..: Fotogalerie - detaily fotografie U 57.001 :..
 

U 57.001


U 57.001Informace o fotografii:
 - Místo focení: Slezské Rudoltice
 - Datum: 8.8.2009
 - Autor: Petr Zavadil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6155x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

14.02.2010 (10:27)  
Rodny: Ještě bych dodal, že v počátcích jim zaměstnanci ČD házeli všemožným způsobem klacky pod nohy. Byl jsem třeba párkrát svědkem, jak zaměstnanci ČD v Třemešné přesvědčovali lidi, aby nejezdili tímto "výletním" vlakem - že zaplatí zbytečně vysoké jízdné, a že to za to nestojí.
Dnes už je to naštěstí jinak, protože pochopili, že nebýt iniciativy tohoto soukromého dopravce, tak by dnes možná na Osoblažce nebyl provoz žádný.

Jinak všem doporučuji pozorovat vlak na stoupání z Třemešné do Liptaně. Je to opravdu nádhera, jak se údolím rozléhá "hlas" parního stroje, když zdolává kopec s takto dlouhým a plně naloženým vlakem.
12.02.2010 (3:10)  
Martin Svancar: Dobré plácnutí do vody. S provozem turistických vlaků na Osoblažce má ČD společné jen to, že si Slezské zemské dráhy, jakožto dopravce těchto vlaků pronajímá jeden až tři Balmy... Další historickou soupravu vhodnou pro české úzké koleje už dnes není moc z čeho složit, ikdyž z původního parku osoblažky by se daly sehnat minimálně 3 vozy(2xBa/ú a 1xZa/ú). S lokomotivami je to zabité definitivně, leda tak znovu postavit U37.008, teda pokud ještě v Kamenici je to torzo. Jedinou možností, jak podpořit turistický ruch na Osoblažce je pomocí turistického vlaku taženého lokomotivou z Rumunska, Bosny, Polska a kdo ví, odkud bude třeba něco dalšího. Jediné, co by snad šlo vyřešit je jednotný nátěr vozů, ale na druhou stranu, jak řekl DJ, není to pro šotouše, ale pro lidi, a těm se to líbí. Jsem si jist, že i nejvyšší pan železničář SZD by rád viděl na Osoblažce soupravu ve složení U37.0/U47.0 a k tomu několik historických dvou a čtyřnápravových dřeváků, ale kde nic není, ani smrt nebere... JHMD mělo velkou výhodu v tom, že se našlo dost lidí již v dřívějších dobách, kteří postupně park historického vlaku sestavovali. Na Osoblažce začaly turistické vlaky jezdit až v roce 2004 a to ještě s klasickým TUčkem a dvěma uhlákama s lavičkama a častěji bylo ve vlaku víc personálu než cestujících. Dnes mají Slezské zemské dráhy dvě parní a jednu dieselovou lokomotivu, dva letní vozy, jeden služební a jeden bufetový vůz, skoro hotový je vůz na kola a když se poštěstí, tak třeba bude i další letní vůz, který bude dokonce prý bezbarierový. V sobotu a často i v neděli se do soupravy připojují i Balmy od ČD, aby se posílila kapacita vlaku a i tak se stane, že se lidi prostě nevejdou. Turistický vláček svůj účel plní a třeba se jednou dočkáme na Osoblažce soupravy U46.002 a k tomu tři maďarské Baxy či jiných "retro" souprav.
registrovaný uživatel José 
Počet komentářů uživatele38 »fotek 0
12.02.2010 (1:27)  
cirkus na kolečkách :-))
11.02.2010 (23:18)  
musím souhlasit s DJTiësto ale co bys čekal od ČD. Kdyby to bylo na JHMD tak by tam byly určitě ty ztarší vagony
11.02.2010 (8:45)  
Ta skladba vozů je přímo odpuzující ale chápu, že je to pro lidi a ne šotouše.
10.02.2010 (19:22)  
Je to velice pěkné,ale nemůžu se ubránit pocitu - Pouťový vláček. Za 5
10.02.2010 (17:53)  
hezčí než krásné.5*
10.02.2010 (17:29)  
Hezké!Možná se pletu ale máš o den špatné datum.
10.02.2010 (17:21)  
luxusni foto
10.02.2010 (17:20)  
Krásná fotka s parádní oblohou 5* :-)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko