Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
753.278-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Kryštofovo Údolí - Novina - Datum: 11.10.2004 - Autor: Láďa Mlynařík - Pozn.: Mn 83900 - Zobrazeno: 2840x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Myslím že bude v průvanu doutnat a substrát se udělá sous vide.
A co myslíš, stihne proud při průjezdu výměnným úsekem to uhlí pod cestujícím zapálit, aby hovězí dojelo středně propečené?
27.01.2020 (13:36)
Libové...já osobně nejsem nějaký náročný, hlavně, že se ten vlak nerozpadá za jízdy a je si kde sednout
Jenže po Brejlovcích už žádné jiné velké dieselové mašiny nepřišly, takže Brejlovci budou "nové mašiny" až do konce věků.
Žáby vydržely prvních 15 let dýl proto, že socialistický průmysl nebyl schopen nahradit je Krakenama a dalších 15 proto, že kapitalistický průmysl sice dokázal vyrábět Ešusy, ale dráhy byly chudý na to, aby výměnu zvládly rychle. Tak se vyvařovalo a vyvařovalo, což je logické - nejdřív se vaří a pak se tprv plní ešusy.
Žáby vydržely prvních 15 let dýl proto, že socialistický průmysl nebyl schopen nahradit je Krakenama a dalších 15 proto, že kapitalistický průmysl sice dokázal vyrábět Ešusy, ale dráhy byly chudý na to, aby výměnu zvládly rychle. Tak se vyvařovalo a vyvařovalo, což je logické - nejdřív se vaří a pak se tprv plní ešusy.
JB: A u panťáků dokonce patnáct let. Možná bychom měli násobit třemi i zde, však nejstarší brejlovci už slaví abrahámoviny a dále slouží.
Moc nová, 29 let. Je srandovní, jak se naše vnímání těch věcí mění - tehdy se technická a ekonomická životnost uvažovala 25 až 30 let.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko