Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ЧМ33-3047 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Skryagovka - 102km - GPS: 50°33'32.328"N, 34°54'41.386"E » - Datum: 30.6.2018 - Autor: Jakub Hlávka - Zobrazeno: 2382x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Ano, praotec čmelák tam skutečně někdy jezdil, ale střídal se i s jinými - já jsem tam např. v dubnu 1986 zastihl T 669.1063, v květnu 1987 pak T 669.0035, občas se tam objevovaly i kralupské zamračené...
03.01.2019 (18:37)
Ano, tohle je pravidlo. Na místních spěšňácích jezdí buď jednotky ''Ganzy'', to je takovej Sp; na osobácích buď nové Pesy 620M - ty bych přirovnal asi k našemu Šarykovi nebo Štádleru, no a když nejsou, nebo i pravidelně, tak na osobáku jede čmelák nebo TEP70 s jedním, se dvěma... běžný stav. A dálkové vlaky jsou tam pěkně dlouhé. No a náklady na Sumy a pak na Rusko, těch zas tolik není, tak 4-5 denně.
Do toho Lužce jezdil přímo osobně praotec čmelák, tedy T 699.0001, jestli se dobře pamatuju.
Pravidlo to bude, podobné bizarnosti tam jezdí běžně. Taková "light" verze (SM42 + jedna klasa) se ještě docela nedávno běžně vyskytovala na polských lokálkách.
Pravidlo to bude, podobné bizarnosti tam jezdí běžně. Taková "light" verze (SM42 + jedna klasa) se ještě docela nedávno běžně vyskytovala na polských lokálkách.
Podobně vypadal v 80. letech 20. stol. jeden odpolední pár osobáků Vraňany - Lužec nad Vltavou (zpět sunutím), když se to místní kmenové 810 už nevešlo do oběhu spolu s lokálkou do Straškova, neboť jela současně tam. Jen místo té stodoly byl Rybák. Toto je rovněž pravidelný osobní vlak?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko