Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
EU07-516 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Velké Zboží - Poděbrady - Datum: 9.10.2010 - Autor: Jiří Navrátil - Pozn.: R 853 v pravidelném řazení GVD 2009/10 - Zobrazeno: 2024x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 4 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Já to chápu tak, že motory jako takové (u EU07) se točí rychleji, proto mají na stejnou rychlost lokomotivy (125 x 120 km/h) větší převodový poměr, než jaký je u lokomotiv E499.1.
A zřejmě i díky tomu (a dalším vlastnostem těch motorů) mají rozdílné výkonové parametry.
A zřejmě i díky tomu (a dalším vlastnostem těch motorů) mají rozdílné výkonové parametry.
10.01.2019 (21:40)
hortulana: EU07 i lokomotivy od ní odvozené mají rychlobežné trakční motory menších rozměrů, odtud tudíž převod do rychla.
To zní pravděpodobně. I když tenhle stroj umí dokonce 125 km/h :)
NICKON: podle wikipedie má tenhle stroj převodový poměr 1:4.3 a jedničková bobina (nulkovou jsem nenašel), 1:2.27. Možná proto? Možná, že nulová bobina je na 120 km/h omezena spíš papírově, ale tady tenhle stroj spíš konstrukčně? :)
Pěkné muzeum na cestách. Mmch, jak na tom je EU07 s chodovými a dynamickými vlastnostmi? Výkonu má méně než mnohem starší nulová bobina, tažnou sílu ale vykazuje podstatně lepší.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko