..: Fotogalerie - detaily fotografie 1216.954 :..
 

1216.954


1216.954Informace o fotografii:
 - Úsek: Velim - Nová Ves u Kolína
 - GPS: 50°3'58.893"N, 15°7'49.113"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 11.3.2022
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 2119x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

18.03.2022 (9:01)  
1216 954 a ostatní kusy od WLC mají ETCS, avšak jakožto nákladní dopravce s těmito stroji nejezdilo WLC na ETCS víc jak 100 km/h. Proto nastal ten rozkol, že 1216 s ETCS nejezdí do Vídně.
Přestože je ETCS ten nejnovější vlakový zabezpečovač u nás, tak dobrá Správa Železnic mu nevěří a testovací provoz je pouze do rychlosti 100 km/h. To vytváří podmínky pro testovací provoz pouze pro nákladní dopravce, protože který osobní dopravce by si chtěl dobrovolně snížit rychlost vlaků a jezdit tu VMax 100 km/h. :-)
17.03.2022 (18:27)  
Jiří Navrátil:

České dráhy mometálně zařizují potřebná povolení pro provoz pod plným dohledem ETCS v ČR. Až získají potřebná povolení, dá se počítat se sérií zkušebních jízd pod plným dohledem.
17.03.2022 (21:59)  


Díky za doplnění aktuálního stavu... no není vše s ETCS tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá (stroj má/nemá ETCS).
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
16.03.2022 (9:18)  
Mě spíš zaujalo, že na trhu vůbec jsou mírně ojetá moderní vozidla. Taková koupě se asi nenaskytne každý den. Více se dnes setkáváme s nájmy z různých poolů.
15.03.2022 (21:46)  
ETCS pro jakékoliv vozidlo se musí namontovat tak, aby ETCS mělo zobrazovací displej pro strojvedoucího, přístup k brzdiči, spojení s radiostanicí (GSM-R) a stálý zdroj elektrické energie. Poté co se ETCS dosadí, se musí i na dané lokomotivní řadě odzkoušet. Takže je trochu zcestné montovat to do něčeho co nevydrží alespoň 10 let.
15.03.2022 (18:20)  
Na jedno použití...
Naprosto spekuluju, ale určitě bude celé zařízení spočívat v tom, že je to nějaký elektronický "mozek" zásobovaný informacemi z nějakých čidel (nějaké vodiče v kolejích, obávám se, že něco na způsob vysílacích kabelů pro mobily v metru) a vysílající signály do jednotlivých zařízení v lokomotivě.
Neboli přinejmenším to chce nějaký prostor pro ten "mozek", prostor pro čidla, zástrčku do mašiny a dostatečně chytré brzdy a kdovíco ještě, co dokáže vnímat signály a zařídit se podle nich.
Připomínám, že mašina je povícero tun železa a proudy a magnety tam dělají divy, takže elektronika tam nemá jednoduchý život.
15.03.2022 (12:59)  
ETCS nelze namontovat do jakéhokoli i neperspektivního hnacího vozidla a po skončení životnosti odebrat a dát do jiného vozidla? To je na jedno použití?
14.03.2022 (20:00)  
České dráhy jako levnější alternativu nových strojů pořizují stroje mírně ojeté, ovšem s potřebnými parametry pro mezinárodní provoz pod ETCS.
V loňském roce takto odkoupily 4 WLC Taurusy, které postupně prošly opravou a nalakováním do korporátních barev a jsou postupně uváděny do provozu. Aktuálně ještě nemají vyřízeny všechny potřebné náležitosti pro plánovaný provoz do Rakouska, takže jsou nasazovány na vnitrostátní vlaky kategorie EC (zde EC 115 "Cracovia" Praha hl.n. - Przemysl Gl.)

Zřejmě v důsledku aktuální situace na Ukrajině jsou v soupravě řazeny posilové vozy B.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko