Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
753.278-1 | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: Kryštofovo Údolí - Novina - Datum: 11.10.2004 - Autor: Láďa Mlynařík - Bem.: Mn 83900 - Zobrazeno: 2838x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Myslím že bude v průvanu doutnat a substrát se udělá sous vide.
A co myslíš, stihne proud při průjezdu výměnným úsekem to uhlí pod cestujícím zapálit, aby hovězí dojelo středně propečené?
27.01.2020 (13:36)
Libové...já osobně nejsem nějaký náročný, hlavně, že se ten vlak nerozpadá za jízdy a je si kde sednout
Jenže po Brejlovcích už žádné jiné velké dieselové mašiny nepřišly, takže Brejlovci budou "nové mašiny" až do konce věků.
Žáby vydržely prvních 15 let dýl proto, že socialistický průmysl nebyl schopen nahradit je Krakenama a dalších 15 proto, že kapitalistický průmysl sice dokázal vyrábět Ešusy, ale dráhy byly chudý na to, aby výměnu zvládly rychle. Tak se vyvařovalo a vyvařovalo, což je logické - nejdřív se vaří a pak se tprv plní ešusy.
Žáby vydržely prvních 15 let dýl proto, že socialistický průmysl nebyl schopen nahradit je Krakenama a dalších 15 proto, že kapitalistický průmysl sice dokázal vyrábět Ešusy, ale dráhy byly chudý na to, aby výměnu zvládly rychle. Tak se vyvařovalo a vyvařovalo, což je logické - nejdřív se vaří a pak se tprv plní ešusy.
JB: A u panťáků dokonce patnáct let. Možná bychom měli násobit třemi i zde, však nejstarší brejlovci už slaví abrahámoviny a dále slouží.
Moc nová, 29 let. Je srandovní, jak se naše vnímání těch věcí mění - tehdy se technická a ekonomická životnost uvažovala 25 až 30 let.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko