Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 678.0012 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Slovenská Ľupča - Lučatín - Datum: 3.8.2013 - Autor: malard - Zobrazeno: 4264x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Boguš: V plánu toho bylo samozřejmě více,-např.vybudování Železničního skanzenu v Č.Třebové.Osobně se už ale ničemu nedivím,zejm.při pohledu,jak se postupně např.rychlíkové páry stávají neprovozuschopnými-např.498.022,498.106,464.202,475.1142 ad.Jak se stalo módou-nejsou na opravu samozřejmě peníze.A je celkem jedno,kdo je moment.majitelem,jesti ČD nebo NTM.
Juraj Streber:Jistě,nyní máte mašin dost,stejně jako ČD a ČDC.Mám na mysli období zač.90 let,když byla ještě nákladní doprava v plném proudu jak u nás,tak na Slovensku a ve Zvolenu tyto stroje jezdili v několika TS.Tehdy byla snaha,ještě před rozpadem státu,jeden pomeranč získat do majetku NTM výměnou na čmeláky.Ale to zřejmě možná nepamatujete.
Taky bylo v plánu vyměnit jednu zubačku T426 za Pomeranče ale to se nakonec též nekonalo,protože 001 patří ČD a ty jí vyměnit nechtěly a 003 patří VTS Tanvald a ty jsou rádi že je jejich a Pomeranč by po výměně za zubačku určitě neskončil v Tanvaldě ale v Lužné.
754.012: lokomotivu lze vypůjčit - vždyť už tu byla víckrát a naopak různé naše lokomotivy se také podívaly na Slovensko...
17.09.2013 (5:18)
Čmeliakov aj Zamračených máme dosť... ;)
Moc hezká fotečka,škoda jen,že žádný z pomerančů nezůstal v ČR.Sice jsme nabízeli výměnou čmeldy za 1 kousek tohoto stroje,ale odezva od Slováků bohužel žádná.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko