..: Zákazníci ÖBB si stěžují na vozy ČD :..
ilustrační fotoVídeň - Rakouští cestující si stěžují na kvalitu vozů, které jsou řazeny na 2 párech spěšných vlaků mezi Českými Budějovicemi a Vídní. Zákazníci ÖBB jsou nespokojeni s úrovní WC, špatným technickým stavem vozů i špínou na sedačkách. České dráhy dostaly čas do konce ledna 2006, aby odstranily modernizací zjištěné nedostatky.
Pokud se tak nestane, budou české vozy odpojeny v pohraniční přechodové stanici a zbylou část cesty budou na vlacích řazeny vozy ÖBB. Trasu dlouhou 220 km urazí přímé spěšné vlaky za necelé 3,5 hodiny.

Ilustrační foto

CSPSV | 3.11.2005 (20:40)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Rakousko Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   
Martin Jarath
04.11.2005 (23:19)  
Michal Staněk:
Nevím, kolikrát to ještě mám psát, ale žádné AB na Sp 1761/Sp 1760 již zhruba od léta nejezdí.
Důvod je prostý - ÖBB dlouhodobě neřadily vůz první třídy na oběh R 360/.../R 361, takže se zrušil vůz AB na spěšňácích a rychlíky vozí nad plán ČD.
Jiří Kaňa
04.11.2005 (22:41)  
Co myslíte, jak to nakonec dopadne? Zamyslí se v Budějovicích nad tím, jakým způsobem docílit čistých vozů, podumají nad možností čištění čalouněných sedaček? Nebo se prostě bude jezdit jen do Gmündu?
04.11.2005 (22:23)  
Já v Plzni potkávám tu hrůzu co se v poledne dokodrcá z Vídně, ale když jezdily přes Cheb takzvané IC z Norimberka do Prahy, tak to byly ty nejhorší šroty co se u DB našly. Ono taky pro ožralý Hitlerjugend to bylo to nejlepší co mohli nasadit aby tam už nic nerozflákali. Takže ono to bude vzájemné. Když jsem byl naposled na Slovači, tak jejich relace Blava - Košice byly vypíglované a hlídané jakousi policií a to co šlo z Košic přes Ostravu byl děsný humus.
registrovaný uživatel karel.f  mail  
04.11.2005 (21:36)  
Cestoval jsem frekventovaný den z OV na Slovensko s vnučkou tak jsem dokoupil 1.tř.
Tam to vysavač asi ještě nikdy nevydělo jak se bouchlo do sedačky nebylo pomalu v kupé vidět jak se prášilo.Zlatá šachta tam bylo vidět aspoň na tři kroky. No něco hrozného. Jen tak dál .Déjme údržbu a úklid soukromníkům a tak to vypadá. Dráha vše ruší a ti co to mají čistit tak to proletí jak gagarin. Netvrdím že všechny vlaky u nás jsou takové a le já cestoval ráno tam a večer zpět tak nebyla možnost vybat vlak IC , který je o něco čistší.V Rakousku mám daleko lepší zkušenosti s čistotou ve vlacich .
Diť mrkněte na některých nástupištích to vypadá jak někde ve fabrice.
registrovaný uživatel Michal Staněk
04.11.2005 (21:28)  
Tak jsem si tu na želpage vyjel, které vagóny jsou řazeny na vlaky Sp, které jsou řazeny z Českých Budějovic do Vídně. Konkrétně na Sp 1761 "(ÖBB 2117) Silva Nortica s odjezdem z Budějic nad ránem a příjezdem do vídně kolem 11 hodiny je řazení takovéto: Bmee + Bmee + BDbmsee + AB. Jedná se o relativně nové vagóny s pneumatickým otvíráním dveří (kromě AB, řazeného hlavně kvůli 1. třídě) s rychlostí do 160km/h (kromě AB samozřejmě). Takže ve vagónech chyba nebude! Spíše by si ČD měly zajistit nějakou pečlivou důchodkyni, která by honila "travale opálené" uklízečky do práce.
registrovaný uživatel Buri
04.11.2005 (19:52)  
Pakavlaky: no tak o tom by se dalo polemizovat ...

A pravdou je ze kdyby se ty vozy poradne myly tak je situace aspon o 90% lepsi, ... je pravdou ze kde jaka 810 je cistsi nez B, nebo Bdt
registrovaný uživatel Pakavlaky
04.11.2005 (19:40)  
Ať moc Rakušáci nemachrujou. Kvalita vozů u nás je velmi dobrá a za tím si stojím! Oni to taky nemaj lepší. Akorát se předváděj. POkud jsou s tim vlakem ty ... nespokojení tak ať s ním nejezdí :/
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
04.11.2005 (18:07)  
Všechno je otázkou osobního přístupu. Mezi Děčínem-východ a Jedlovou ještě nedávnou jezdily Os ve složení 831 + Bix, každý střízlivým odhadem minimálně 40 let starý. Přesto je v nich čisto, skrz okna je vidět, na sedačkách ani na podlaze není letitá špína, záchod nesmrdí, teče v něm voda, nechybí mýdlo, čistý ručník a samozřejmě toaleťák. I bez rekonstrukce se v nich cestující cítí jako lidi a nezaznamenal jsem jedinou stížnost na koženku na sedačkách. I stará béčka na tom můžou být podobně, stačí něčí vůle změnit současný stav s naprosto nedostačující údržbou a úklidem vozů. Jistě to vyjde levněji než zvýšený nákup nových, případně rekonstruovaných vozů, na které stejně nejsou v potřebném objemu prostředky. Ostatně i u vyspělejších železničních společností, než jsou ČD, zdaleka nejezdí jen zánovní vagony.
editor nebo admin ŽP Garfield
04.11.2005 (17:20)  
Karel K: trochu zavádějící informace: R 602 přebírá vozy od EC 107 Praha, ty B255 jezdí jenom v neděli. Na 1540/1541 jezdí B (buď 250 nebo 255, teď si nevzpomenu ale za hodinu ho uvidím, tak upřesním :-) ) a občas i Bg.

Když se Rakušákům nelíbí ty Bmee, tak ať si tam pošlou vlastní vozy. Toť můj názor
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
04.11.2005 (16:58)  
Ad Comar: Jestli se dobře pamatuji, tak "obout" vůz znamená udělat mu na nákolku plošku od nechtěného smykování dvojkolí. Tomu se říká bačkory, proto obutý vůz. Co to dělá za jízdy, jistě netřeba vysvětlovat.
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko