..: Fotogalerie - detaily fotografie 441-905 :..
 

441-905


441-905Informace o fotografii:
 - Místo focení: Termoelektrana „Nikola Tesla A“ - Stubline
 - GPS: 44°39'8.378"N, 20°9'24.347"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 15.09.2019
 - Autor: Richard Sadloň  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 2612x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
21.12.2019 (17:13)  
Jak je to s těmi odklony? Kde jste nakonec fotili? Chtěl bych v okolí Resníku.
registrovaný uživatel Zalho  mail  
Počet komentářů uživatele363 »fotek 0
15.12.2019 (7:54)  
Obávám se přitvrdili... My máme taky čerstvě zkušenost z odklonů NS - Beo, stanice za NS výpravčí v poho a pak se do toho začal prdět výhybkář a bylo .... výpravčí volal někam malému šéfovi, ten velkému šéfovi, a výsledek totál zákaz a povolení že nám daj v Beo ... kolem to rozkecali a sousední žst byla taky paséé.... Tak nezbývalo než popojet 50km jinam.... tam pak ok.
03.12.2019 (7:02)  
Nebylo lepší auto nechat 500 metrů od elektrárny a jít pěšky k místu focení?

Jinak moje zkušenost nestát ve stanici před dopravou. Vyjde výpravčí seřve vás nieslikac vozni. Pokud se ho zeptáte předem většinou to dovolí.
03.12.2019 (5:17)  
Martin Mačanga: Nevím, co k tomu říct. Asi jste měli obrovskou smůlu. Anebo se tam zvlášť zpřísnily podmínky v okolí elektrárny. Ostatně mám v plánu se tam brzy zase vrátit, tak uvidíme. Kdyžtak se ozvu. To,co píšeš Ty, je extrém. Neříkám, že jsem neměl někdy na Balkáně nějaký problém, ale ne takových gestapáckých rozměrů...
02.12.2019 (15:28)  
Šari: Nechce sa mi tomu veriť, to je ako z úplne inej galaxie. Mám problémy si to vôbec predstaviť :) Naše správanie už nemohlo byť nenápadnejšie - nelozili sme po stromoch, po stĺpoch, nevstupovali do koľajiska ani neplienili vegetáciu pozdĺž trate. Jediné naše previnenie bolo to, že sme stáli na nadjazde a čakali na vlak, ktorý za tých 5 minút samozrejme ani neprišiel. Za zmienku tiež stojí fakt, že ono to vôbec nebol železničný výlet - boli sme na návšteve u známej v Obrenovaci, ktorá tam pôsobila rok v dobrovoľníctve. Ani toto však nebola žiadna poľahčujúca okolnosť, hoci dotyčná vedela dobre po srbsky a príslušníci si hneď overili, že tam naozaj pracuje. SBSka z elektrárne si nedala nič vysvetliť a eskortovala dokonca aj dve dievčatá, ktoré samozrejme žiadne vlaky nezaujímali a v sparnom dni driemali v aute :D A mimochodom, tesne pred príchodom ozbrojeného komanda prechádzal cez nadjazd miestny dedinčan a s hrôzou v očiach nám vraví, aby sme sa odtiaľ pakovali, že hlavne elektráreň sa v žiadnom prípade nesmie fotiť a skončíme v žalári. Nestihli sme to.
02.12.2019 (11:05)  
Dovolím si doplnit, že v elektrárně Obrenovac jsou v provozu posunovací lokomotivy Škoda odvozené z naší řady S458. V režimu dálkového řizení sunou soupravy vozů s uhlím přes hlubinný výklopník. Vozy nad výklopníkem samy otevřou klapky a během pomalé jízdy vysypou.
Fotil jsem tam a nikdo mne neprudil :-)
02.12.2019 (9:03)  
Chtěl bych vyrazit do Doboje na Zbytek Ganzů a 814 než to zruší a pak se přesunout do Batajnice. Batajnica - Bělehrad se občas objeví ve špičce původní Riga. Neporadí někdo kde okolo Batajnice nafotit 461 (elektrické Rumuny) Jenže okolo Batajnice je vojenské letiště tak z toho mám strach. V Batajnici je k dispozici perfektní ubytování v rodinném domku.
02.12.2019 (8:11)  
Marcel Štancl: já si v žádném případě nestěžuji. Možná je to pro nás dnes v Srbsku podobné, jako bylo u nás v 60. a 70. letech pro německé železniční fotografy. Bylo u nás pěkně, levné jízdné, dalo se u nás za málo peněz dobře najíst (za co také peníze z povinné výměny DM na Kčs utratit...), jen s fotografováním mohly být občas potíže - třeba i z důvodu jazykové bariéry (ale ta nám asi v Srbsku tolik nehrozí). Nutno ale podotknout, že na blba lze narazit kdekoliv a kdykoliv, bez ohledu na politické uspořádání nebo hospodářské poměry. Jak už říkal Jan Werich (a nejmenovaný politik to po něm občas papouškuje): kde blb, tam nebezpečno...
01.12.2019 (17:14)  
Martin Mačanga: Musel jsem hodně přemýšlet, abych si vzpomněl na heslo k tomuto serveru. Chtěl jsem vyjádřit svůj názor k dané problematice. Pomíjím žvásty od Marcela Štancla, které snad nikdo na internetu už dávno nebere vážně.

Osobně mám zkušenosti s fotografováním v okolí TENT a to nejen na této dráze, ale i v okolí Vreoci. Nikdy jsme problémy neměli a nikdy jsme žádné lidi nepotkali. Měli jsme sice domluvené setkání s ředitelem divize železnice, který byl moc milý a i nás pozval na oběd do místní kantýny. Ale i tak jsme se podle trati a násypek pohybovali hodně hodin a nikdo nás nevyhnal. Chovali jsme se slušně, bezvýstředně. Jako na návštěvě. Ne tak, co si dovolíš doma na železnici. Proto mě tento komentář zaráží a nedalo mi na něj nereagovat. Buď jste se museli chovat nápadně a neslušně, anebo jste měli nějakou extrémní smůlu. Mám v Srbsku nafoceno hodně a to jak v průmyslu, tak na veřejných tratích. Na trati i ve stanicích. Jakýkoliv rozhovor se zaměstnancem železnice skončil vždy pozváním do dopravní kanceláře nebo svezením na mašině. Mám i spoustu kamarádů, kteří pracují v Srbsku na železnici či se jí víc věnují a potvrzují mi, že takové jednání je naprosto ojedinělé. A domníváme se, že jsme museli být hodně nápadní a chovat se podezřele. Ale jak říkám, je to jen má domněnka, kterou jsem právě konzultoval s přáteli ze Srbska. Mimo jiné jeden z jich vyrůstal ve Vreoci a TENT je jeho letitá záležitost. Nikdy o podobném případu neslyšel.

Takže asi tak. Nemyslím si, že vás "jen tak" zadrželi. Musí za tím být něco víc. Avšak neříkám, že se to nemohlo stát. Na Balkáně je prostě zcela jiná mentalita.
01.12.2019 (14:20)  
D Srbska jezdím víckrát ročně Fipka je jen 1. A jízdné v přepočtu na koruny je fakt levné. Když to vezmu, že za 500 dinárů pořídím slušný oběd a Za 300 dinárů ujedu delší flák než doma tak si Rabíne nemáte na co stěžovat. Snad na hustotu vlakové osobní dopravy. Jeden rychlík denně Zagreb - Bělehrad to opravdu nevytrhne....
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko