Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
753.278-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Kryštofovo Údolí - Novina - Datum: 11.10.2004 - Szerző: Láďa Mlynařík - Pozn.: Mn 83900 - Zobrazeno: 2830x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Myslím že bude v průvanu doutnat a substrát se udělá sous vide.
A co myslíš, stihne proud při průjezdu výměnným úsekem to uhlí pod cestujícím zapálit, aby hovězí dojelo středně propečené?
27.01.2020 (13:36)
Libové...já osobně nejsem nějaký náročný, hlavně, že se ten vlak nerozpadá za jízdy a je si kde sednout
Jenže po Brejlovcích už žádné jiné velké dieselové mašiny nepřišly, takže Brejlovci budou "nové mašiny" až do konce věků.
Žáby vydržely prvních 15 let dýl proto, že socialistický průmysl nebyl schopen nahradit je Krakenama a dalších 15 proto, že kapitalistický průmysl sice dokázal vyrábět Ešusy, ale dráhy byly chudý na to, aby výměnu zvládly rychle. Tak se vyvařovalo a vyvařovalo, což je logické - nejdřív se vaří a pak se tprv plní ešusy.
Žáby vydržely prvních 15 let dýl proto, že socialistický průmysl nebyl schopen nahradit je Krakenama a dalších 15 proto, že kapitalistický průmysl sice dokázal vyrábět Ešusy, ale dráhy byly chudý na to, aby výměnu zvládly rychle. Tak se vyvařovalo a vyvařovalo, což je logické - nejdřív se vaří a pak se tprv plní ešusy.
JB: A u panťáků dokonce patnáct let. Možná bychom měli násobit třemi i zde, však nejstarší brejlovci už slaví abrahámoviny a dále slouží.
Moc nová, 29 let. Je srandovní, jak se naše vnímání těch věcí mění - tehdy se technická a ekonomická životnost uvažovala 25 až 30 let.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko