta?? Nemám nejměnší potuchy, o co jde. Mohl bys aspoň trochu přiblížit, o jaké vagony se jedná?
zirecek
07.11.2005 (21:46)
Jen můj názor o modernizaci vozů: EC/IC vozy ČD svým komfortem/kvalitou zpracování/dojmem nesahají ani po kotníky "Humbertům". To jsou nejlepší modernizované vozy, co jsem viděl, a to opravdu po všech stránkách. Nové tlakotěsné červené EC se jim přibližují. Zdůrazňuji, že mi jde u vozu více o praktickou stránku, než abych měl být celý rozechvělý při nástupu do nových tlakotěsných, honosných nových EC vozů s číslicí 200km/h na boku. Humberta rulezz, příjemně působící prostředí, barvy, dostatek místa. Sedačky jsou o něco větší než v IC, takže se ve velkoprostoru Humberta cítím mnohem lépe než ve velkoprostoru IC. PS.: Nechci splést označení vozů, proto používám názvy.
Troll
07.11.2005 (9:01)
Jeden můj známý dokonce říkal, že když jel v EC v Maďarsku, tak se k němu do kupé klidně navezl dědek s kozou. Nevim, co je na tom pravdy ale celkem bych tomu věřil.
07.11.2005 (1:44)
Ja jsem od DB videl i vysypavaji kosu ZA hranicemi, ale mam prilis maly vzorek:-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko