..: První Desira v Bulharsku :..

Bulharským železnicím se podařilo nakoupit 4 dieselové jednotky Desiro. Oba páry jezdí jako „uskoren bars vlak,“ což odpovídá kategorii Intercity. V provozu jsou od dubna letošního roku. Jezdí v relacích:
1. pár: Dobritich – Varna – Sofia a zpět (pondělí – pátek)
2. pár: Burgas – Sofia – Kjustendil, přes Plovdiv a zpět (pondělí – sobota)


CSPSV | 23.5.2005 (16:14)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Bulharsko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registered user Petr´ V  mail  
24.05.2005 (19:03)  
Mě osobně vozy Bpee zase až tolik nevadí (až na to, že je tam míň místa pro nohy a nedá se odklopit opěrka na ruce). Horší je to s Bmee - to jsou vozy k "pohledání"...A když jede EC 74/75, kde jsou POUZE tyto vozy, není kam přesednout. Nehledě na to, že pokud jede vlak pod hlavičkou IC/EC měly by být všechny vozy na úrovni a ne, aby si zákazník hledal ten s odpovídající kvalitou. A když dostanu rezervaci do nějakého nekvalitního tak si už nepřesednu...
Registered user ja-va
24.05.2005 (17:30)  
...jenže i na slovenských IC jezdí Apee, Bpee, Aee, Bee s klimatizací a vakuovým WC. Ono si do jiného vozu přesednout nelze, když jede souprava pouze z výše jmenovaných vozů. No, letos je to o něco lepší, protože jedničky jsou většinou zahraniční = ty se již právem mohou nazývat EC/IC - tzn. klimatizace + vakuové WC...
Registered user Jiří
24.05.2005 (16:34)  
šestikolák: Dík za vysvětlení. Nevíš více o ceně, původu a počtech těch vagonů v Rumunsku?
Registered user sestikolak
24.05.2005 (15:47)  
Jiří:rumuni to kupují z druhé roky(nemyslím Desira),nemyslím,že by to bylo progresivní.Jinak učitelky si to pochvalovat mohly,ale jsem rád,že naše železnice mají v globálu lepší úroveň než CFR.Problémy zažívám vždy když tam jedu,několikrát za výlet se mi stane,že mě někdo upozorní,že bych tam fotit neměl.
Registered user sestikolak
24.05.2005 (15:44)  
ja-va:víc takových a naše železnice půjde do prdele.Pokud si připlatíš a sedíš na voze,který neodpovídá IC,EC,můžeš si přesednout do odpovídajícího vozu.A pokud je plný,můžeš žádat vráceni příplatku,tos nevěděl?
Registered user Jiří
24.05.2005 (14:01)  
šestikolák: V Rumunsku byl minulý rok gympl, kde jsem dělal praxi. Učitelky a pár studentek - jeli vlakem do Sibiu nebo kam a moc si to pochvalovaly. Prý hezčí a čistější vagóny než u nás a dokonce na čas. To jsem docela čuměl. Ale Rumuni koupili a renovovali docela hodně vagonů, tak bych tomu i věřil. Kdy a kde jsi měl problémy? O co tam šlo? Jestli se můžu ptát. Já sám jsem v Bosně a tak byl a železnici tam zkoumal, ale je tomu už nějaký ten pátek, takže je to pro tuto diskuzi irelevantní.
Registered user ja-va
24.05.2005 (13:28)  
O desirech se nám může jen zdát. Komfort desir, které například u nás jezdí v příhraničí je asi 100x lepší než naše EC/IC. Nedávno jsem si zase bohužel připlatil 60 Kč a opět na mne čekala hrůza. Už nebudu připlácet za zpožděný EC. Na soupravách EC nemají vozy typuz Bpee vůbec co dělat. Jsou bez klimatizace+ WC je naprostá ubohost. Cestující pendlující z Chebu do Vojtanova a Plesné jsou na tom 100x lépe, jenom díky Vogtlandbahnu. Vše bych dal soukromým firmám, jako je tato.
Registered user sestikolak
24.05.2005 (13:18)  
Jiří:no,já viděl i nějaké fotky z Albánie v Dráze,takže těch dobrodruhů je asi víc...Jinak,já sám měl problémy v Rumunsku,tak proto se ptam,takže díky
Registered user Jří
24.05.2005 (12:56)  
No a s tím focením se mi nikdo o problémech nezmiňoval...Jo, na tom railfanu jsem našel fotky nějakých drsných dobrodruhů z Nizonemí, co si vyrazili do Albánie a fotili tam ty jejich vrakoviště (doslova vrakoviště!), prolézali odstavené vogony a tak :-) To sem se divil, že je tam něco nesežralo a fotky nevyšly in memoriam...
Registered user Jiří
24.05.2005 (12:52)  
2 šestikolák: Bohužel jsem se tam nedostal osobně. Mám zprávy od přátel a ty jsem si musel nějak přebrat. Jinak už pár let sleduju fotky na railfaneurope.net, každý den tak ca 100 i více nových fotek z celé Evropy. Vím, že se to musí brát s rezervou, ale i ty snímky poví o kvalitě cestování v daných zemích dost. Doporučuji třeba sekci "The European Railway Picture Gallery" nebo "European Railway Links" - jsou tam odkazy i na nerůznější neoficiální stránky, kde se ale člověk v principu dozví více, než na stránkách oficiálních...Mimochdem, celá ta galerie obsahuje k dnešnímu dni 122529 fotek, takže máš co dělat :-) Je to tam potom řazeno logicky podle zemí, na elektrické lokomotivy, dieselové lok., EMU, DMU, vagony, nádraží atd...Ber to ale s rezervou, ne vždy jsou tam přesné údaje, ale to už bych musel být fakt magor, abych to někomu vyčítal. Já byl minulý rok delší dobu ve Španělsku a když jsem viděl na railfanu.net třeba fotky z měst jako Santander, které docela znám a místní dráhy FEVE, tak mě to moc potěšilo. Jinak španělé jsou velmi pilní přispěvatelé - ani se nedivím, málo která železnice v Evr. se rozvíjí tak progresivně jako ta jejich.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko