Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
EP 05-01 + EP 05-16 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Petrovice u Karviné - Datum: 19.4.1996 - Autor: Jiří Vaněk - Zobrazeno: 7631x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
02.12.2014 (14:07)
V červnu 1968 jsem jel na zájezd CKM Polonií z Ostravy přes Bratislavu, Budapešť, Bělehrad do Sofie. a pak jsme přestoupili na rychlík do Burgasu. Po 5 dnech jsme se vraceli letadlem, to celé za 360 Kč.
A pak do roku 1975 jsem často jezdil Polonii do Bratislavy se zastávkami jen v Přerově a Břeclavi. Pamatuji si jak jednou hlásili v OV i Blavě, že má vlak tři hodiny zpoždění a on jel zatím úplně přesně. Ačkoliv měl být vyprodán, seděl jsem sám v kupé
A pak do roku 1975 jsem často jezdil Polonii do Bratislavy se zastávkami jen v Přerově a Břeclavi. Pamatuji si jak jednou hlásili v OV i Blavě, že má vlak tři hodiny zpoždění a on jel zatím úplně přesně. Ačkoliv měl být vyprodán, seděl jsem sám v kupé
JJ. Když už jsme u té minulosti prý od nového grafikonu začne jezdit Csardas. Je je škoda že ne ve své nejkrásněší a nejdelší trase z Budapesti do Malmo.
01.12.2014 (12:20)
Tom Bury: v současné podobě do Vídně/Villachu. Před 15 lety byla trasa Warszawa-Budapest přes Břeclav. To ano. A ve včerejším příspěvku jsem se o tom i zmínil.
Vkor píše o létech šedesátých a doplnil počátky provozu spoje s názvem Polonia. Tam už má paměť nedosáhla.
Vkor píše o létech šedesátých a doplnil počátky provozu spoje s názvem Polonia. Tam už má paměť nedosáhla.
Spíš 15 boť v roce 98-2001 jezdila Polonia přes Břeclav. To jsem se s ní párkrát projel z praxe mezi Přerovem a Břeclaví. Byli to se Sobieskim jediné 2 EC co jezdili na Ostravu jinak R. Ale pamatuji si z análů že i dříve jezdila Polonia přes BV. Takže se přikláním verzi p. Vkora
30.11.2014 (21:31)
Ještě jezdíval v trase Budapešť - Varšava noční Ex (později R) Báthory, ne? To taky prostřídalo pár tras...
Úplně původně (teď myslím cca na rok 1961) jezdila Pannonia do Berlína a v Břeclavi se odpojovaly přímé vozy do Varšavy (to si pamatuji, jel jsem tak z Bratislavy do Ostravy). Někde po r. 1965 (nepamatují přesně) se ty přímé vozy osamostatnily a vznikla Polonia, která taky jezdila přes Břeclav a Ostravu. Teprve později (a to neumím zpaměti datovat) snad jezdila přes Žilinu. Těch tras přes Slovensko bylo více, jezdil i Nord-Orient; něco zo toho jezdilo jednu dobu mimo Bratislavu, z Nových Zámků přímo do Leopoldova...
Dotaz: Polonia v roce 96 jezdila přes Žilinu ??? Já měl za to že jezdila odjakživa přes Břeclav.
30.11.2014 (20:44)
Řekl bych to obráceně. "Odjakživa" přes Žilinu a B. Bystricu jako noční spoj Warszawa-Budapest. Pak pár let denní spoj přes Štúrovo, později přes Břeclav. A v současné podobě jen posledních cca 10 let:)
30.11.2014 (19:25)
Milá vzpomínka na české lokomotivy ŠKODA v polských službách.
Jasně za 5*.
Jasně za 5*.
30.11.2014 (19:22)
Copak je to za vlak?
30.11.2014 (19:32)
Je to IC 131 Polonia do Budapešti. Z Petrovic dále přes Žilinu a Štúrovo.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko