Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 679.019 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Kremnica - Datum: 13.5.2006 - Autor: Miroslav Just - Zobrazeno: 2800x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pěkná momentka. Zvuk K8S310 je neopakovatelný stejně jako zvuk zamračených. Vždyť rozdíl je jen ve dvou válcích.
Jo a když jsme u těch trajektů - což takhle M/S Trelleborg se čtyřmi motory MAN 8L40/45 o celkovém výkonu skoro 18 MW?
Pokud se pamatuju, jen takové hluboce basové brumlání, zkrocená velká síla. Do té lodi vjel celý vlak a pak mnoho PKW i LKW. A držela stabilitu i při solidním vlnobití.
Jo a když jsme u těch trajektů - což takhle M/S Trelleborg se čtyřmi motory MAN 8L40/45 o celkovém výkonu skoro 18 MW?
Pokud se pamatuju, jen takové hluboce basové brumlání, zkrocená velká síla. Do té lodi vjel celý vlak a pak mnoho PKW i LKW. A držela stabilitu i při solidním vlnobití.
Tak to dva licenční šestiválce Sulzer/Cegielski 6AL25/30, pohánějící přívoz Svinoústí - Karsibór, se předminulý týden dvěma barunám takřka vyrovnaly. V plném tahu každopádně roztřásly celou 800tunovou loďku. Ostatní na palubě se asi divili, proč se vykláním přes zábradlí a koukám úplně jinam, než zbytek cestujících :)
Tyhle instinkty jsou nevykořenitelné. Ve čtvrtek ráno jsem na trajektu napjatě čekal, až nastartuje hlavní motory. 2x Wärtsilä 12 V 320. Jenomže zvukově to za čtyři zamračené nevydá.
Paráda. Škoda, že to není zvukové :). Představuji si to zaburácení při startu a zvonivý zvuk volnoběhu, zatímco okolní hory se otřásají...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko