..: Fotogalerie - detaily fotografie EU07-516 :..
 

EU07-516


EU07-516Informace o fotografii:
 - Úsek: Velké Zboží - Poděbrady
 - Datum: 9.10.2010
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Pozn.: R 853 v pravidelném řazení
GVD 2009/10
 - Zobrazeno: 2024x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 4

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

11.01.2019 (12:36)  
Já to chápu tak, že motory jako takové (u EU07) se točí rychleji, proto mají na stejnou rychlost lokomotivy (125 x 120 km/h) větší převodový poměr, než jaký je u lokomotiv E499.1.

A zřejmě i díky tomu (a dalším vlastnostem těch motorů) mají rozdílné výkonové parametry.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
11.01.2019 (11:28)  
Převod do rychla? Od menšího rychloběžnýho motoru?
10.01.2019 (21:40)  
hortulana: EU07 i lokomotivy od ní odvozené mají rychlobežné trakční motory menších rozměrů, odtud tudíž převod do rychla.
10.01.2019 (13:00)  
To zní pravděpodobně. I když tenhle stroj umí dokonce 125 km/h :)
10.01.2019 (10:27)  
NICKON: podle wikipedie má tenhle stroj převodový poměr 1:4.3 a jedničková bobina (nulkovou jsem nenašel), 1:2.27. Možná proto? Možná, že nulová bobina je na 120 km/h omezena spíš papírově, ale tady tenhle stroj spíš konstrukčně? :)
09.01.2019 (17:49)  
Pěkné muzeum na cestách. Mmch, jak na tom je EU07 s chodovými a dynamickými vlastnostmi? Výkonu má méně než mnohem starší nulová bobina, tažnou sílu ale vykazuje podstatně lepší.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko