Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Ol 49-24 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Stalowa Wola Rozwadów - Datum: 18.10.1986 - Autor: Drahos Svestka - Zobrazeno: 3719x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
28.10.2012 (20:59)
Ol 49 stojící jako pomník na nádraží v Przeworsku byl minulý rok opraven, vykáceno klestí a aspoň už se u něj dá fotit. Ale jinak tam pořád jezděj kibelky sem a tam...
http://stepanek.gavanet.org/P1130648.JPG
http://stepanek.gavanet.org/P1130648.JPG
Flaizer: Hele, Flaizer, jak to, že ti nevadí kontrastní kouř a násep s křovím bez detailu / kontrastu, jako ti to vadilo tady?
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/parni-lokomotivy/556/556206.html
Nemáš zasraný brejle? :-)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/parni-lokomotivy/556/556206.html
Nemáš zasraný brejle? :-)
28.10.2012 (19:00)
Děkuji všem za hodnocení.Pokud se týká dotazů:
Luban H.: Čtvercový formát snímku je z toho důvodu,že se jedná o sken z barevného diapozitivu 6x6,kdy většinou se z tak velké plochy využila jen její malá část.V tomto případě námět a kompozice umožnila využít skoro celý,neořezaný formát (zejména díky kouři).
Flaizer: Přístroj YASHICA Mat 124,materiál KODAK Ektachrome 64 (19 DIN,tedy cca ISO 100).
JInak pro zajímavost: východ Polska byl ještě v polovině 80.let (tedy v době,kdy parní trakce u ČSD již několik let neexistovala) neuvěřitelnou enklávou parního provozu.Na některých tratích hegemonii parních lokomotiv narušovaly jen nepočetné jízdy "Sulzerů" ř.ST 43 s nákladními vlaky...což se ovšem fotilo taky.Vzorně udržované stroje řady Ol 49 výtopny Przeworsk, Pt 47 výtopny Lublin a Skaržysko-Kamienna,stejně jako bezpočet "němek" Ty 2 ze všech tří dep byly ozdobou tratí a chloubou lokomotivních čet.
Luban H.: Čtvercový formát snímku je z toho důvodu,že se jedná o sken z barevného diapozitivu 6x6,kdy většinou se z tak velké plochy využila jen její malá část.V tomto případě námět a kompozice umožnila využít skoro celý,neořezaný formát (zejména díky kouři).
Flaizer: Přístroj YASHICA Mat 124,materiál KODAK Ektachrome 64 (19 DIN,tedy cca ISO 100).
JInak pro zajímavost: východ Polska byl ještě v polovině 80.let (tedy v době,kdy parní trakce u ČSD již několik let neexistovala) neuvěřitelnou enklávou parního provozu.Na některých tratích hegemonii parních lokomotiv narušovaly jen nepočetné jízdy "Sulzerů" ř.ST 43 s nákladními vlaky...což se ovšem fotilo taky.Vzorně udržované stroje řady Ol 49 výtopny Przeworsk, Pt 47 výtopny Lublin a Skaržysko-Kamienna,stejně jako bezpočet "němek" Ty 2 ze všech tří dep byly ozdobou tratí a chloubou lokomotivních čet.
To je dobý, smím poprosit o info použitého aparátu a materiálu, v exifu o tom ni cuch... ;)
28.10.2012 (16:46)
Ach, tak to były czasy v tej dobie. Stare vozy (Bipa) a Ol-49. Super!!!!.
Krásné foto!
Člověk by ani nepoznal, že to je foceno tak dávno; mohl by si myslet, že by to byla nějaká zvláštní jízda... Na tak dávnou dobu fakt super fotka... Jen by mne zajímalo proč má skor čtvercový tvar. :-)
5*!
Člověk by ani nepoznal, že to je foceno tak dávno; mohl by si myslet, že by to byla nějaká zvláštní jízda... Na tak dávnou dobu fakt super fotka... Jen by mne zajímalo proč má skor čtvercový tvar. :-)
5*!
28.10.2012 (8:39)
Jako z knížky Toulky s párou!
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko