Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ASP 08-32 Duomatic | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Malý zkušební okruh VUZ - Datum: 25.10.2020 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 1214x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8- Málo hodnocení pro Rating uživatelů | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
(informace stará dva roky) Šraňky jsou obsluhovány místně ručně - když se jezdí, jsou trvale dole, uzamčené.
08.02.2021 (18:38)
Ano, je to přesně tak.
Souprava při první jízdě zastaví před závorami, odemkne řetez, stáhne závoru, zamkne ji v uzavřené poloze a může se začít jezdit. Před skončením zkušební směny zase obráceně...
Souprava při první jízdě zastaví před závorami, odemkne řetez, stáhne závoru, zamkne ji v uzavřené poloze a může se začít jezdit. Před skončením zkušební směny zase obráceně...
07.02.2021 (18:34)
Pěkné, pěkné, a nevíte, někdo, ty šraňky jsou obsluhovány nějak místně, případně jsou nějak zabezpečeny?
07.02.2021 (12:54)
Na podzim roku 2020 proběhla obnova koleje zhruba 2/3 délky Malého zkušebního okruhu, zakázku realizovala firma Chládek a Tintěra Pardubice a.s. patřící do holdingu Enteria.
Z téhož holdingu pochází i f. Hrochostroj, vlastnící podbjíječku "Alča", aneb Duomatic 08-32. Tento téměř 40 let starý stroj prošel v roce 2019 kompletní repasí, díky které se výrazně snížila jeho poruchovost. Jeho minulost před zakoupením Hrochostrojem v roce 2016 byla totiž poměrně dobrodružná, kdy ho zvláště v poslední době před prodejem zapůjčoval německý vlastník Schweerbau GmbH do různých zemí (např. Polsko http://czgk.pl/details.php?image_id=41001&sessionid=fjd48e2vp93n2lcnuahnrlh984 ), což se logicky podepsalo na ne úplně dobré údržbě.
Aktuálně je to asi jediný zástupce této řady v ČR, nicméně české traťové hospodářství se s ním krátce setkalo již v roce 2005, kdy 08-32 Duomatic provozovala krátce f. SKM Lovosice http://www.tratovestroje.wbs.cz/08-32.html
Na závěr ještě odkaz na vzhled stroje před repasí https://www.zelpage.cz/fotogalerie/pracovni-mechanizmy/sukl/sukl103.html
Z téhož holdingu pochází i f. Hrochostroj, vlastnící podbjíječku "Alča", aneb Duomatic 08-32. Tento téměř 40 let starý stroj prošel v roce 2019 kompletní repasí, díky které se výrazně snížila jeho poruchovost. Jeho minulost před zakoupením Hrochostrojem v roce 2016 byla totiž poměrně dobrodružná, kdy ho zvláště v poslední době před prodejem zapůjčoval německý vlastník Schweerbau GmbH do různých zemí (např. Polsko http://czgk.pl/details.php?image_id=41001&sessionid=fjd48e2vp93n2lcnuahnrlh984 ), což se logicky podepsalo na ne úplně dobré údržbě.
Aktuálně je to asi jediný zástupce této řady v ČR, nicméně české traťové hospodářství se s ním krátce setkalo již v roce 2005, kdy 08-32 Duomatic provozovala krátce f. SKM Lovosice http://www.tratovestroje.wbs.cz/08-32.html
Na závěr ještě odkaz na vzhled stroje před repasí https://www.zelpage.cz/fotogalerie/pracovni-mechanizmy/sukl/sukl103.html
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko