Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
EU07-516 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Libice nad Cidlinou - Poděbrady - Datum: 3.4.2010 - Autor: Jiří Navrátil - Pozn.: Díky Charymu za pomoc s editací - Zobrazeno: 4659x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Sim: Však by se taky žádný příplatek (resp. správněji povinná místenka) neplatil, to je zbytečný výmysl, jelo by to jako normální EC. Nevím, proč si tolik lidí myslí, že se za ten italský zázrak nutně musí platit něco navíc. Taková blbost. To, co říkáš, je pravda a je to nehorázná ojebávka cestujících. ČD tím cestujícímu vzkazují buď si připlať, nebo se o hodinu déle courej nepohodlným chacharcity... A na kvalitní nabídku v hodinovém taktu za normální cenu zapomeň.
doomlukas > "že ČD samy je chtějí nesmyslně provozovat hlavně do Ostravy"
... ono to tak nesmyslne neni. Pokud poslou Pendolino kamkoliv, kde jezdi moderni vlaky, je priplatek za potemkina nesmysl. Naopak na Ostravu tim zabili dve mouchy jednou ranou - na ostatni EC/IC cpou kozenku a tak muzou z 680 delat modlu, ke ktere budou vzhlizet vsichni ti, co naleteli na "vlaky vyssi kvality"...
... ono to tak nesmyslne neni. Pokud poslou Pendolino kamkoliv, kde jezdi moderni vlaky, je priplatek za potemkina nesmysl. Naopak na Ostravu tim zabili dve mouchy jednou ranou - na ostatni EC/IC cpou kozenku a tak muzou z 680 delat modlu, ke ktere budou vzhlizet vsichni ti, co naleteli na "vlaky vyssi kvality"...
1216 musí být vyrovnávány taky penězi, do Rakouska jezdí jen 680 a Tschechische Plastikbombe 340 už jen s nákladními vlaky, ale jen do Summerau, dál by takovou hrůzu ani nepustili. Jinak nemají ČD do Rakouska s čím jezdit. Mohly by tam ve větší míře jezdit 680, ale ty bohužel místo toho jezdí do Ostravy a Rakušáci je asi ani moc nechtějí, přitom by na vlacích EC byly lepší než soupravy složené z Bee246, Bpee247 apod... Další věc je, že ČD samy je chtějí nesmyslně provozovat hlavně do Ostravy, ale to se snad změní s příchodem nových vhodnějších vozidel, tj. nejspíš netrakčních jednotek, které snad skutečně chtějí pořídit.
Nevím jak je to s 1216, ale 1116 v jižních Čechách jsou vyrovnávány penězi. Takže strojvedoucí z Rakouska si nemají na co stěžovat.
Dovolím si odbočit,co našeho zajíždí, na kompenzaci s taurusama v CZ, do Rakous. A Jak se na to tváří asi fírové.Je to něco jako zmíněný krok zpět s Polkama a nás?
PS. Polky mi neva,beru je,jsou prostě inačí.
PS. Polky mi neva,beru je,jsou prostě inačí.
Chary: Srovnávám s tím, co na tomto rychlíku jezdilo v minulém GVD a co taky vozí všechny ostatní hradecké rychlíky. Poklesl i komfort pro cestující. (Moc pěkně to cuká.)
Pekne :-) Sem koukal z okna na druhe stranu v Acku :-D
A jeste me nekdo vyblejsknul kousek za severnim usti Noveho spojeni - priznejte se ;-)
A jeste me nekdo vyblejsknul kousek za severnim usti Noveho spojeni - priznejte se ;-)
ad doomlukas novější kusy se myslím dělaly s hranatými, ale poměrně taky velkými světly. No je to asi jediná odlišnost podle které se to pozná. Jinak v porovnání z již zminovaným Peršingem je o generaci pozadu. I v interieru. Měl sem možnost se svízt a spíš opravdu připomíná bobinu.
Je docela tragické, že tohle se vyrábělo ještě v devadesátých letech.
MirekM: srovnávejme srovnatelné
ČD 163: 3480KW Vmax 120 km/h
PKP EU07: 2000KW Vmax 125 km/h, takže spíš jako bobina 140/141
Přesto, jízdní doba pro R792 i např. R858 je stejná a i stíhání není podle babitronu nějak dramaticky horší.
ČD 163: 3480KW Vmax 120 km/h
PKP EU07: 2000KW Vmax 125 km/h, takže spíš jako bobina 140/141
Přesto, jízdní doba pro R792 i např. R858 je stejná a i stíhání není podle babitronu nějak dramaticky horší.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko