..: Fotogalerie - detaily fotografie MHS Liebherr 900 ZW :..
 

MHS Liebherr 900 ZW


MHS Liebherr 900 ZWInformace o fotografii:
 - Místo focení: Branná
 - GPS: 50°8'54.974"N, 17°0'52.427"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 21.5.2013
 - Autor: zirecek 
 - Zobrazeno: 6893x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

13.12.2013 (22:41)  
30 promile a 5 kilometrů délky..... myslíte že to fírové dávaj střízlivý? :-)
13.12.2013 (0:54)  
zirecek: Máte pravdu. Človek se pořád učí. Není mi ale úplně jasné to zdůvodnění. Vám ano? Cituji: Projektovaná hodnota převýšení v obloucích s poloměrem R menší než 290m musí být z důvodu zásad pro hodnocení GPK za provozu dodržena podle následujícího vzorce: ...
13.12.2013 (8:36)  


Uvedený vztah vyplývá ze zprávy UIC ORE B 55/RP8 „Bezpečnost proti vykolejení nákladních vozů na zborcené koleji“, duben 1983. Tento vztah v dřívějších předpisech či technických normách nebyl. Jedná se především o zajištění bezpečnosti.
12.12.2013 (10:51)  
zirecek: Převýšení má další omezení v takto malých poloměrech, takže nelze automaticky navrhovat nejvyšší hodnoty. Prosím, jaké? Napadá mě jen, že s vetším převýšením a zvýšením rychlosti dochází k prodloužení přechodníc a vzestupnic a tím k posunutí motivu směrem do středu oblouku. Což je často hlavní omezení, zejména pokud nelze snížit poloměr oblouku.

JiP: Odvodnění by v tomhle oblouku mohlo být lepší, ale myslím, že stačí. Pokud si spočítáte filtrační součinitele materiálů na trativod používaných, napoví Vám, že by ten trativod časem sloužil spíše kontraproduktivně. To samé příkopová zídka, to je prostě betonová zeď, která pojme jen omezené množství vody. Nemluvě o finanční a prostorové náročnosti.
Čističku by na 30prom. do oblouku o poloměru 190m na skalní odřez pustil jen velký odvážlivec. Taky by se musel najít někdo, kdo by tam riskoval svůj stroj.
Pokud se podívám na rok otevření tratě, sklonové a směrové parametry a okolí trati, tak vidím mistrovské dílo. Ta trať nemá moc velké rezervy a to zvýšení rychlosti a BK je asi maximum. Spíše to chce vykonnější vozidla.
Takto to bude porad plouzici se pomala lokalka, kterou mihnu v rychlosti okolo jedouce autem. Myslím, že nejste místní. Auto tu má málokdo a časový rozdíl oproti autu není tak propastný, jak líčíte. V létě. V zimě (myslím opravdovou zimu, která tady není výjimkou) se dole v Branné objeví značka Nasaď sněhové řetězy a ta tam není na okrasu. Těch co to podcení je potom plnej kopec. V tu chvíli kolem projíždí vlak plný lidí, kteří jsou rádi, že ten den nemusí po silnici.
12.12.2013 (14:37)  


Plati vztah pro prevyseni D je mensi nebo rovno (R-50)/1,5. Napriklad ve smerovem oblouku o polomeru 185 m muzeme nove navrhnout max. prevyseni 90 mm.
V useku obnovy se prechodnice, vzestupnice prodluzovaly, aby vznikly inflexni body namisto mene vhodnych kratkych meziprimych mezi opacnymi oblouky.
Dekuji za komentar.
11.12.2013 (23:34)  
No já nevím. Cedule vlevo se kácí doleva, skloník se kácí doprava (a ovšem, chybí příkop, to nemůžete fotit někde, kde je?), kolej je křivá jak vepř... Žáku Fíku, to bude za 5.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
11.12.2013 (23:21)  
Copak? Přesun do PJ Tainmaniakovice za účelem údržby tratě? A teďka v TT, prosím. :-)
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
11.12.2013 (22:00)  
To Zirecek: Jenze to co rikate je prave onen bludny kruh mnoha lokalek - Quattro sotva jede, když mu zrovna fungují oba motory Proc by dopravce na takovou trat daval napr, Stadler nebo zraloka, kdyz i 810 svymi parametry dalece prevysuje parametry takove trate. Pokud by rekonstrukce trate byla provedena tak, aby z ni co do rychlosti bylo vymacknuto naproste maximum vzhledem ke smerovym pomerum, tak potom by treba i kraj po dopravci zadal nasazeni kvalitnejsich vozidel, ktere tyto parametry trate vyuziji a jako vysledek cestujici soucasne dostanou vozidlo urovne 21. stoleti. Takto to bude porad plouzici se pomala lokalka, kterou mihnu v rychlosti okolo jedouce autem.
11.12.2013 (22:15)  


Když dopravce užije vhodné moderní vozidlo, jako Stadlera či Žraloka, může využít zavedené horní rychlostníky, které v úseku Branná - Ostružná zvýšily TR z původní hodnoty 40 km/h na 55 km/h, což je o 37,5%. To je zhruba obdobně jako TR 115 km/h zvýšená na 160 km/h, navíc nutno uvažovat vyšší efekt zvýšení TR na dynamiku soupravy v nižších traťových rychlostech než ve vyšších. Osobně bych to nazval, že se z tratě něco vymáčklo. Nově zřízená bezstyková kolej možná taky nějakého cestujícího potěší.
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
11.12.2013 (21:28)  
Fotka krasna. Jenom by me zajimalo, jaky efekt na rychlost na trati ma oprava provedena touto technologii. Novy sterk je nasypany do hliny bez jakekoliv upravy podlozi, svrsek mema evidentne drenazni odvodneni ze strany strane. Okolik bylo zmeneno prevyseni v oblouku? Za 3 roky pres blataky ani nepozname, ze se tam neco takove delo ! Timto zpusobem oprav speje vetsina lokalek tak akorak k jejich utlumu a uzavreni. V tomto useku by byla zcela jiste potreba vapenna stabilizace podlozi, drenaz a alespon do oblouku bezstykova kolej s pruznym uchycenim s maximalni povolenou hodnotou prevyseni. Takto se tam bude stale jezdit krokem!
11.12.2013 (21:44)  


Od obnovy první části úseku Branná - Ostružná uteklo 2 roky, 4 měsíce, zatím tam žádné blaťáky nejsou nebo jste někde nějaké našel? Podloží bylo přehutněno, příčně vyspádováno. Ano, čistička by byla vhodná, přestože by cenu výrazně navýšila (správce na to asi finance nemá/neměl), avšak zajistí Vám někdo, že čistička projede ve skalních úsecích s poloměry pod 190 m a nezničí zídky, příkopy, římsy? Vápenná stabilizace podloží - jak ji chcete dělat v kamenných zářezech, odřezech, které v úseku převažují? Převýšení je zvoleno adekvátně vzhledem k rychlosti a opotřebení vnějšího, vnitřního kol. pasu a vzhledem k trakčním možnostem nasazovaného vozidlového parku (Quattro nahoru sotva jede, když mu zrovna fungují oba motory a neodvěšuje druhý přívěšák v Branné, a reko brejlovec se 4 vozy po odpichu z Branné dosáhne Vmax na části úseku). Převýšení má další omezení v takto malých poloměrech, takže nelze automaticky navrhovat nejvyšší hodnoty. A zvýšení ze 40 km/h na 45/55 km/h se může zdát někomu zanedbatelné, avšak většina dynamiků Vám nejspíše řekne, že % efekt zvýšení TR v nižších rychlostech má výraznější přínos než stejné % zvýšení TR ve vyšších rychlostech. Avšak máte pravdu, byla to spíše opravná práce než-li investiční práce, kde se navrhuje velkorysejší rozsah práce.
11.12.2013 (18:25)  
Nejprve jsem tipoval pana Silnoruku. Vida, má konkurenci.
11.12.2013 (18:58)  


Nejsem pan Silnoruka, spíše jsem zdrobnělinový kamarád pana Žirafy, ;-).
registrovaný uživatel Nechic  mail  
Počet komentářů uživatele633 »fotek 0
11.12.2013 (16:48)  
Hrozně zajímavě vyfocené. Fakt bych věřil tomu, že trať klesá a ono tam je 30 promile nahoru
11.12.2013 (17:04)  


Lepší pohled na změnu sklonu je například zde: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/851/851016.html
11.12.2013 (16:04)  
Moc pěkný pohled na letošní měsíční výluku! Dávám 5*..

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko