Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
2 370.007-9 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 11.5.2014 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 8995x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
13.05.2014 (15:33)
U polských pendolin se počítá s tím, že se snad možná někdy v (ne)dohledné době to naklápění dosadí. Proto si je vybrali a proto byl i tak napsaný tendr, aby si příslušní lobbisté u Alstomu mohli namastit kapsy ;-) Nákup pendolin v Polsku rozporuje snad každý, kdo o tom aspoň něco ví.
Pendolina se na naše traťe opravdu hodi, akorát to chce je posílat tam, kde to naklápění opravdu využijí. Z Prahy do Ostravy využívají minimálně.
Třeba časem budou jezdit do Budějovic, myslím že i ta jejich kapacita je adekvátní téhle trati.
Pro zajímavost se podívejte na ten první oblouk v odkazu. Ty parametry to je MASAKR!!! Při poloměru 368 jet 115km/h je hodně slušný.
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=930309.jpg&httpref=28/3659
Třeba časem budou jezdit do Budějovic, myslím že i ta jejich kapacita je adekvátní téhle trati.
Pro zajímavost se podívejte na ten první oblouk v odkazu. Ty parametry to je MASAKR!!! Při poloměru 368 jet 115km/h je hodně slušný.
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=930309.jpg&httpref=28/3659
To uz meli lepsi koupit vyrazene ICE 1 nez pedolina co nependoluji.
Přesně tak, Pendolinem dělá Pendolino právě klopení. Maximálku naši stejně nevyužijeme, interiér není problém při nějaké reko předělat. Takže naše Pendolino je pro naše tratě lepší varianta.
Pěkné... Moc tomu ale nerozumím, když nechci naklápěcí jednotku, proč kupovat takovou, která má skříň kvůli klopení "osekanou" a tedy prostor pro cestující zmenšený?
Interier z fotky nepoznam, uznavam, neznam.
Maximalka? Myslim, ze 230 kmh je pro nase potreby celkem postacujici, tak jsem to myslel.
Maximalka? Myslim, ze 230 kmh je pro nase potreby celkem postacujici, tak jsem to myslel.
M: Iné čelá, modernejší pohon, vyše elektroniky, vyššia maximálka, lepší interiér. Akurát verzia pre PKP neklopí, bo si to tak objednali.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko