Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Meridian M7DD | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 17.7.2019 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 3196x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7- Málo hodnocení pro Rating uživatelů | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pro Rabína:
Dr.Ahý Jene. Treba je to úmysl, odseparovat nekalé zivly :-)
Dr.Ahý Jene. Treba je to úmysl, odseparovat nekalé zivly :-)
pokud tu lokomotivu máte, stačí vyměnit lokomotivu. Ale většinou ji máte ve stejném depu jako rezervní jednotku.
Potíž je v tom, že účinnost vysavače se dost blbě pozná a taky se dost blbě měří (ostatně lux už si zabrali fotometři) a vůbec neplatí, že vyšší příkon znamená lepší vysávání.
Naopak, vypínat elektromotor kola při 25 km/h je velice chytré. To je totiž mezní rychlost, kdy se při střetu pravděpodobně nezabijete. Většina cyklistů není schopná jet trvale víc než 25, prostě to neušlapou, takže není důvod dávat elektrům příležitost k riskantnímu předjíždění. Kdo chce jezdit rychleji, ať si koupí helmu a moped, v 5 v Dejvicích, v Brně před 6ou.
Potíž je v tom, že účinnost vysavače se dost blbě pozná a taky se dost blbě měří (ostatně lux už si zabrali fotometři) a vůbec neplatí, že vyšší příkon znamená lepší vysávání.
Naopak, vypínat elektromotor kola při 25 km/h je velice chytré. To je totiž mezní rychlost, kdy se při střetu pravděpodobně nezabijete. Většina cyklistů není schopná jet trvale víc než 25, prostě to neušlapou, takže není důvod dávat elektrům příležitost k riskantnímu předjíždění. Kdo chce jezdit rychleji, ať si koupí helmu a moped, v 5 v Dejvicích, v Brně před 6ou.
Motorová jednotka se při závadě musí odstavit celá, u vratné soupravy stačí vyměnit lokomotivu. Vůbec nejsem přesvědčený, že Ešus je nejlepší, pokud můžu, tak se mu vyhnu, což okolo Prahy dost dobře nejde. Češi toho vetovali už dost, EU si to stejně prosadila. Mně například vadí nesmyslné nařízení, že pohon elektrokola se musí při 25km/h vypnout, to navrhl někdo, kdo na kole nikdy nejel, 25km/h je plížení. Jaký rozdíl je, když jedu 40 šlapáním, z kopce nebo na elektriku? Pořád je do stejných 40. A zrovna budu jezdit 40. A vysavače? I pan prezident přišel na to, že méně výkonným vysavačem se bude vysávat delší dobu a spotřeba energie bude stejná.
Motorová jednotka je o čtyři nápravy a dvě čela lehčí. Nikdo odpovědný jednotnou jednotku nenavrhne, protože by to Češi, domnívající se, že ešus je nejlepší, vetovali.
05.08.2019 (12:59)
Rabíne, ten hnací vůz šel samozřejmě udělat delší. Neznám bohužel pozadí rozhodnutí, proč si jej SNCB objednalo takhle krátký. Tenhle vůz jako jediný z projektu M7 není v kompetenci Bombardieru, ale Alstomu. Jinak lze vozy M7 spřahovat s lokomotivami a vytvářet klasické Push-Pully, s takovým provozem se od začátku počítá.
M 474 003: Ano, je to bordel. K tomu ještě Němci preferují push-pull soupravy. A Lotyši objednali přízemní jednotky.
Také si marně lámu hlavu, jaký smysl měl vývoj patrové elektrické jednotky s hnacím vozem s pár sedadly. Navíc se obávám, že prostor pro cestující v tomto voze bude útočiště různých nekalých živlů. Je to pěkně oddělené od ostatní soupravy a průvodčí nebo revizoři se budou bát tam chodit. Nebylo by jednodušší a levnější použít patrovou netrakční jednotku push-pull, kterou už Belgičani mají, a dát k ní modernější běžnou a osvědčenou lokomotivu (např. Traxx nové generace, Vectron)...?
05.08.2019 (7:17)
Hezký :-) Konečně vidím M7 Bmx naživo.
Více na téma těchto souprav zde: https://www.zelpage.cz/clanky/belgicke-patrove-vozy-m6-a-m7
Více na téma těchto souprav zde: https://www.zelpage.cz/clanky/belgicke-patrove-vozy-m6-a-m7
Nechápu-
Máme Evropskou Unii, nařizuje nám žárovky a příkon vysavačů, proč někdo odpovědný nenařídí výrobu jednotné příměstské jednotky??? Ušetřilo by se možná víc. Takový CytyElefant, ať je jakýkoli, je technicky dál. Tohle je takové krátké, useknuté, ošklivé, málo sedadel, moc strojů... Jak tady koukám, dělá se asi 15 typů podobných jednotek, není to plýtvání? Z toho okruhu jsou zajímavé fotky, takové technické, samé VN vedení. Bydlím kousek odtud, kdo tam chodíte fotit, dávejte si pozor na klíšťata.
Máme Evropskou Unii, nařizuje nám žárovky a příkon vysavačů, proč někdo odpovědný nenařídí výrobu jednotné příměstské jednotky??? Ušetřilo by se možná víc. Takový CytyElefant, ať je jakýkoli, je technicky dál. Tohle je takové krátké, useknuté, ošklivé, málo sedadel, moc strojů... Jak tady koukám, dělá se asi 15 typů podobných jednotek, není to plýtvání? Z toho okruhu jsou zajímavé fotky, takové technické, samé VN vedení. Bydlím kousek odtud, kdo tam chodíte fotit, dávejte si pozor na klíšťata.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko