Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ET22-277 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Pudlov - Datum: 5.5.2006 - Autor: InterCity - Pozn.: Pn vlak Bohumín-Vrbice - PKP - Zobrazeno: 3352x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Zpestření nejnovější fotogalerie, ne zcela nepohledná mašina a k tomu pěkné "zeleno". Staničník má zajíamvý tvar a rozhodně to není nevýznamný detail, docela se sem pěkně hodí. Silnice rovněž působí nenásilně, i když jsem jejím zarytým odpůrcem (nepohodlný konkurent železnice). 5*.
10.05.2006 (6:59)
To je zase komentářů ke vzhledu lokomotivy. Ale srovnejte si někdo technické parametry naší 181 s řadou ET22! ET 22 má podvozky na 120 km/h trochu lépe se prochází strojovnou a mnohé další.
"ZLATÝ naše lokomotivy. já nevim mě se ty zahraniční nelíběj"
"ZLATÝ naše lokomotivy. já nevim mě se ty zahraniční nelíběj"
Možná to chtělo větší úhel a dojet, ale autor evidentně chtěl mít v záběru kilometrovník, takže OK. Leč na 5* to nebude. 4*
09.05.2006 (14:47)
Tam jde všechno možné z ČD, Tušimic i Slovenska
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/layout.php?
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/zdjecia.php?seria=223
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/zdjecia.php?kategoria=1833&seria=251
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/zdjecia.php?kategoria=488&seria=317
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/zdjecia.php?seria=300
Ale je nějaká úmluva mezi ČD a PKP, že nesměly dávat lokomotivy konkurenci PKP tak se to různě předávalo ČD na ŽSR a teprve potom CTL nebo kolej písková. Poslední 181 snad šly přímo koukni na linky
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/layout.php?
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/zdjecia.php?seria=223
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/zdjecia.php?kategoria=1833&seria=251
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/zdjecia.php?kategoria=488&seria=317
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/zdjecia.php?seria=300
Ale je nějaká úmluva mezi ČD a PKP, že nesměly dávat lokomotivy konkurenci PKP tak se to různě předávalo ČD na ŽSR a teprve potom CTL nebo kolej písková. Poslední 181 snad šly přímo koukni na linky
marek stancl: nejsou to spis slovenske bobiny? nase se na slovensko prodavaly tusim ze 130 a 181, bobiny by mely byt slovenske... ale mozna se pletu
hnupik al. pizzaman: a letadlo bys tam este nechtel?
jinak foto zajimave, omlouvam se vsem co tam bydli ale me se to ostravsko proste nelibi. tentokrat musim za 4*
hnupik al. pizzaman: a letadlo bys tam este nechtel?
jinak foto zajimave, omlouvam se vsem co tam bydli ale me se to ostravsko proste nelibi. tentokrat musim za 4*
09.05.2006 (14:14)
Ještě větší kuriozitou jsou České lokomotivy v polsku jako například tahle přípřež našich 121 označených jako ET05 http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=13138
09.05.2006 (14:08)
ZLATÝ naše lokomotivy. já nevim mě se ty zahraniční nelíběj. viz tato. :-!
ale jako fotka je na lepší úrovní. 5*
Autor dobře vyfotil : železnici, silnici, i vodu. tak to je super, ještě kdyby byla na vodě nějaká loď, tak tu máme tři dopravní prostředky.
Dobře InterCity.
ale jako fotka je na lepší úrovní. 5*
Autor dobře vyfotil : železnici, silnici, i vodu. tak to je super, ještě kdyby byla na vodě nějaká loď, tak tu máme tři dopravní prostředky.
Dobře InterCity.
09.05.2006 (14:06)
Klobouk dolů, běžně končí ET22 v Petrovicích a na Pudlově jí není jednoduché polapit.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko